Wat denk je zelf? Ik geef het 1 dag....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:44 schreef Copycat het volgende:
Blijf standvastig, Amanda!
Ik luister naar Jaap, die baalt dat hij zo weinig is gestegen terwijl hij nog wel zoveel moeite heeft gedaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:45 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater wil een goed gesprek met Amanda. Hij is erg in de war, en maakt zijn excuses.Vul maar in.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:46 schreef pullup het volgende:
Jaap is boos
Ja jongen, een beetje naast de wc pissen maakt niet echt indruk.
Daarnet was je bijvoorbeeld al leuker
Ik weet het, ik weet het.quote:
Als de A eruit gaat dan blijft NB over en dat staat voor..........quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik snap het wel, BAN ligt ff aan diggelen![]()
Thanks want ik ben buiten, maar Jaap is 3e hij moet niet zeuren, al is 12% niet echt veel.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik luister naar Jaap, die baalt dat hij zo weinig is gestegen terwijl hij nog wel zoveel moeite heeft gedaan.
Hoop met je meequote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het.
Ik blijf tegen de klippen op hoop houden.
Mooi stel, he?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:46 schreef SiRojK het volgende:
Lieke kijkt weer helemaal gelukkig, haar vriendje is VET populair!
Ik ook. Dus ik geef het een weekquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het.
Ik blijf tegen de klippen op hoop houden.
Daar denken een heleboel mensen anders over.....2e plaats..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:47 schreef jacqjacq het volgende:
en brian weer in de glijstem-modus, ik walg van die vent
Valse hoopquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:49 schreef mrSPLIFFY het volgende:
heeft amandel eigenlijk Ontkent dat ze anale sex hebben gehad?
Dat is zijn kinderlokker-timbre.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:47 schreef jacqjacq het volgende:
en brian weer in de glijstem-modus, ik walg van die vent
Idd... Jaap is gewoon fucking populair, maar we sms-en allemaal niet.. Zou jaap zelf ook nooit doenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:49 schreef Suikeroom het volgende:
misschien Jaap een briefje sturen dat ie hoog staat op fok maart dat die niet smsen? Ik heb in ieder geval niets gestuurd.. alleen vol mutsen en tv kijkers doen dat.. dan is het wel logisch dat Brian zo hoog staat
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:48 schreef milk-shake het volgende:
jaap baalt beetje boel...van de pp
Dat is net achter ff geregeld. Eigenlijk zou Jaap op 2 staan maar achter vond het toch belangrijker nu Brian ff goed neer te zetten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:49 schreef BuffyJan het volgende:
Hoe de neuk komt Brain aan 19%
Tis triest gesteld met de tienermeisjes in Nederland. Of t was Netty die de Antillen heeft ingeschakeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |