quote:Op zondag 20 mei 2007 02:14 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Wat is dat day zero waar je het over hebt, en waar staat die trailer dan?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:28 schreef -skippybal- het volgende:
Ik weet niet of dit al gepost is, maar ik doe het toch even
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk, dat zijn de plotwendingen waar ik 24 voor kijk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:01 schreef Symer het volgende:
(behalve dat Jack een keer z'n jas bij Kate had laten liggen en dat Chase nu in de beveiliging werkt).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste 8 eps waren tof.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:35 schreef Merkie het volgende:
Het ophangen van Fayed. Heb ik er toch al 1 gevonden.
Dan heb jij een andere eerste 8 afleveringen gezien dan ikquote:Op zondag 20 mei 2007 15:16 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De eerste 8 eps waren tof.
En toen was het alleen tof dat Fayed werd geschopt in een barretje, toen werd gered door een fake reddingsteam en toen werd opgehangen.
En de eerste helft van de laatste ep was tof.
Een heli die neerstort, Jack die een terrorist red, een nuke, Jack die een dude uit een metro schopt... Was best leuk dacht ikquote:Op zondag 20 mei 2007 15:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere eerste 8 afleveringen gezien dan ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.afkomstig van wiki.
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:42 schreef SunChaser het volgende:
Dat deed me erg denken aan Die Hard 1 en 3![]()
Aflevering 5quote:Op zondag 20 mei 2007 16:13 schreef CloudStrife het volgende:
Aflevering 1 t/m 4
Aflevering 8 en 9
Aflevering 17
Aflevering 22
Achteraf is het helemaal niet superslecht ofzo, maar wel tijd voor vernieuwing.
Day Zero is een geanimeerde prequel van 24. De trailer is er al en de eerste 'aflevering' komt morgen dus uit.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:06 schreef Richardfun het volgende:
Dat day zero gebeuren op 24inside? Er staat dat dat over iets meer een dag de trailer komt of zo? Wat wordt dan dan voor trailer, snap dat niet echt?
Denk het wel.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:20 schreef Richardfun het volgende:
Aha. Met de stemmen van de acteurs en zo?
Shit,en ik ben nu bij 12... if you say so...quote:Op zondag 20 mei 2007 16:27 schreef TC03 het volgende:
Deze afleveringen waren allemaal enorm bagger. Vooral aflevering 12 is waarschijnlijk een van de slechtste afleveringen in de geschiedenis van de TV.Daarnaast waren aflevering 1 t/m 4 ook maar so-so. Alleen aflevering 17 was echt briljant.
Achteraf toch wel een bagger seizoen.
Ach, er volgen er daarna nog 12.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:49 schreef Scofield het volgende:
[..]
Shit,en ik ben nu bij 12... if you say so...
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:35 schreef CloudStrife het volgende:
Er doen heel veel geruchten de ronde over de laatste 7 minuten van 24!! Kort de opties (1 van de drie wordt het!), maar ikzelf denk dat het een mix wordt van alle drie en dat de poster ons loopt te fucken!.
1 -SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 -SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 -Er is zojuist bevestigd door bronnen dat spoiler 1 het niet wordt, het is nu zo goed als zeker dat het 3 gaat worden. Al wordt 2 nog niet helemaal uitgeslotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke wordt hetSPANNEND!!!!
![]()
Overmorgen weten we alles!![]()
Aflevering 17 was alleen briljant omdat Jack een aantal mensen neerschoot? Zo'n onzin vind ik dat, tuurlijk was het een goede aflevering maar er zijn voldoende andere goede afleveringen geweest. Soms was er eens eentje minder maar niet minder vermakelijk wat mij betreft.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Aflevering 5
Aflevering 6
Aflevering 7
Aflevering 10
Aflevering 11
Aflevering 12
Aflevering 13
Aflevering 14
Aflevering 15
Aflevering 16
Aflevering 18
Aflevering 19
Aflevering 20
Aflevering 21
Deze afleveringen waren allemaal enorm bagger. Vooral aflevering 12 is waarschijnlijk een van de slechtste afleveringen in de geschiedenis van de TV.Daarnaast was aflevering 1 t/m 4 ook maar so-so. Alleen aflevering 17 was echt briljant.
Achteraf toch wel een bagger seizoen.![]()
Nee hoor, was een goede aflevering omdat hij slim geschreven was, niet saai was, weinig tot geen CTU-gezeik bevatte en de vaart er goed in zat. Zoals een 24-aflevering hoort te zijn.2000 light years from home![]()
Zo slim geschreven was het niet, Jack onder een vrachtwagen, 7 man afmaken in z'n eentje na 20 maanden in een 2 bij 2 meter gevangenis te hebben gezeten. En we kunnen niet alles zonder CTU gezeik hebben natuurlijkquote:Op zondag 20 mei 2007 20:32 schreef Merkie het volgende:
Nee hoor, was een goede aflevering omdat hij slim geschreven was, niet saai was, weinig tot geen CTU-gezeik bevatte en de vaart er goed in zat. Zoals een 24-aflevering hoort te zijn.
Al denk ik dat dat volgend seizoen wel anders is, gelukkig!![]()
Al had aflevering 17 wel veruit de beste muziek van seizoen 6, en dat zegt heel wat omdat de rest van het seizoen dit ook geweldig goed is.
Sean Callery![]()
![]()
Dat Jack 20 maanden in een kleine cel heeft gezeten heeft niks te maken met die aflevering. Dat was gewoon de weg die ingeslagen was, daar valt niks meer aan te doen. Maar voor de rest was het echt een topaflevering. Erg spannend, cool, niet saai, met een mooie climax. Dat was echt weer de 24 waar ik aan verslaafd ben geraakt. Op alle fronten beter dan welke aflevering van dit seizoen dan ook.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:46 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Zo slim geschreven was het niet, Jack onder een vrachtwagen, 7 man afmaken in z'n eentje na 20 maanden in een 2 bij 2 meter gevangenis te hebben gezeten. En we kunnen niet alles zonder CTU gezeik hebben natuurlijk
Al denk ik dat dat volgend seizoen wel anders is, gelukkig!
Overigens vind ik afleveringen juist niet goed omdat Jack mensen neerschiet ofzo. Ik vond aflevering 4 ook vrij slecht bijvoorbeeld. Aflevering 21 vond ik ook maar matig, omdat daar alleen het laatste kwartier wat gebeurde.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Laat ik op het "niet tenenkrommend cliché en slecht geschreven, maar goed geschreven" houden dan.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:46 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Zo slim geschreven was het niet, Jack onder een vrachtwagen, 7 man afmaken in z'n eentje na 20 maanden in een 2 bij 2 meter gevangenis te hebben gezeten. En we kunnen niet alles zonder CTU gezeik hebben natuurlijk
Al denk ik dat dat volgend seizoen wel anders is, gelukkig!2000 light years from home![]()
Maar er kunnen toch niet altijd dat soort dingen gebeuren? Was in seizoen 5 of welk ander seizoen ook niet.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat Jack 20 maanden in een kleine cel heeft gezeten heeft niks te maken met die aflevering. Dat was gewoon de weg die ingeslagen was, daar valt niks meer aan te doen. Maar voor de rest was het echt een topaflevering. Erg spannend, cool, niet saai, met een mooie climax. Dat was echt weer de 24 waar ik aan verslaafd ben geraakt. Op alle fronten beter dan welke aflevering van dit seizoen dan ook.
Overigens vind ik afleveringen juist niet goed omdat Jack mensen neerschiet ofzo. Ik vond aflevering 4 ook vrij slecht bijvoorbeeld. Aflevering 21 vond ik ook maar matig, omdat daar alleen het laatste kwartier wat gebeurde.![]()
in the Simpsonsquote:Op maandag 21 mei 2007 12:14 schreef -Mo- het volgende:
Kiefert en Mary Lynn waren echt heavily underused.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D![]()
En wat een pauperserie is The Simpsons man, gaat helemaal nergens overquote:.
2000 light years from home![]()
the simpsons parodie op 24? waar kan ik die vinden?,, Michael? "........ Why?
- I''m getting you out of here!
,, It's impossible.
Not if you designed the place, it isn't!![]()
Gewoon waar je altijd je shizzle vandaan haalt.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:20 schreef Scofield het volgende:
the simpsons parodie op 24? waar kan ik die vinden?![]()
Kun je verwachten als het al bijna 20 seizoenen draaitquote:Op maandag 21 mei 2007 13:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
En wat een pauperserie is The Simpsons man, gaat helemaal nergens over.
.
Amen.![]()
Ja DUUUUH, welke aflevering is de laatste?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:21 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Gewoon waar je altijd je shizzle vandaan haalt.,, Michael? "........ Why?
,, It's impossible.
De meest recente.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:25 schreef Scofield het volgende:
[..]
Ja DUUUUH, welke aflevering is de laatste?![]()
thanx,, Michael? "........ Why?
,, It's impossible.
Morgen 2 afleveringen.. en dan weer VET lang wachten!!!Ik vind het toch knap van mezelf bijna 6 seizoenen kijken in 2 maand tijd
,, Michael? "........ Why?
,, It's impossible.
Augustus toch?, zelfde week als Prison Break.,, Michael? "........ Why?
,, It's impossible.
Ik denk eerder begin 2008, vrindquote:Op maandag 21 mei 2007 13:38 schreef Scofield het volgende:
Augustus toch?, zelfde week als Prison Break.
Amen.![]()
Natuurlijk wel. Het is realtime weet je nog. Dus van 20 maanden in een cel, ondervoed en gemarteld, heeft hij 20 uur later weer alle kracht die hij nodig heeft.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat Jack 20 maanden in een kleine cel heeft gezeten heeft niks te maken met die aflevering
Net zo vreemd als een papzakkerige Tony die vanaf de bank met bier en chips en een buikje er 4 uur later weer afgetraind uitziet.![]()
hmm, ok,, Michael? "........ Why?
,, It's impossible.
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Het is realtime weet je nog. Dus van 20 maanden in een cel, ondervoed en gemarteld, heeft hij 20 uur later weer alle kracht die hij nodig heeft.
Net zo vreemd als een papzakkerige Tony die vanaf de bank met bier en chips en een buikje er 4 uur later weer afgetraind uitziet.
Amen.![]()
Ga eens dood met je eeuwige real-time gezeik. Volgens mij kijk je alleen maar 24 zodat je weer wat TOTAAL ONBOEIENDE NIET TER ZAKE DOENDE onrealistische details kan vinden en hier kan plaatsen.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Het is realtime weet je nog. Dus van 20 maanden in een cel, ondervoed en gemarteld, heeft hij 20 uur later weer alle kracht die hij nodig heeft.
Net zo vreemd als een papzakkerige Tony die vanaf de bank met bier en chips en een buikje er 4 uur later weer afgetraind uitziet.
Zucht. Als ze 17 afleveringen eerder voor die verhaallijn hebben gekozen, kan een aflevering alleen maar goed zijn als Jack zonder wat te praten heen en weer waggelt? Wat een idiote opvatting. Maarja, niet echt verrassend natuurlijk, jou kennende.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Echt waarquote:Op maandag 21 mei 2007 13:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Het is realtime weet je nog.![]()
![]()
Ga jezelf aftekken man..
,, Michael? "........ Why?
,, It's impossible.
nou, ik ga episode 16tm22 kijken nu... laterzzzzz,, Michael? "........ Why?
,, It's impossible.
Lees anders de Varagids van deze week eens, daar staan de 10 wetten van 24 inquote:Op maandag 21 mei 2007 13:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zucht. Als ze 17 afleveringen eerder voor die verhaallijn hebben gekozen, kan een aflevering alleen maar goed zijn als Jack zonder wat te praten heen en weer waggelt? Wat een idiote opvatting.![]()
![]()
Boeiend. Het gaat erom dat aflevering 17 gewoon een goede aflevering was, als je dat niet inziet omdat je je liever druk maakt over het real-time aspect, dan ben je behoorlijk raar.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:03 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Lees anders de Varagids van deze week eens, daar staan de 10 wetten van 24 inTen percent faster with a sturdier frame![]()
Waarom is dat raar? Het format van 24 is realtime, en ze zijn daar meer dan anders behoorlijk vanaf gestapt. Iedereen klaagt over Dag 6. Maar goed, hopelijk maken ze t in Dag 7 weer goed.![]()
Het is een serie, waar maak jij je druk om?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:06 schreef SunChaser het volgende:
Waarom is dat raar? Het format van 24 is realtime, en ze zijn daar meer dan anders behoorlijk vanaf gestapt. Iedereen klaagt over Dag 6. Maar goed, hopelijk maken ze t in Dag 7 weer goed.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms![]()
Ik geloof dat ik niet de gene ben die zich hier druk maaktquote:Op maandag 21 mei 2007 14:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Het is een serie, waar maak jij je druk om?![]()
![]()
Het real-time concept is een soort rode draad die de serie volgt. Het is geenzins ooit de bedoeling geweest om 24 een realistische real-time serie te maken. Je spoort gewoon niet als je daar zoveel waarde aan hecht. Soms sjoemelen ze een beetje, is dat zo erg? Erger dan de vele slecht geschreven afleveringen, met daarbijbehorende ridicule plottwists? Oh wacht, dat komt allemaal goed als je het real-time concept realistischer toepast, is waar ook.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:06 schreef SunChaser het volgende:
Waarom is dat raar? Het format van 24 is realtime, en ze zijn daar meer dan anders behoorlijk vanaf gestapt. Iedereen klaagt over Dag 6. Maar goed, hopelijk maken ze t in Dag 7 weer goed.
Samenvatting: je spoort niet.Jawel, las laatst het allereerste topic over 24 en je eerste post daar bevatte al gezeik op/over het real-time principe. Dus jij maakt je er al 6 jaar druk omquote:Op maandag 21 mei 2007 14:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik niet de gene ben die zich hier druk maakt.
Ten eerste, enkele feiten.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:06 schreef SunChaser het volgende:
Waarom is dat raar? Het format van 24 is realtime, en ze zijn daar meer dan anders behoorlijk vanaf gestapt. Iedereen klaagt over Dag 6. Maar goed, hopelijk maken ze t in Dag 7 weer goed.
1. Het format is real-time
2. Het is een serie, derhalve fictie en niet 100% realistisch.
3. Schrijvers kunnen fouten maken.
Het is inderdaad bizar dat Jack in de eerste aflevering volledig autistisch was en drie uur later weer helemaal het ventje is, maar op een gegeven moment moet je daar maar voor lief nemen. Maar ondanks dat kunnen er nog wel gewoon goede afleveringen gemaakt worden. En aflevering 17 is niet ineens minder briljant omdat Jack 16 afleveringen terug nog amper kon praten ofzo.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Het zijn geen 10 wetten, maar 10 dingen die je geleerd hebt van 24.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:55 schreef wolfrolf het volgende:
Wat zijn die 10 wetten van 24 volgens de VARA gids?
Iets over dat ze nooit naar het toilet moeten, altijd bereik hebben met mobieltjes en de slechterikken altijd Amerikanen met een oortelefoontje zijn.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms![]()
Precies, er zit in elke aflevering wel zo'n klokje met een sprong van een paar minuten. Dan rennen ze natuurlijk allemaal naar de pot. Ben je net met field-ops bezig, dan pak je een boom
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.![]()
Uiteraard en een lekkere pizzaquote:Op maandag 21 mei 2007 16:05 schreef Pek het volgende:
Precies, er zit in elke aflevering wel zo'n klokje met een sprong van een paar minuten. Dan rennen ze natuurlijk allemaal naar de pot. Ben je net met field-ops bezig, dan pak je een boom![]()
In S2 zit er nog een stukje van een pizza Hawaii aan Jack z'n lip. Aflevering 13 als ik me niet vergis.![]()
Ja kijk, daar ga je alweer..real time, remember? Als Jack een pizza bestelt en die is er binnen 4 minuten, gaat SunChaser weer lopen zeiken dat zoiets minimaal een half uur duurt enzoquote:
Nouja, aangezien Jack van de ene naar de andere kant van LA in 10 minuten aflegt zal de Pizzakoerier dat op zn brommertje kunnen in 4 minutenquote:Op maandag 21 mei 2007 17:52 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja kijk, daar ga je alweer..real time, remember? Als Jack een pizza bestelt en die is er binnen 4 minuten, gaat SunChaser weer lopen zeiken dat zoiets minimaal een half uur duurt enzo![]()
![]()
![]()
Preciesquote:Op maandag 21 mei 2007 17:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nouja, aangezien Jack van de ene naar de andere kant van LA in 10 minuten aflegt zal de Pizzakoerier dat op zn brommertje kunnen in 4 minuten![]()
![]()
Dus je gaat overstag en legt je bij de artistieke vrijheden neer? na 6 jaar?![]()
Nee, ik speel vals net als de schrijversquote:Op maandag 21 mei 2007 18:01 schreef Pek het volgende:
[..]
Precies![]()
Dus je gaat overstag en legt je bij de artistieke vrijheden neer? na 6 jaar?![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen season finale![]()
Day Zero episode 1 is ook al online, vind het een beetje saai dus heb niet verder dan 2 minuten gekeken. Ook is de 24 minutes parodie van the Simpsons zondag uitgezonden, die was dan wel weer leuk![]()
![]()
huh heb ik een aflevering gemist?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:40 schreef drGoeroe het volgende:
Morgen season finale![]()
Day Zero episode 1 is ook al online, vind het een beetje saai dus heb niet verder dan 2 minuten gekeken. Ook is de 24 minutes parodie van the Simpsons zondag uitgezonden, die was dan wel weer leuk![]()
Van de drie spoilereindes:
KeuzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. valt definitief af!
Ikzelf gok op keuzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CAN'T FUCKING WAIT!!!![]()
Damn wist ik nietquote:Op maandag 21 mei 2007 18:51 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Er is een dubbele ...![]()
![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:04 schreef CloudStrife het volgende:
Van de drie spoilereindes:
KeuzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. valt definitief af!
Ikzelf gok op keuzeIk gok opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CAN'T FUCKING WAIT!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoop ik ook, dat zou echt grote hoop geven voor seizoen 7!![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:30 schreef -Mo- het volgende:
Dat wordt weer ouderwets spijbelen voor een 24 aflevering.
Naar school jij![]()
![]()
Ik kan hm ook pas 's avonds zien ivm stagequote:Op maandag 21 mei 2007 21:49 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nee, want dan kan ik 'm morgen helemaal niet kijken.![]()
![]()
![]()
Maar ík kan 'm dan helemaal niet kijken ivm een sociaal leven.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
k kan hm ook pas 's avonds zien ivm stageSommige dingen in het leven zijn belangrijker dan een puike toekomst.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:50 schreef wolfrolf het volgende:
Ja maar spijbelen is slecht voor je toekomst!!!!!!!!!!!!!111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ik even blij dat ik vrij ben morgenEerst de 24 finale kijken na het wakker worden, en in de namiddag Heroes!
![]()
En donderdag Lostquote:Op maandag 21 mei 2007 22:13 schreef drGoeroe het volgende:
Ben ik even blij dat ik vrij ben morgenEerst de 24 finale kijken na het wakker worden, en in de namiddag Heroes!
![]()
![]()
Hehe ik ben niet de enige die morgen niet meteen de finale kan zien... da's wel een schrale troost maar ok.![]()
![]()
Eerst morgen heroes dan 24. Donderdag lost maar dan moet ik eerst naar school.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Ik had niet anders van je verwacht.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:57 schreef glannie het volgende:
wordt voor het eerst in lange tijd, dat ik weer is een nachtje doorhaal denk ik![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: