Misschien waren ze op zoek naar Matisse. Of lag hij niet buiten op de stoel?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:16 schreef Logician het volgende:
Ik lig al de hele tijd boven (beetje grieperig) net toch maar eens naar beneden voor een kopje thee, kijk ik in de kamer, is de doos leeg
Nergens te vinden in de kamer, kom ik de keuken in, liggen ze daar op een hoopje op de mat![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:14 schreef DrMarten het volgende:
FILMPJE!!!
http://www.youtube.com/watch?v=ZbF2B8w18uw
Oh maar zo bedoelde ik het ook niet hoor! Bedoelde het meer als 'de generatie die niet met computers opgegroeid zijn, maar het nu toch leren'. Knap vind ik dat, kan ik bijvoorbeeld ook zeggen van m'n schoonouders van 57 en 55 jaar. Schoonpaps in de bouw vanaf z'n 14e en schoonmams kinderopvang aan huis. Nooit iets met de computer gedaan, tot een half jaar geleden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow come on... alsof dat oude mensen zijn
Zijn nog jonkies hoor
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:14 schreef DrMarten het volgende:
FILMPJE!!!
Ik dacht al.... (wilde net melden dat ik ook meekeek).quote:
Same here! Hoop dat er snel weer meer foto's komen! Of nee...vaste uitzendtijden!quote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:33 schreef Logician het volgende:
Ferghus gaat naar daria (zwarte kitten)
Djoanie gaat naar shadow (gestreepte kitten met grijze voetjes)
Pomba gaat naar mij (gestreepte kitten met witte voetjes)
Loki gaat naar een vriendin van daria (witte kitten)
Een paar leuke feitjes over de kittens:
Ferghus: is het grootst maar ook de meest luie van het stel terwijl de rest rondrend kiest ferghus een voet waar hij op gaat liggen, en op blijft liggen terwijl hij met 1 oog open kijkt naar de rest![]()
Djoanie: eet al brokjes!!! rent moeders over achterna en probeert alles te doen wat moeders doet
Pomba: rent zodra ie je de kamer binnen hoort komen naar je toe en ligt graag bij je in je nek
Loki: terroriseert de andere kittens en rent overal tegen aan met dr koppie![]()
![]()
Die dikke waggel kontjesquote:Op maandag 21 mei 2007 12:14 schreef DrMarten het volgende:
FILMPJE!!!
wat jammer hou je niet 1quote:Op zondag 27 mei 2007 15:33 schreef Logician het volgende:
Ferghus gaat naar daria (zwarte kitten)
Djoanie gaat naar shadow (gestreepte kitten met grijze voetjes)
Pomba gaat naar mij (gestreepte kitten met witte voetjes)
Loki gaat naar een vriendin van daria (witte kitten)
Een paar leuke feitjes over de kittens:
Ferghus: is het grootst maar ook de meest luie van het stel terwijl de rest rondrend kiest ferghus een voet waar hij op gaat liggen, en op blijft liggen terwijl hij met 1 oog open kijkt naar de rest![]()
Djoanie: eet al brokjes!!! rent moeders over achterna en probeert alles te doen wat moeders doet
Pomba: rent zodra ie je de kamer binnen hoort komen naar je toe en ligt graag bij je in je nek
Loki: terroriseert de andere kittens en rent overal tegen aan met dr koppie![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |