Ach, hij gaat ver en het is plat. Maar té ver? - Neh..quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:44 schreef FdW het volgende:
Er zijn grenzen aan wat een man - dus ook Jaap in deze setting - zich kan permitteren ten opzichte van vrouwen. Dit gaat te ver.
Brian heeft hem de stemming daarvoor erin gehouden, ik zie geen verschil.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:44 schreef maril het volgende:
[..]
Gelijk heeft hij, waarom zou hij Lieke helpen, dat moet Huub maar doen , die is degene die Jaap erin heeft gehouden.
Hij vroeg Jaap ook eerst wat hij aan het doen was, logisch dat hij vind dat huub zijn 'vriendin' maar moet helpenquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:41 schreef KimiK het volgende:
Weer zo'n gore streek van die stinkBrian, Lieke vraagt om z'n hulp en rent ie snel weg om Huub te roepen in de hoop dat Huub fysiek geweld gaat gebruiken![]()
![]()
![]()
![]()
Ik seg ik HOUW erfanquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:46 schreef mootie het volgende:
Natasja klapt weer eens uit de school over een verboden onderwerp.....
Ja preciesquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze heeft toch gisteren haar 24 jaar aangevraagd?
Maar geen streamlock. De newbies bij de redactie hebben vanavond geen dienst.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:46 schreef mootie het volgende:
Natasja klapt weer eens uit de school over een verboden onderwerp.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |