donequote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:50 schreef Fallen het volgende:
Deze kan dicht: [PS3 Centraal SC # 69] Waar we zelf werelden gaan bouwen!
aangezien deze er ook is: [PS3 # 69] With a gorgeous demo of Heavenly Sword
en bedankt weer!
Verkeerde topic, voor games.fok gerelateerde posts moet je hier zijnquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:17 schreef depax het volgende:
sales japan deze week.
mc heeft hun nummers aangepast voor Dragon quest swords even aanpasen Roy ?
http://www.gpara.com/ranking/mediacreatebn/ranking_20070719.php
303000 is het officiele totaal reden is er niet maar met aardbeving en orkaan kunnen sommige gegevens pas later zijn gekomen.
Je hoeft je excuus niet aan te bieden, nergens voor nodig hoorquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Verkeerde topic, voor games.fok gerelateerde posts moet je hier zijn
Het FOK!games commentaar en complimenten topic #7
donequote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Misschien een modje die even [Hattrick] voor deze TT wil zetten?? [Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker sz.7
Dus dat het [Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker sz.7 wordt?
Bvd
[Wii 211]quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:09 schreef Ruzbeh het volgende:
[Wii 210]
Nu moet het maar afgelopen zijn met Tomasso's onzin.Ik heb geen zin om uitgescholden te worden voor mongool. En al helemaal niet in het Engels (wat totaal niet klopt).
Negeer Tomasso voortaan en neem niet elk klein scheldwoordje op als een groot probleem.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:40 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[Wii 211]
En nu word ik voor debiel uitgemaakt...
Ik zal er wel niets van mogen zeggen, maar je vraagt er in bepaalde mate toch echt zelf om. Misschien moet ik wel niet beginnen met schelden, maargoed, soms komt dat er gewoon uit.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:40 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[Wii 211]
En nu word ik voor debiel uitgemaakt...
Soms komt dat er gewoon uit? Geen 'd', 'e', 'b', 'i', 'e', 'l' op je toetsenbord tikken lijkt me niet zo moeilijk. In het echt komen sommige dingen zomaar uit je mond, maar iets op neertypen en op 'Invoeren' klikken lijkt mij anders een actie waarbij je redelijk goed nadenkt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zal er wel niets van mogen zeggen, maar je vraagt er in bepaalde mate toch echt zelf om. Misschien moet ik wel niet beginnen met schelden, maargoed, soms komt dat er gewoon uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |