Done. Één plaatje doet het btw niet (wii-codes?).quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:52 schreef BroesWillems het volgende:
Dag![]()
kan een modje deze OP in dit topic plaatsen?
Geen idee? Ruzbeh heeft hem gemaakt...quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Done. Één plaatje doet het btw niet (wii-codes?).
Wordt dat centrale topic dan niet wat overbodigquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:32 schreef ijsmeis het volgende:
Hij vindt het blijkbaar wel een eigen topic waard. Dus voila. Kan de rest van dit nu in Feedback?
neehoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wordt dat centrale topic dan niet wat overbodig?
quote:
Het kan aan mij liggen, maar ik snap er niets meer van.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat topic is niet meer van toepassing.
onderwerpen die in help ik zit vast behandeld worden kunnen prima in losse topics danwel het desbetreffende topic dat over het spel geopend is behandeld worden, daar is gewoon geen apart topic meer voor nodig.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
[..]
Het kan aan mij liggen, maar ik snap er niets meer van.
Had dat dan meteen gezegdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
onderwerpen die in help ik zit vast behandeld worden kunnen prima in losse topics danwel het desbetreffende topic dat over het spel geopend is behandeld worden, daar is gewoon geen apart topic meer voor nodig.
En op slotquote:Op zondag 20 mei 2007 09:53 schreef Morthill het volgende:
Het plaatje van Burnout Dominator is te hoog!
nuttig topic dit
In de OP staat dat hij het spel wel via MSN stuurt. (waar ik al mijn vraagtekens bij heb gezien de warez policy, maar gezien de leeftijd van het spel zou het best legaal kunnen zijn)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:22 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vond van niet.
Zo kan ik ook discussies winnenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:34 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb dat al verwijderd. Wat in de OP stond dus. Dus je post was offtopic![]()
.
Tuurlijk, daarom poste ik het hier ook een beetje verkapt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan ook wel eens ergens overheen lezen.
En eentje dichtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:12 schreef -Dries- het volgende:
2 Halo 3 topics.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:54 schreef Bastard het volgende:
Ben ik de enige die ziet dat er dus nu sinds het centrale weer open is, er een terug loop is in andere nieuwe topics? Laat staan dat er nog screenshots worden gepost in het centrale topic op Gijsje79 na dan.... waardeloos.
maar, moet dit in 2 topics?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:17 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dan kom je niet in het nintendo gedeelte, daar verdrink je in de nieuwe topics...
Ik was even vergeten dat we een centraal topic hadden over de review van GAM..quote:
Ok, hier verderquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:51 schreef ijsmeis het volgende:
Nah zeg depax. Lekker kinderachtig. Ik PM'de je met de vraag of je met opzet zoveel topics in één keer opende aangezien ze niet allemaal zo'n uitgebreide OP hadden. En dat was het, dat heb ik ook vier keer uitgelegd in de PM. En nu zit je schattig en leuk te doen in de PM, maar loop je hier wel even de boeman uit te hangen over mijn PM's.
Ik zal in het vervolg gewoon je topic op slot tiefen zonder verdere uitleg via PM. Ook prima.
En verder kan die discussie btw ook in ons prachtige Feedbacktopic of in het GAM-stijl topic. En niet zo sneaky in een centraal topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |