heh, we hebben een kenner onder onsquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Shampoo
Klopt!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:43 schreef Robbiev85 het volgende:
Pie!
quote:Varieer de vragen
Probeer wat variatie in de vragen aan te brengen. Het is verleidelijk om door te vragen op het vorige onderwerp, maar dat is minder leuk voor de medequizzers die dat onderwerp net niet interessant vinden.
Denk niet dat dat goed isquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:49 schreef PhysicsRules het volgende:
Hawaii_Tim
Ik kwam ook niet veel verder dan dat, maar het is ook al weer een decennium of zo geleden dat ik Dommel gezien heb.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Denk niet dat dat goed is
Heette die niet gewoon Agent?
Ik heb wel videobanden, maar dat valt onder opzoeken. En in de strips komt die agent eigenlijk niet voor, en ik las meer de strips dan dat ik naar de tekenfilmserie keek. Cherry en Bobby zitten ook niet in de strips, en ik weet maar 1 pagina waarop mevrouw Beatrix als buurvrouw te zien is (in een ander stripverhaal is ze een geest)quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:52 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik kwam ook niet veel verder dan dat, maar het is ook al weer een decennium of zo geleden dat ik Dommel gezien heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |