Wie ???quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:41 schreef beequeen het volgende:
Palma tegen Huub: Ik hoop dat je voorbehoedsmiddelen gebruikt, want ze is in staat zich met jong te laten douwen.
ik vond brian bijzonder kalm, hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:40 schreef schatje het volgende:
Ik heb genoten vannacht. Brian werd een paar keer para.
Lieke. Ik nam gisteren ook een vroegertjequote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:41 schreef beequeen het volgende:
Palma tegen Huub: Ik hoop dat je voorbehoedsmiddelen gebruikt, want ze is in staat zich met jong te laten douwen.
Wie?quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:47 schreef beequeen het volgende:
Palma begint weer te zeiken over de peuken. Smeerpijperij.
We hebben 4 streams mop.quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wie?![]()
Ik hoor alleen een vuilnisbak klepperen op de streams.
Ik wist niet dat een vuilnisbak zoveel lawaai kon makenquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wie?![]()
Ik hoor alleen een vuilnisbak klepperen op de streams.
Preciesquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:52 schreef avonne het volgende:
De grap is dat Jaap en Lieke samen zitten te lachen om de ruizie tussen hen gisteravond, terwijl het monster haar best doet om Lieke aan te vallen.
Ja, maar ik snap er helemaal niks meer van.quote:
Den Uil is Helaas niet zo oud geworden.Joopquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Misschien is hij wel necrofiel, en was het Den Uil..
Dat is de nachtschoonmaakploeg om die vuilnisemmer te ontzien.quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:57 schreef avonne het volgende:
Heeft iemand vannacht die dreft opgedweild of zo?
Ik zie Brenda alleen stofzuigen.
(en alleen Brenda werken)
Wie is Herma nou weer?quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:57 schreef beequeen het volgende:
Herma doet ook een duit in het zakje.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:58 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wie is Herma nou weer?![]()
Ik zie alleen een opgegraven lijk met een paardenpruik op.
"om Brenda te helpen"quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is de nachtschoonmaakploeg om die vuilnisemmer te ontzien.
Herma typt makkelijker.quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:58 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wie is Herma nou weer?![]()
Ik zie alleen een opgegraven lijk met een paardenpruik op.
Ik vind het ook zo stil op de streams, niemand zegt wat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:59 schreef avonne het volgende:
[..]
"om Brenda te helpen"
want ik zie geen vuilnisemmer![]()
Moggequote:Op woensdag 16 mei 2007 09:03 schreef Copycat het volgende:
Dus ... het topic Brian is into anale seks is een verboden onderwerp? Past zo'n seksuele voorkeur niet in het plaatje dat DGK van de gedoodverfde winnaar heeft geschapen?
Straks maar eens wat filmpjes bekijken. Als ik thuis ben, anders ben ik bang dat mijn collega's denken dat ík iemand aan het vermoorden ben op mijn kamer.
Goedemorgen ook!
Openen dat topic! En sticky maken!quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:03 schreef Copycat het volgende:
Dus ... het topic Brian is into anale seks is een verboden onderwerp? Past zo'n seksuele voorkeur niet in het plaatje dat DGK van de gedoodverfde winnaar heeft geschapen?
Straks maar eens wat filmpjes bekijken. Als ik thuis ben, anders ben ik bang dat mijn collega's denken dat ík iemand aan het vermoorden ben op mijn kamer.
Goedemorgen ook!
Brian is volgens mij een homo. Dat gegeil op zijn eigen lichaam en al dat gerampetamp bij Amanda wat maar niet naar een hoogtepunt wil komen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:03 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen ook!
Wie ???quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:07 schreef Clank het volgende:
Palma blijft in de slaapkamer en doet niet anders als Lieke afzeiken.
Lieke heeft last van lastige vliegenquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:07 schreef Clank het volgende:
Palma blijft in de slaapkamer en doet niet anders als Lieke afzeiken
Wie????quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:08 schreef Clank het volgende:
Palma: In ieder geval heb ik een hart en jij een groot zwart gat.
hoog tijd voor The Exterminators om die vliegen uit te roeienquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:08 schreef Clank het volgende:
Palma: In ieder geval heb ik een hart en jij een groot zwart gat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |