Ooit... als het moment daar is...quote:
das waar jaquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar lieve schat.......ik heb allang naar je fobo gekeken en ik heb laatst een foto via msn van je gehad..
...je weet toch dat ik je ook een stuk vind...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aah blijf je niet nog effe tot 1:00 uur op, nog één halfuurtje.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
Mensen ik ga vast aankondigen dat ik de mand in duik! Ben binnen de tien minuten toch wel aan het slapen denk ik!
truste tim fritsquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
Mensen ik ga vast aankondigen dat ik de mand in duik! Ben binnen de tien minuten toch wel aan het slapen denk ik!
nu al....quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
jup, daarom kon niemand het vindenquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik vraag me trouwens af waarom ik het fobo-icoontje niet naast mijn eigen posts zie, hebben jullie dat ook bij mijn posts?
net was ie er wel....quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik vraag me trouwens af waarom ik het fobo-icoontje niet naast mijn eigen posts zie, hebben jullie dat ook bij mijn posts?
jep...quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
whehequote:Op woensdag 16 mei 2007 00:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ga ook binnenkort een fobo maken, als ik eenmaal weet hoe het moet....![]()
![]()
![]()
quote:
Ik ga aan jullie wens gehoor geven! 1 uur it is!quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:28 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, blijf lekker tot 1 uur Frits.![]()
Trusten dan maar maat!quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:31 schreef OA het volgende:
De kat begint aan dmn handen en voorhoofd te likken...
En kopstoten uit te delen bij wijze van kopjes geven![]()
Ik denk dus dat het tijd is om naar bed te gaan...
Trusten schat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:31 schreef OA het volgende:
truste OAquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:31 schreef OA het volgende:
jij ook al....quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:31 schreef OA het volgende:
Ik blijf hè, heb je het gelezen?!quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:35 schreef Sander170 het volgende:
Nou ben ik er, dan gaat iedereen er nog vandoor ook !
Gauw smeren hé zodra de NachtWacht er is haha.
Trusten naar bed gaande mensen.
Jaja, ik zei je toch nog geen gedag.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik blijf hè, heb je het gelezen?!
smurf naar http://fotoboek.fok.nlquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja maar niemand is in staat om het me uit te leggen...![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:38 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jaja, ik zei je toch nog geen gedag.![]()
Lief dat je blijft, goed nu >![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
jj! sander! mpg!
wat een gezelligheid!
oh en tim ook
tim? fritsquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
jj! sander! mpg!
wat een gezelligheid!
oh en tim ook
quote:
Heel wat denk ik!quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:48 schreef Queen_Bee het volgende:
GoddammitHoeveel delen heb ik wel niet gemist
Get your ass back into the kitchen and go make me some pies, bitchquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hoi baas qb
En mn ava mag ook nog niet meedoen. Is dat een subtiele hint?quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:48 schreef Queen_Bee het volgende:
GoddammitHoeveel delen heb ik wel niet gemist
ben vandaag in een heel slecht humeur, morgen staat je eten wel weer op tijd klaar hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Get your ass back into the kitchen and go make me some pies, bitch
Zou je wel willen hèquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ben vandaag in een heel slecht humeur, morgen staat je eten wel weer op tijd klaar hoor![]()
ga je me nu straffen?![]()
kom maar eens wat vaker..quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En mn ava mag ook nog niet meedoen. Is dat een subtiele hint?.
nu niet meerquote:
Ik was er vaker. Maar toen had ik een ban en toen was dit topic al vol en niet meer in MyAT en toen en toen nou jaquote:
quote:
zulk slecht excuusquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik was er vaker. Maar toen had ik een ban en toen was dit topic al vol en niet meer in MyAT en toen en toen nou ja!
Hint begrepenquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En mn ava mag ook nog niet meedoen. Is dat een subtiele hint?.
al gezienquote:
ok mag wel hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Omdat je het lekker vindt
NOU DAN NIET HOOR
ho is jij geen koffiequote:
opzich goed plan, succes morgen dan maarquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:52 schreef MPG het volgende:
[..]
nu niet meeridioot....
morgenvroeg nog een bietje
Eh, vage redenenquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
zulk slecht excuus
waarom had je ban? ik heb ook mijn eerste note binnen trouwens..
fapfap ik ben de sepoquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is nog niet echt compleet.......maar wel binnenkort...
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:57 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Bier in de koelkast hoor !
Koffie heb ik hier voor me staan.![]()
maar jij bent ook iets meer ervaren dan dat ik ben, daarom ben ik de slaaf en niet andersomquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Eh, vage redenen
Ik heb vorige week nog gevraagd, 26 had ik geloof ik
Iets? Ha!quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
maar jij bent ook iets meer ervaren dan dat ik ben, daarom ben ik de slaaf en niet andersom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |