"Hij heeft zeker die agressieve zwarte vrouw weer op bezoek. Klop eens op de muren, Jan"quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gvd. De buren beginnen op de muur te bonken (Tas is aan het woord)
Naar de gouden kooi kijken, een spelletje waar je spelers moet 'wegpesten' en dan zeggen dat dit trash-tv is.. Was toch al lang te verwachten.. Dit is te makkelijk, najah, het werkt echt welquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:52 schreef Taurus het volgende:
[..]Nou zie ík 't niet meer helder. Ik ben geloof ik een van de weinigen die juist ziet wat voor trash-tv dit is, ik kan niet lachen om zoveel domheid, ik kan me er ook niet druk om maken hoor, maar ik gun die mensen niet die tv momentjes. Dus Jaap mag er van mij uit. Dit is gewoon makkelijk, dat vind ik geen spel spelen. Of ik vind 't in ieder geval niet interessant.
Ik moet om half zes mijn nest uit.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:56 schreef OudFruit het volgende:
Hmz, dit beloofd nog wat deze nachtIk ben morgen vrij, dus nog wel even van de partij hier!
Danku Disana![]()
Whoa, succes dan zometeen..of ga je een nacht doorhalen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik moet om half zes mijn nest uit.![]()
Over een half uurtje moeten ze naar bedquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:56 schreef OudFruit het volgende:
Hmz, dit beloofd nog wat deze nachtIk ben morgen vrij, dus nog wel even van de partij hier!
Danku Disana![]()
Ik vind haar er niet erg op lijken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:58 schreef FuTilE het volgende:
Van wie is die foto in de slaapkamer eigenlijk, Helena Bonham Carter ofzo?
Ben blij dat ik vrij benquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik moet om half zes mijn nest uit.![]()
Amanda zender omquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:58 schreef HiDiHo het volgende:
Wat stond er op de plasma ?
Maar het is steeds hetzelfde, hoeveel bitchfights hebben we in de afgelopen 3 maanden al gezien tussen Eric en Natasja? Het is gewoon elke keer dezelfde ruzie. (maar dat is dan ook wel logisch bij een programma dat zo lang duurt)quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:56 schreef SiRojK het volgende:
Naar de gouden kooi kijken, een spelletje waar je spelers moet 'wegpesten' en dan zeggen dat dit trash-tv is.. Was toch al lang te verwachten.. Dit is te makkelijk, najah, het werkt echt wel, iedereen over de zeik, één en al terror in het huis...
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:57 schreef FdW het volgende:
Het feit dat Jaap misbruik maakt van zijn fysieke overgewicht tov vrouwen maakt het nog walgelijker :(
![]()
![]()
Ja. Argumenteren vanuit de goot.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:58 schreef Tissik het volgende:
Natasia is echt van de pot gerukt!
Natasia tegen Eric: Jij hebt lekker geen mama meer, ik heb lekker mijn mama nog en ik ben er lekker zelf ook één.
Dan ben je toch meer dan ziek in je hoofd?
Ze riep ook nog een paar keer aidslijer.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:58 schreef Tissik het volgende:
Natasia is echt van de pot gerukt!
Natasia tegen Eric: Jij hebt lekker geen mama meer, ik heb lekker mijn mama nog en ik ben er lekker zelf ook één.
Dan ben je toch meer dan ziek in je hoofd?
Dat ligt vooral aan het niveau van de Bitchfights van Nasty.. Die moeten ze er dan ook direct uitzetten, dit is gewoon lelijke klote televisiequote:Op woensdag 16 mei 2007 01:59 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar het is steeds hetzelfde, hoeveel bitchfights hebben we in de afgelopen 3 maanden al gezien tussen Eric en Natasja? Het is gewoon elke keer dezelfde ruzie. (maar dat is dan ook wel logisch bij een programma dat zo lang duurt)
Heeft er iemand Dreft in haar ogen gegooid?quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke zegt dat ze iets nodig heeft voor ogen, de dreft bijt nog steeds
[afbeelding]
- Huub zegt net dat hij het nog steeds mooi vindt dat hij Jaap er in heeft gehoudenquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:00 schreef avonne het volgende:
Of je Jaaps acties nou kinderachtig of goor vindt, doet er eigenlijk niet toe.
Hij heeft zichzelf ontwikkeld tot het centrumfiguur van de groep en dat is Master
Ondertussen
- Zag ik Lieke een paar keer lachen
- Huub alleen maar lachen (ook toen hij Lieke "beschermde")
- is Eric bezig het vuilnis op te ruimen.
- ontloopt Brian zoveel mogelijk zich er in te mengen, maar zegt wel even dat Huub eens in moet grijpen
Tuurlijk wist en weet ik dat 't trash-tv is, maar ik waardeerde het concept nog wel enigszins. Ik vind 't gewoon interessanter om mensen als 'n SHE - BANJ groepje te zien die 't spel spelen dmv stemmingen, of uitjes verpesten o.i.d. Redelijk genuanceerd en rationeel. Dit is gewoon achter elkaar knettergek doen, goor doen, en onbeschoft doen. Er zit gewoon 'n verschil tussen dat eerste en 't tweede. En ik vind 't eerste interessanter. Sinds Jaap er is is 't vrijwel alleen maar 't tweede, en ja ik vind dat makkelijk, en nee ik vind dus niet dat 't werkt, voor mij, wat't programma betreft. De stemmingen zijn er niet interessanter op geworden want die worden alleen maar door gekke Jaap overschreeuwd en overstemt, het zijn geen pijnlijke of kwetsende steken meer, geen doordachte manieren om iemand onderuit te halen, het is alléén maar "BEEEEHHH JAAP! BLUHHHH JAAP"quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:56 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Naar de gouden kooi kijken, een spelletje waar je spelers moet 'wegpesten' en dan zeggen dat dit trash-tv is.. Was toch al lang te verwachten.. Dit is te makkelijk, najah, het werkt echt wel, iedereen over de zeik, één en al terror in het huis...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |