Jaap, zowat een hele fles.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
Heeft er iemand Dreft in haar ogen gegooid?![]()
Lieke ging Jaap wassen met dreft. Toen spoot hij de fles op haar haar leeg.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja, Japioquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
Maar plotseling durft hij wel samen met Natasia tegen Eric. Tja, het gaat om hun bedje.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Braajen kwam een tijdje geleden op hoge poten naar beneden omdat het andere kindje van god over de zeik was. Maar het kickboxertje was uiterst voorzichtig om king-sumo niet voor de voeten te lopen, de held.
Half 3 bedtijd, maandag t/m donderdagquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:05 schreef OudFruit het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ze zometeen al naar bed moeten?
Maar als hij er een jaar in is gaat hij 24/7 naakt rondlopen. Over iedereens kussen masturberen en overal in huis pissen behalve de wc. Daarmee krijgt hij zeker wel wat lui weg!quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:02 schreef Taurus het volgende:
[..]
Tuurlijk wist en weet ik dat 't trash-tv is, maar ik waardeerde het concept nog wel enigszins. Ik vind 't gewoon interessanter om mensen als 'n SHE - BANJ groepje te zien die 't spel spelen dmv stemmingen, of uitjes verpesten o.i.d. Redelijk genuanceerd en rationeel. Dit is gewoon achter elkaar knettergek doen, goor doen, en onbeschoft doen. Er zit gewoon 'n verschil tussen dat eerste en 't tweede. En ik vind 't eerste interessanter. Sinds Jaap er is is 't vrijwel alleen maar 't tweede, en ja ik vind dat makkelijk, en nee ik vind dus niet dat 't werkt, voor mij, wat't programma betreft. De stemmingen zijn er niet interessanter op geworden want die worden alleen maar door gekke Jaap overschreeuwd en overstemt, het zijn geen pijnlijke of kwetsende steken meer, geen doordachte manieren om iemand onderuit te halen, het is alléén maar "BEEEEHHH JAAP! BLUHHHH JAAP"Best leuk om 's 1 keer te zien - toen Jaap 't huis binnen kwam bijv. - maar nu is 't gewoon voorspelbaar én 't verneukt alle spelelementen.
Jaap heeft het op haar hoofd gegooid, maar afgaande op de cap die gepost was, was het best wel een grote hoeveelheid, dus dan komt het uiteindelijk in je ogen en dat is vrij pijnlijk (en ook nog eens schadelijk, er staat niet voor niets op zo`n fles dat je contact met de ogen moet voorkomen)...quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:01 schreef Frasier het volgende:
Klopt, ik ben het met je eens dat het anders nog mooier zou zijn geweest.. Mindgames spelen is beter dan dit soort ranzig gedoe, maar het niveau van het spel is te laag voor echte mindgames, dus dan is dit een prachtige optie.. Ik vind dit heerlijk, alle bewoners lijden er onder.. het is gewoon te zien dat iedereen er gek door wordt.. Nasty tript, Eric tript, Brian tript... Heerlijk tochquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:02 schreef Taurus het volgende:
[..]
Tuurlijk wist en weet ik dat 't trash-tv is, maar ik waardeerde het concept nog wel enigszins. Ik vind 't gewoon interessanter om mensen als 'n SHE - BANJ groepje te zien die 't spel spelen dmv stemmingen, of uitjes verpesten o.i.d. Redelijk genuanceerd en rationeel. Dit is gewoon achter elkaar knettergek doen, goor doen, en onbeschoft doen. Er zit gewoon 'n verschil tussen dat eerste en 't tweede. En ik vind 't eerste interessanter. Sinds Jaap er is is 't vrijwel alleen maar 't tweede, en ja ik vind dat makkelijk, en nee ik vind dus niet dat 't werkt, voor mij, wat't programma betreft. De stemmingen zijn er niet interessanter op geworden want die worden alleen maar door gekke Jaap overschreeuwd en overstemt, het zijn geen pijnlijke of kwetsende steken meer, geen doordachte manieren om iemand onderuit te halen, het is alléén maar "BEEEEHHH JAAP! BLUHHHH JAAP"Best leuk om 's 1 keer te zien - toen Jaap 't huis binnen kwam bijv. - maar nu is 't gewoon voorspelbaar én 't verneukt alle spelelementen.
Is regel, doordeweeks om 02:30 maffen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:05 schreef OudFruit het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ze zometeen al naar bed moeten?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Gadver wat een walgelijk stuk TV is dit geworden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |