Ik heb TV nog nooit gekeken, maar de media kan je maken of brekenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:00 schreef waxmask het volgende:
Maar ik zit dus een programma te volgen op internet/tv waarvan 19% het slaan en bespugen van vrouwen goedkeurd?
Of waar 19% van de mensen echt vinden dat Brian een goede jongen is? Ik heb dus 1/5 kans ook zo'n sukkel te zijn? Ik denk dat het hoog tijd wordt om ook maar eens te stoppen met DGK want als het daar moet eindigen.![]()
Japio is echt teleurgesteld.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:58 schreef SiRojK het volgende:
Ik ga kingjaap maar eens een brief sturen volgens mij..
Nee daar is het veel ergerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Die stemmen echt niet op Brian, want iedereen op Vol walgt net zo hard van Brian als wij hier doen.
Idd, ik moet hem wat hoop gevenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Japio is echt teleurgesteld.
Hoop dat hij niet opgeeft.
Dat is op televisie zo verknipt dat daar amper iets van overbleef.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:00 schreef waxmask het volgende:
Maar ik zit dus een programma te volgen op internet/tv waarvan 19% het slaan en bespugen van vrouwen goedkeurd?
Of waar 19% van de mensen echt vinden dat Brian een goede jongen is? Ik heb dus 1/5 kans ook zo'n sukkel te zijn? Ik denk dat het hoog tijd wordt om ook maar eens te stoppen met DGK want als het daar moet eindigen.![]()
"Jullie collega's kunnen die shjit schuilen" was ook een juweeltje.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was er inderdaad eentje om in te lijsten!
En die 'Ik rapporteer die fucking shit!' was ook wel geinig.
Ikke wel en das een ander verhaalquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:01 schreef Clank het volgende:
[..]
Zou die stijging komen door de tv uitzendingen?? (Ik kijk ze nooit)
Ik ook éénquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:02 schreef Leandra het volgende:
Bummer... en ik had nog wel 2 (!!!!!) SMSjes voor Nicolaas gestuurd
De twee uitzendingen zetten vooral Huub als treiteraar in een kwaad daglicht. Brian was de gekwelde man.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is op televisie zo verknipt dat daar amper iets van overbleef.
En ik schat dat een groot deel van de sms-ers enkel naar de televisie-uitzendingen kijkt.
Cora kan hem dat toch wel doorgeven?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:49 schreef Suikeroom het volgende:
misschien Jaap een briefje sturen
dat ie hoog staat op fok maar dat die niet sms en?
Ik heb in ieder geval niets gestuurd..
alleen vol mutsen en tv kijkers doen dat..
dan is het wel logisch dat Brian zo hoog staat
Zonde van je beltegoed..in dit gevalquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:02 schreef Leandra het volgende:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:03 schreef Kinga het volgende:
Ik begrijp er ook werkelijk geen bal van. Wie stemt er nou op Brian... Breezers die hem 'lekker' vinden?
Maar iets, iets zegt me dat Brian die hilarische momenten niet als leuke geintjes ziet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:02 schreef FuTilE het volgende:
[..]
"Jullie collega's kunnen die shjit schuilen" was ook een juweeltje.
Zie je, het is best een komediant, die Brian. Zolang zijn rabiate gemoedstoestand maar de boventoon voert.
Ze is niet achterlijk, maar please meisie blijf weg van die kreepquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:02 schreef Marrije het volgende:
Amanda ziet het wel scherp.
Amanda: en dan komt Wilgo ineens in het verhaal voor, waar komt die nou weer vandaan???
Hij moet niet zo overdrijven. Hij heeft een gigantische sprong voorwaarts gemaakt, en als de stijgende lijn zich maar voor de helft doorzet, dan staat hij volgende keer tweede.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Japio is echt teleurgesteld.
Hoop dat hij niet opgeeft.
Nee, natuurlijk niet. Hij heeft dan ook totaal geen gevoel voor humorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar iets, iets zegt me dat Brian die hilarische momenten niet als leuke geintjes ziet.
Ik heb alleen naar de eerste gekeken en het was lang geleden dat ik tegen mijn televisie scholdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:03 schreef Disana het volgende:
De twee uitzendingen zetten vooral Huub als treiteraar in een kwaad daglicht. Brian was de gekwelde man.
Voor hoelang het duurtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:04 schreef jacqjacq het volgende:
amanda klinkt nu echt voor het eerste totaal verslagen.
haar gezicht en haar stem, ze is brian volgens mij echt helemaal zat
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:00 schreef waxmask het volgende:
Ach... was toch een bagger pre-paid waarvan het btg vervalt als ik het niet opmaak... ik gebruik m verder nietquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:05 schreef FuTilE het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Hij heeft dan ook geen gevoel voor humor![]()
En de cirkel, hij was rond.
Ik zag toen al aankomen dat Brian bij bepaalde vrouwen medelijden zou opwekken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb alleen naar de eerste gekeken en het was lang geleden dat ik tegen mijn televisie schold.
Nee dat weet ik...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... was toch een bagger pre-paid waarvan het btg vervalt als ik het niet opmaak... ik gebruik m verder niet![]()
Ach, hele blijf-van-mijn-lijf-huizen vol. Die willen hem allemaal 'redden'.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:03 schreef Kinga het volgende:
Ik begrijp er ook werkelijk geen bal van. Wie stemt er nou op Brian... Breezers die hem 'lekker' vinden?
Nouuuuuu, voor je het weet ligt ze weer met hem in bed.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is niet achterlijk, maar please meisie blijf weg van die kreep![]()
Ik hoop het echt voor jequote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian is natuurlijk een karikatuur geworden met alle zelfmoord mixen van hem die op youtube te vinden zijn..misschien dat mensen daarom stemmen. Dan heb je nog Hetty die voor haar zoontje stemt, mannen die hun vrouwen slaan, wannabe zangers, wannabe dichters..kortom er loopt genoeg tuig rond in nederland.
p.s. gesprek ging goed van het weekend gaan we wat leuks doen, zowieso de komende tijd om te zien of het nog kan goedkomen.
mss moet je minder streamen, dan blijft er heel veel tijd over voor leuke dingen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian is natuurlijk een karikatuur geworden met alle zelfmoord mixen van hem die op youtube te vinden zijn..misschien dat mensen daarom stemmen. Dan heb je nog Hetty die voor haar zoontje stemt, mannen die hun vrouwen slaan, wannabe zangers, wannabe dichters..kortom er loopt genoeg tuig rond in nederland.
p.s. gesprek ging goed van het weekend gaan we wat leuks doen, zowieso de komende tijd om te zien of het nog kan goedkomen.
*slaat zichzelf keihard voor haar hoofd*quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:02 schreef Leandra het volgende:
Krijgen we dat weerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:06 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach, hele blijf-van-mijn-lijf-huizen vol. Die willen hem allemaal 'redden'.
Hetgeen niet wegneemt dat die hele poll uiteraard volledig gefingeerd ende gefrabiceerd is.
Met sex zijn vrouwen minder behoudend dan mannen. Veel nieuwsgieriger en bereid tot expirimenten, en wanneer ze de juiste man vinden totally not inhibitious.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:01 schreef 2live het volgende:
amanda vertrouwt brian dus niet, maar hij is wel goed voor de sex. En dan zeggen ze maar dat vrouwen dat niet kunnen scheiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |