Is Jaap niet kwalijk te nemen, die zat er ook helemaal onderquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:05 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Jaap heeft het op haar hoofd gegooid, maar afgaande op de cap die gepost was, was het best wel een grote hoeveelheid, dus dan komt het uiteindelijk in je ogen en dat is vrij pijnlijk (en ook nog eens schadelijk, er staat niet voor niets op zo`n fles dat je contact met de ogen moet voorkomen)...
Eensch.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:06 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Klopt, ik ben het met je eens dat het anders nog mooier zou zijn geweest.. Mindgames spelen is beter dan dit soort ranzig gedoe, maar het niveau van het spel is te laag voor echte mindgames, dus dan is dit een prachtige optie.. Ik vind dit heerlijk, alle bewoners lijden er onder.. het is gewoon te zien dat iedereen er gek door wordt.. Nasty tript, Eric tript, Brian tript... Heerlijk toch.. Anyway: de mensen waar jij dus blijkbaar eerst fan van was omdat ze zulke mooie mindgames speelden, hebben blijkbaar niet genoeg in huis om een ransjaap te overtreffen.. Ook jaap heeft al wel laten zien dat hij het op andere manieren kan, maar de bewoners blijven reageren op de acties van Jaap
![]()
Zoiets van..... er zit een luchtje aan dit zaakje???quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:05 schreef Day het volgende:
Er zit een staartje aan dat "Brian houdt van anale sex"-verhaal, maar Amanda mag er niet over praten.
x15quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
IK HEB MIJN MAMA NOG! EN IK BEN ER ZELF OOK EEN!
Je vergeet: En njij lekker niet meer!quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
IK HEB MIJN MAMA NOG! EN IK BEN ER ZELF OOK EEN!
Waarom zou hij haar onverwaardelijk helpen als zei hem vanavond zelf ook 'aanviel'.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Braajen kwam een tijdje geleden op hoge poten naar beneden omdat het andere kindje van god over de zeik was. Maar het kickboxertje was uiterst voorzichtig om king-sumo niet voor de voeten te lopen, de held.
Je slaat de spijker op zijn kop inderdaadquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:09 schreef cindy10 het volgende:
ppfff kom even lezen,maar zie dat ik met mn neus in de boter val....
ben nu even blij dat ik geen streams heb,want kan natasja in deze toestand missen als kiespijn met dr gekrijs.![]()
Ik heb geen kiespijn. Oorpijn.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:09 schreef cindy10 het volgende:
ppfff kom even lezen,maar zie dat ik met mn neus in de boter val....
ben nu even blij dat ik geen streams heb,want kan natasja in deze toestand missen als kiespijn met dr gekrijs.![]()
Jawel maar ik vind de waardering voor Jaap nog steeds wel vreemd, je hoeft geen genie te zijn om zijn taktiek te bedenken, sterker nog, het is het meest logische en 't meest makkelijke. De enige reden waarom mensen dat niet doen is omdat mensen hersens, gevoel voor trots en inlevingsvermogen hebben, en dat ontbreekt er aan bij Jaap. Ik vind dat niet slim of geweldig van hem, ik vind hem alleen maar 'n walgelijk figuur. Dus iedereen heeft meer dan genoeg in huis om Jaap te overtreffen, alleen niemand doet 't. Hoofdzaak is voor mij dat ik nu de mindgames mis want die worden gewoon verneukt door Jaap.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:06 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Klopt, ik ben het met je eens dat het anders nog mooier zou zijn geweest.. Mindgames spelen is beter dan dit soort ranzig gedoe, maar het niveau van het spel is te laag voor echte mindgames, dus dan is dit een prachtige optie.. Ik vind dit heerlijk, alle bewoners lijden er onder.. het is gewoon te zien dat iedereen er gek door wordt.. Nasty tript, Eric tript, Brian tript... Heerlijk toch.. Anyway: de mensen waar jij dus blijkbaar eerst fan van was omdat ze zulke mooie mindgames speelden, hebben blijkbaar niet genoeg in huis om een ransjaap te overtreffen.. Ook jaap heeft al wel laten zien dat hij het op andere manieren kan, maar de bewoners blijven reageren op de acties van Jaap
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |