Logic...ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik vind het zó'n lief aanbod dat ik spontaan een brok in m'n keel krijg...
Maar het kan niet, want Huisgenoot wil dat een nieuwe kitten bij hem blijft. En dat wil ik absoluut niet - hóe lief hij ook tegen m'n twee poezenbeesten is. En het is zijn huis...dus tja...
Met Nina gaat het trouwens erg goed hoor!
![]()
Ze is veel liever en aanhaliger geworden. Ligt iedere avond bij me in bed. Het liefst in m'n nek, net als toen ze een kitten was.
![]()
Vraagt heel veel aandacht die ik haar met alle liefde geef. Afgelopen vrijdag is ze gesteriliseerd en dat is ook allemaal goed gegaan. We hebben haar buikje 's nachts steeds ingezwachteld met rekverband, maar ze zit helemaal niet aan de wond. Vandaag is ze voor het eerst weer buiten geweest na 3 weken, maar ze ligt liever onder de ventilator midden op de salontafel.
En wat nóg toffer is: ze is véél assertiever geworden!
![]()
Ze pakt Sam (m'n rode kater) gewoon terug als hij iets doet. Of ze springt uit zichzelf bovenop hem. Ze rennen samen door de kamer en klimmen op de megakrabpaal zonder hatelijk gemiauw en geblaas. Nog meer offtopic...Sam heeft van de week een vleermuis gevangen (niet gebeten) en een mot van 5 cm. Hij loopt echt als een jachtluipaard rond. Helemaal trots!
Ach...die beesten maken me zó blij! Ik hou zó veel van ze!
Misschien als ik straks een eigen huisje heb. Dan word ik zo'n verstokte vrijgezel met 10 katten. Heeeeerlijk!
You were born as an original. Don't die as a copy.