die is gesloten wegens mijn grove taalgebruik :-(quote:Op maandag 21 mei 2007 16:37 schreef Piles het volgende:
Vervolg op Age of empires ror spelers gezocht voor toernooien trouwens
Ik weet wel dat ik altijd shooters speelde met vrienden over een netwerk. Maar tegelijk was die game ook via internet te benaderen. Dus als er dan iemand van buiten af bij kwam was het ook allemaal tegen 1.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:01 schreef dvdk het volgende:
wat ik vroeger deed in aoe 1 en 2 was met een maat van me op de zone free for all adverteren.
Sukkeltje binnenlokken.
Met z'n 3-en starten en dan snel ally-en met m'n maat en die sukkel samen afmaken.
hehe dat was sweet.
Ging er 1 rushen en de ander snel levelen en opbouwen.
met aoe1 kon je idd met een peasent achter een boom schuilen als je er nog maar 1 overhad.
en de hele tijd op 'pauze' rammen.
Dat waren nog eens tijden
waarom doet u zo onaardig tegen mij ?quote:
is prima voeg me maar toe LITHIUMIII@HOTMAIL.COMquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:34 schreef dvdk het volgende:
hey lithium ik wil wel tegen je spelen maar geen zielige regels zoals 'no siege' enzo, dat is gay...gewoon alles allowed.
goed idee maar wordt het dan niet te chaotisch ???quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:54 schreef Ge4ce het volgende:
Dan zou je beter een algemeen Empires topic kunnen maken:
- Age of Empires
- Age of Empires - Rise of Rome
- Age of Empires 2 - Age of Kings
- Age of Empires 2 - The Conquerors
- Age of Mythology
- Age of Mythology - The Titans
- Age of Empires 3
- Age of Empires 3 - The WarChiefs
Gewoon een ideetje.
En als die persoon dan geen tijd heeft?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:06 schreef GG-LITHIUM het volgende:
dan spelen we zodra ik tijd heb
Zie jij ergens een topic over een Empires spel? En als er behoefte is aan een specifiekere topic dan wordt die vast wel gemaakt. (Moderators kunnen "Split Topic"...denk ik? Kan dat met dit forum?)quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:08 schreef GG-LITHIUM het volgende:
goed idee maar wordt het dan niet te chaotisch ???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |