Ach het is maar een vliegquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:10 schreef avonne het volgende:
[..]
hoog tijd voor The Exterminators om die vliegen uit te roeien
Wie ???quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:15 schreef Meganog het volgende:
Jaap moet poepen.
Palma: "Als ik remsporen zie in de plee laat ik je die persoonlijk oplikken. Met je tong in die plee en oplikken!'
Goedemorgen allemaal!
Als dat werkelijk zo is, dan mag ook daar niet over gesproken worden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:20 schreef petraa het volgende:
Huub heeft achter gezien dat Brian lieke heeft geslagen.
Hij stond het tegen Herma te vertellen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als dat werkelijk zo is, dan mag ook daar niet over gesproken worden.
Zou logisch zijn, want overdag is Brenda maar in haar eentje.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:12 schreef avonne het volgende:
Huub zegt dat er vannacht schoonmakers zijn geweest.
Huub geeft Herma een prima verslag van wat er de afgelopen nacht allemaal gebeurd is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:20 schreef petraa het volgende:
Huub heeft achter gezien dat Brian lieke heeft geslagen.
Hogerop als op het dak van het Hilton en dan uitglijden over een bananenschil en een 'Brood' doen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:26 schreef petraa het volgende:
Die gaat het hogerop zoeken.
Ik vind Lieke ook wel heerlijk nu.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
Oeh!
Wat is Lieke heerlijk bitchy bezig!![]()
Maar wat denk je van de huishoudster, die krijgt niet zoveel geld. Dat is toch wel de meest irritante persoon in het huisquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:31 schreef maril het volgende:
Kan iook helemaal niet gezond zijn mensen opsluiten en zoveel geld beloven, liegen en bedriegen doen ze , niemand uitgezonderd , begin het steeds walgelijker te vinden.
Wie?quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:34 schreef Marrije het volgende:
We moesten Palma negeren maar dat gaat zo niet dit is echt geweldig, wat een binnenkomer vanmorgen![]()
Het moet eens duidelijk gemaakt worden wat haar plaats is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:35 schreef beequeen het volgende:
Het belt met de FEBO om te klagen over Lieke.
Wie?quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:36 schreef Meganog het volgende:
Palma slaat Lieke.
WTF???quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:36 schreef petraa het volgende:
Palma gaf Lieke een klap in haar gezicht.
Dan lijkt me dat duidelijk. Exit voor die ordinaire, vuilbekkende poetssloerie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |