abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49776848
Die witte is zo
Ik houd het niet meer
pi_49777226
Gaaf!!!

Valt me mee dat ze de nieuwe cam nog niet als nieuw speeltje zien.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_49777298
Hop, dr zit er een OP de cam

Hoe oud zijn ze nu eigenlijk?

Tis dat Pinda en Zusje al komen, anders zou ik die witte willen Richt maar steeds op hem
Maak eens een screenshotje
pi_49777379
ze zijn van 28-04 bijna 1mnd
pi_49778091
ik zet de cam uit ivm slapende kittens
  † In Memoriam † vrijdag 25 mei 2007 @ 22:19:01 #131
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_49778261
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 22:14 schreef Logician het volgende:
ik zet de cam uit ivm slapende kittens
Ik dacht al.... (wilde net melden dat ik ook meekeek).

Laatste beeld is erg lief
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_49778689

Nagenieten
  vrijdag 25 mei 2007 @ 22:56:05 #133
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_49779511
Damn, (net) te laat voor de cam
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 25 mei 2007 @ 23:33:40 #134
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_49780659
Logic...ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik vind het zó'n lief aanbod dat ik spontaan een brok in m'n keel krijg...

Maar het kan niet, want Huisgenoot wil dat een nieuwe kitten bij hem blijft. En dat wil ik absoluut niet - hóe lief hij ook tegen m'n twee poezenbeesten is. En het is zijn huis...dus tja...

Met Nina gaat het trouwens erg goed hoor! Ze is veel liever en aanhaliger geworden. Ligt iedere avond bij me in bed. Het liefst in m'n nek, net als toen ze een kitten was. Vraagt heel veel aandacht die ik haar met alle liefde geef. Afgelopen vrijdag is ze gesteriliseerd en dat is ook allemaal goed gegaan. We hebben haar buikje 's nachts steeds ingezwachteld met rekverband, maar ze zit helemaal niet aan de wond. Vandaag is ze voor het eerst weer buiten geweest na 3 weken, maar ze ligt liever onder de ventilator midden op de salontafel.

En wat nóg toffer is: ze is véél assertiever geworden! Ze pakt Sam (m'n rode kater) gewoon terug als hij iets doet. Of ze springt uit zichzelf bovenop hem. Ze rennen samen door de kamer en klimmen op de megakrabpaal zonder hatelijk gemiauw en geblaas. Nog meer offtopic...Sam heeft van de week een vleermuis gevangen (niet gebeten) en een mot van 5 cm. Hij loopt echt als een jachtluipaard rond. Helemaal trots!

Ach...die beesten maken me zó blij! Ik hou zó veel van ze!
Misschien als ik straks een eigen huisje heb. Dan word ik zo'n verstokte vrijgezel met 10 katten. Heeeeerlijk!
You were born as an original. Don't die as a copy.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 23:35:00 #135
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_49780702
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 22:56 schreef Rossdale het volgende:
Damn, (net) te laat voor de cam
Same here! Hoop dat er snel weer meer foto's komen! Of nee...vaste uitzendtijden!
You were born as an original. Don't die as a copy.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 01:26:27 #136
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_49783206
Wat een lieffies
En wat een lieve mama poes
Hou je ze allemaal?

*sleurt dr vent achter t beeldscherm en wijst naar de kittens...*
pi_49820368
vaste uitzendtijden?
pi_49820379
Ze hebben allemaal al een huisje
pi_49820523
Ferghus gaat naar daria (zwarte kitten)
Djoanie gaat naar shadow (gestreepte kitten met grijze voetjes)
Pomba gaat naar mij (gestreepte kitten met witte voetjes)
Loki gaat naar een vriendin van daria (witte kitten)

Een paar leuke feitjes over de kittens:

Ferghus: is het grootst maar ook de meest luie van het stel terwijl de rest rondrend kiest ferghus een voet waar hij op gaat liggen, en op blijft liggen terwijl hij met 1 oog open kijkt naar de rest

Djoanie: eet al brokjes!!! rent moeders over achterna en probeert alles te doen wat moeders doet

Pomba: rent zodra ie je de kamer binnen hoort komen naar je toe en ligt graag bij je in je nek

Loki: terroriseert de andere kittens en rent overal tegen aan met dr koppie
  maandag 28 mei 2007 @ 00:12:50 #140
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_49838685
quote:
Op zondag 27 mei 2007 15:33 schreef Logician het volgende:

Ferghus: is het grootst maar ook de meest luie van het stel terwijl de rest rondrend kiest ferghus een voet waar hij op gaat liggen, en op blijft liggen terwijl hij met 1 oog open kijkt naar de rest

Djoanie: eet al brokjes!!! rent moeders over achterna en probeert alles te doen wat moeders doet

Pomba: rent zodra ie je de kamer binnen hoort komen naar je toe en ligt graag bij je in je nek

Ik vind het bijna jammer dat ze al een thuis hebben Ik weet zeker dat de nieuwe eigenaars heel veel plezier aan die dotjes gaan hebben.
*vent bij zn nekvel grijpt, achter de comp trekt en weer naar de kittens wijst*
  maandag 28 mei 2007 @ 00:26:54 #141
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_49839107
quote:
Die dikke waggel kontjes

Ze hebben hetzelfde balletje als mijn katten ! En ze doen er zo te zien net zo veel mee
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  maandag 28 mei 2007 @ 08:38:23 #142
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_49843914
Ik denk dat ik een oplossing heb voor Judeljuud's probleem.

Als je een kitten aanschaft, moet je een contractje in maken samenspraak met de persoon van wie je het katje overneemt waarbij je de kat in 'bruikleen' neemt. Zo wordt de kat nooit van jou en kan je huisgenoot hem niet 'stelen'.

Laat de kat chippen en vermeld het chipnummer en een omschrijving van de kat in het contract. De katten die wij van het asiel hebben gehaald, hebben wij ook in bruikleen. Dit is (dacht ik) omdat ze de katten dan makkelijk kunnen terughalen in het geval van verwaarlozing of iets dergelijks.

Ik denk dat dit een goede manier is om te voorkomen dat je huisgenoot zich de kat toeeigent, want dan heb je sowieso op papier staan wie de daadwerkelijke eigenaar is van de kat (en dat is dus niet je huisgenoot).

Of als de persoon van wie je de kitten overneemt liever niet meewerkt, kun je misschien een goede vriend(in) inzetten om als eigenaar op te treden?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  maandag 28 mei 2007 @ 08:43:23 #143
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_49843934
Ow ja, laat hem dit niet weten voordat je weg bent en de andere twee in veiligheid hebt gebracht, anders neemt hij misschien de andere twee poezenbeesten in gijzeling of iets dergelijks?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_49854052
quote:
Op zondag 27 mei 2007 15:33 schreef Logician het volgende:

wat jammer hou je niet 1
Je bent nooit volledig gekleed tot je een glimlach draagt.
  maandag 28 mei 2007 @ 16:02:39 #145
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_49854859
quote:
Op maandag 28 mei 2007 15:36 schreef wallpaper het volgende:

[..]

wat jammer hou je niet 1
Jawel, volgens mij hield ze Pomba
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_49862182
oja lees het nu ook,
Je bent nooit volledig gekleed tot je een glimlach draagt.
pi_49864905
lezen mam
  Moderator maandag 28 mei 2007 @ 21:29:02 #148
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_49866340
Logician, ik ben echt verliefd op jouw kittens

Mag ik op de reservebank?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_49866373
haha ja hoor
pi_49871105
Ey...topic is verhuisd! De link maar even aanpassen dan haha! Nou bij deze ff een leuk plaatje;

...vanmiddag geschoten toen ze (nog) rustig waren...wat groeien ze toch snel!! Heerlijk van ze genoten, kan niet wachten tot ik Ferghus mee naar huis kan nemen, maar de rest is ook om op te vreten! Van die lekkere eigenwijze bolletjes pluis

Groetjes!
(http://kattestreken.blogspot.com/)

[ Bericht 10% gewijzigd door Daria op 29-05-2007 08:20:52 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')