JJ, stuur 'm eens door via msn...quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja ok duh......nu heb ik em wel open maar de foto is nog steeds te groot om in mijn fobo te plaatsen...
...wat nu....
![]()
das al het tweede aanbodquote:
ik heb vanaf dinsdagmiddag al weekend 11quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
nog 1 uur en een kwartier en dan ben ik vrij tot maandag !![]()
![]()
![]()
ik moet om 12:20 de bus pas hebben,quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lekker hequote:Op woensdag 16 mei 2007 10:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
als je aangeeft wellicht misschien potentieel geinteresseerd te zijn, krijg je de keuze uit een paar data. de datum die de meeste mensen kunnen wordt hetquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:45 schreef Kuukske het volgende:
Ik weet ook nog niet hoe en wat met die meet. Ik wil eerst wel eens even de datum weten.
Ohw is dat in Duitsland ofzo dan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:47 schreef JDude het volgende:
Essen is fucking ver weg.
Als ik dan toch moet reizen voor een Starbucks, doe mij dan maarParijs.
je hoeft alleen maar te zittenquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:47 schreef JDude het volgende:
Essen is fucking ver weg.
Als ik dan toch moet reizen voor een Starbucks, doe mij dan maarParijs.
Weet je wat benzine kostquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:48 schreef eer-ik het volgende:
je hoeft alleen maar te zitten
Kan gewoon meerijden toch
Midden in het Ruhrgebiet ergens.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:48 schreef Kuukske het volgende:
Ohw is dat in Duitsland ofzo dan?
Niet zo veel als je het deelt met iemand anders/anderen...quote:
Dayumn. Voor een Koffiemeet?!quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:49 schreef JDude het volgende:
Midden in het Ruhrgebiet ergens.
jaquote:
Nou, hier kost 'ie 1,45 ofzo. Gisteren halve tank getankt voor 20 euro. Vroegah had ik dan toch wel driekwart tank.quote:
Wij gaan naar Londen dit jaar, daar hebben ze ook Starbucks.quote:
Vroegah koste de biertjes ook nog maar 1 guldenquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, hier kost 'ie 1,45 ofzo. Gisteren halve tank getankt voor 20 euro. Vroegah had ik dan toch wel driekwart tank.
en de peuken 4,25 gulden...quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:51 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Vroegah koste de biertjes ook nog maar 1 gulden
Die mogen van mij nog duuder worden, als de biertjes daarmee goedkoper wordenquote:
Denk je dat dat werkt?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
dat ze die ranzige kutdingen nog veel duurder maken
kan niet wachten op dat horecaverbod
quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:51 schreef Kuukske het volgende:
Wij gaan naar Londen dit jaar, daar hebben ze ook Starbucks.
Daar meeten JD?
LENNY.....quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
eenschquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:53 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Die mogen van mij nog duuder worden, als de biertjes daarmee goedkoper worden
denk het wel, is volgens mij in ierland ofzo ook ingevoerd en daar werkt het prima.. weg met die rokers!quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:54 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Denk je dat dat werkt?
maar, van mij mag dat ook wel hoor
quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:55 schreef vdvorst het volgende:
Waarom geen startbucks in alle grote steden in NL, om al vast te beginnen.
Amsterdam, rotterdam, eindhoven, etc etc,
Ja? gaaf!quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
denk het wel, is volgens mij in ierland ofzo ook ingevoerd en daar werkt het prima.. weg met die rokers!
Hier hebben we de DE winkels al.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:55 schreef vdvorst het volgende:
Waarom geen startbucks in alle grote steden in NL, om al vast te beginnen.
Amsterdam, rotterdam, eindhoven, etc etc,
Me too!quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mét verrekte goed te eten chocoladetaart.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:56 schreef JDude het volgende:
Hier hebben we de DE winkels al.
Ehm, maar starbucks lijkt me toch beter hoorquote:
weet ik nog niet, krijg ik als het goed volgende week te horen. en zoals ik zei, is het dus "misschien"...dus misschien ook niet...quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:55 schreef Kuukske het volgende:
Hee JJ. Waar werk je op Lowlands trouwens?
Waarom post jij exact mijn post?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:57 schreef OA het volgende:
[..]
Me too!![]()
Hoor je trouwens toch niet vaak, dat iemand daar voor is, zelfs niet als ze zelf niet roken...Gezelligheid enzo...
![]()
Ik rook zelf trouwens niet hoor, maar mn pa wel...
Mijn ervaring is dat het geen drol uitmaakt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:57 schreef vdvorst het volgende:
Ehm, maar starbucks lijkt me toch beter hoor
Laat me even weten!quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
weet ik nog niet, krijg ik als het goed volgende week te horen. en zoals ik zei, is het dus "misschien"...dus misschien ook niet...![]()
even gegoogled:quote:
Niet? ik heb altijd gemeent dat starbucks uitgebreider was...quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het geen drol uitmaakt.
Mja qua eten. En wel meer varianten koffie. Maar ja, goh. Het is er net zo druk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:58 schreef vdvorst het volgende:
Niet? ik heb altijd gemeent dat starbucks uitgebreider was...
Daar werkt het idd prima!quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
denk het wel, is volgens mij in ierland ofzo ook ingevoerd en daar werkt het prima.. weg met die rokers!
???quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:58 schreef Kuukske het volgende:
Rookverbod. Goed plan. Scheelt in de hoeveelheid wasmiddel in ons wasmachine.
Ehm, inderdaad, werkt perfectquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
even gegoogled:
Tekst...
bron: nieuwsbank.nl
Ja, stinken ze niet zo.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:59 schreef OA het volgende:
[..]
Daar werkt het idd prima!
Het ruikt heerlijk naar eten daar in de restaurantsipv die smerige rook...
![]()
Whehe!quote:
Enige nadeel is dat alle straten vergeven zijn van de uitgetrapte peuken....quote:
Daar wordt wel wat op gevonden, hogere boete's op weggooien peuken op straat (of, wel een boete)quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:01 schreef OA het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat alle straten vergeven zijn van de uitgetrapte peuken....![]()
Kan je daar op lopen dan...quote:
gewoon met taakstraffen gooien, kunen ze mooi hun eigen peukies opruimenquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:02 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Daar wordt wel wat op gevonden, hogere boete's op weggooien peuken op straat (of, wel een boete)
en als je niet luisterd: boete en peuken rapen!
Ik wil best over de zanger van NIN heen lopen hoor.quote:
Dat zeg ik, maar ook een boete, werkt altijd goedquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
gewoon met taakstraffen gooien, kunen ze mooi hun eigen peukies opruimen
Vind ik ook, anders ben ik voor niks gestopt met rokenquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kleine toevoeging
In Ierland lijkt het rookverbod succesvol. Op basis van 7.589 inspecties, uitgevoerd tussen 29 maart en 30 april 2004, blijkt dat 97% van de onderzochte ruimtes in orde zijn met de wetgeving.
dat ze hier maar snel beginnen met dat verbod
jawel hoor, iedere dag met 1.. om 00:00 nederlandse tijd komt er 1 bijquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:28 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Je dagen tellen op, maar niet iedere dag met 1,
wat is dat nou onder je usericon?
whehequote:Op woensdag 16 mei 2007 11:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vind ik ook, anders ben ik voor niks gestopt met roken![]()
I'm back
Ahhh,quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jawel hoor, iedere dag met 1.. om 00:00 nederlandse tijd komt er 1 bij
Zie je wel. Roken is lekkerquote:
Eens even de vrouwelijke artiesten uit de lijst filteren...quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:03 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil best over de zanger van NIN heen lopen hoor.
Ook lekker.quote:
Is goedquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:06 schreef JDude het volgende:
Eens even de vrouwelijke artiesten uit de lijst filteren...
Aantal dagen dat'ie aan gene zijde van de aardbol vertoeft denk ik. Fok bestaat al iets langerquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:06 schreef vdvorst het volgende:
Ahhh,![]()
![]()
aantal dagen lid bij fok ofzo?, of bestaan van de site?
Super lekker!quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zie je wel. Roken is lekker![]()
![]()
hi Kuuks
Aantal dagen van verblijf in Indonesië!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:06 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ahhh,![]()
![]()
aantal dagen lid bij fok ofzo?, of bestaan van de site?
PICS!!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:07 schreef vdvorst het volgende:
Super lekker!
trouwens, hier zo'n naab (nike schoenen, kale kop, bomberjackje etc) met zun stoere brommer,
wil wegrijden, valt dat ding uit, krijgt ie um niet meer gestart
Ah ok.quote:
Als je nu betrapt wordt, krijg je ook een boete hoor. Of een waarschuwing.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:02 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Daar wordt wel wat op gevonden, hogere boete's op weggooien peuken op straat (of, wel een boete)
en als je niet luisterd: boete en peuken rapen!
Sorry, net vergeten, en inmiddels is ie weg,quote:
wat de fuck is dr nou lekker aan een sigaretquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zie je wel. Roken is lekker![]()
![]()
hi Kuuks
rookvlees,, jeweetsquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:10 schreef MPG het volgende:
[..]
wat de fuck is dr nou lekker aan een sigaret?
Terug-lezenquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:10 schreef MPG het volgende:
[..]
We wonen in de Heuvel. Als je op foute brommersjonnies valt kun je ook gewoon even uit het raam staren hoorquote:
bullshit, ik gooide altijd m'n peuken op straat, zelfs als ik met politie stond te praten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:09 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ah ok.
[..]
Als je nu betrapt wordt, krijg je ook een boete hoor. Of een waarschuwing.
je mag je rommel niet op straat gooien. Pakkans is alleen wat klein.
roken is ook wel echt lekker hoor...quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Oja.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:12 schreef JDude het volgende:
We wonen in de Heuvel. Als je op foute brommersjonnies valt kun je ook gewoon even uit het raam staren hoor.
en ik maar denken dat het aan mijn pc lagquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:10 schreef vdvorst het volgende:
Fok! is nu wel traag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |