We hebben last van een vervelend persoon in het Popomundotopic:
Popomundo #24: op naar de eeuwige roem! => vanaf pagina 6
Popomundo #25: Fok!pop is near!Persoon in kwestie is
Cleo98Om het kort te houden. Er is het een en ander gepasseerd in game tussen BlackRebel en zijn "popomundopartner":
quote:
ik zeg het één keer, en daarna heb ik het er nooit meer over...
ik heb een meid waar ik vijf kids mee had en die lang bij mij in de band zat aangegeven omdat ze verschillende clones had. Buiten het feit dat clonen tegen de regels is, vielen deze clones ook regelmatig vrienden van mij lastig. Na diverse waarschuwingen sloeg mijn bandgenoot dit nog steeds in de wind, en toen het uit de hand begon te lopen heb ik na lang wikken en wegen besloten haar uit de band te kicken. Ik heb haar erbij gezegd als ze mij of een van mijn vrienden ooit nog eens lastig valt dat ze direct doei kon zeggen naar haar karakters. Kennelijk was deze dame hardleers en kon zich niet inhouden, met als gevolg enkele bliksemflitsen. Nu had ik dat ook liever niet gedaan, maar deze persoon had duidelijk het woord roleplay niet in haar woordenboek staan, en hing mij echt op een serieuze manier de keel uit. Dat mens vindt het nu ineens nodig om op allerlei manieren te laten weten wat voor freaks er in popomundo zitten etc etc, terwijl ze er zelf dus nu nog steeds speelt met enkele nieuwe karakters en gigantisch zelf de freak uithangt. Dat is mijn verhaal, oordeel zelf.
Dit is het allerallerallerlaatste wat ik over deze kwestie zeg, en ik hoop voor haar dat ze mij nooit meer lastig valt, op welke manier dan ook.
dikke punt.
Sinds deze gebeurtenis is Cleo98 op het forum wazig shit aan het vertellen en mensen persoonlijk aan het aanvallen. Wij zijn niet gecharmeerd van deze actie. Of het nu zijn "expopopartner" is of iemand anders dat doet er niet toe... ik neem aan dat bij verdere vervelende reacties die OT zijn deze persoon gewoon wordt aangesproken. 2 dagen op Fok! en dan zo irritant zitten doen, duidelijk een troll.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Troll_%28internet%29
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.