Wat een toeval! Ik heb ook een hele hoop plaatjes op mijn pcquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb wel plaatjes en filmpjes op mijn PC thuis natuurlijk
Het is meer dat ik het niet achter je gezocht had.quote:
Nouja zegquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Het is meer dat ik het niet achter je gezocht had..
Ik denk dat je zelf wel weet waar, trouwensquote:
Ikke?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:37 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf wel weet waar, trouwens
Ik gok van wel, ja. Houd je hand eens 3cm voor je ogen, en beweeg die dan eens 20-30cm naar beneden?quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:42 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik gok van wel, ja. Houd je hand eens 3cm voor je ogen, en beweeg die dan eens 20-30cm naar beneden?.
Je hand naar beneden bewegen dus he, niet je ogenquote:
Jezus, ik ben wel blond, maar niet zó blond!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:46 schreef webspider het volgende:
[..]
Je hand naar beneden bewegen dus he, niet je ogen.
Noted.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:51 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Jezus, ik ben wel blond, maar niet zó blond!
OK, vertel hier gerust het resultaat!quote:Hoe dan ook moet je experimentje even een paar uurtjes wachten, ik ga vergaderen
OMG. Dank je wel voor deze opmerking, ik weet nu al dat ik geen vergadering meer in kan zonder me af te vragen wat er onder de tafel gebeurt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:53 schreef webspider het volgende:
[..]
Noted..
[..]
OK, vertel hier gerust het resultaat!
En .. vergaderingen zijn meestal saai .... wat doe je zoal in een saaie vergadering om de tijd door te komen ?
Mocht iemand je met een enorme smile aankijken, plak even niet je kauwgom onder de tafel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:24 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
OMG. Dank je wel voor deze opmerking, ik weet nu al dat ik geen vergadering meer in kan zonder me af te vragen wat er onder de tafel gebeurt.![]()
Bij ons kijken we elkaar vrij vaak met een enorme smile aan. Maar dat betekend dan meestal dat terwijl je even niet heb opgelet een lastig klusje te doen hebt gekregenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:11 schreef webspider het volgende:
[..]
Mocht iemand je met een enorme smile aankijken, plak even niet je kauwgom onder de tafel..
Ok, 3 cm voor m'n ogen, 20 à 30 cm naar beneden: nu heb ik meer dan een handvol. En dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:53 schreef webspider het volgende:
[..]
Noted..
[..]
OK, vertel hier gerust het resultaat!
Flirten met de schildersquote:En .. vergaderingen zijn meestal saai .... wat doe je zoal in een saaie vergadering om de tijd door te komen ?
Hij vraagt wat ik doe om een vergadering door te komen, en dit is het effect bij jou?? Ik weet niet of ik nou gevleid of beledigd moet zijn...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:24 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
OMG. Dank je wel voor deze opmerking, ik weet nu al dat ik geen vergadering meer in kan zonder me af te vragen wat er onder de tafel gebeurt.![]()
Hehe, de reactie was meer op zijn implicatie, niet zozeer op wat ik denk dat jij zou doenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:41 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Hij vraagt wat ik doe om een vergadering door te komen, en dit is het effect bij jou?? Ik weet niet of ik nou gevleid of beledigd moet zijn...![]()
Dannog. Het ging om wat ik zou doen, met die implicatie erbij. Kennelijk vond jij dat idee heel ergquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:19 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hehe, de reactie was meer op zijn implicatie, niet zozeer op wat ik denk dat jij zou doen
(en gezien zijn reactie daarna heb ik precies goed gegokt)
Als ik dan inderdaad zou denken wat jij aan het doen zou zijn, dan zou ik dat ook niet erg vinden. Ik was meer aan het denken wat de situatie bij mijn vergaderingen zou zijn (waarbij de dames niet echt van het type zijn dat een dergelijke bezigheid een leuke gedachte isquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:25 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dannog. Het ging om wat ik zou doen, met die implicatie erbij. Kennelijk vond jij dat idee heel erg
Nou, 'het' doen we hier niet echt heel erg (al kwamen we een paar pagina's wel erg dichtbij). Maar gezellig is het meestal wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:28 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Hoi allemaal. Is hier waar het allemaal gebeurd?
Hoiquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:28 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Hap!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:30 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Als ik dan inderdaad zou denken wat jij aan het doen zou zijn, dan zou ik dat ook niet erg vinden. Ik was meer aan het denken wat de situatie bij mijn vergaderingen zou zijn (waarbij de dames niet echt van het type zijn dat een dergelijke bezigheid een leuke gedachte is)
Ah, gezelligheid is goed, en ja ik mis hem wel een beetje ja, maar zo lekker 3 weekjes alleen is ook wel lekker.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:31 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Nou, 'het' doen we hier niet echt heel erg (al kwamen we een paar pagina's wel erg dichtbij). Maar gezellig is het meestal wel.
Maar je mist je vriendje en zoekt hier vervangend gezelschap?![]()
Kan het moeilijk zo dood laten bloeien.quote:
Kan je m'n opmerking over m'n collega's nog herinneren?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:35 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Kan het moeilijk zo dood laten bloeien.
Maar nu ben ik wel benieuwd of je dat soort dingen wel eens doet tijdens een vergadering
Niet echtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:37 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Kan je m'n opmerking over m'n collega's nog herinneren?
quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:20 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Geen knappe
De enige knappe is vorig jaar weggegaan![]()
Tijdens een vergadering?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:48 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Owja
Nou, meer reden om jezelf dan maar te vermaken
Smakelijk!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:49 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Even eten maken. Honger.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ok, 3 cm voor m'n ogen, 20 à 30 cm naar beneden: nu heb ik meer dan een handvol. En dan?
Daar dus!quote:
Jij bent aardig! ... bezorg de schilders ook een leuke vrijdag!quote:[..]
Flirten met de schilders
Ow, welke?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:01 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Vrijdag avond en weinig te doen dus hier. Ik ga maar even een leuke film kijken.
Ja, maar die ken ik alquote:
Lief hè?quote:Jij bent aardig! ... bezorg de schilders ook een leuke vrijdag!
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:28 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Hehe, het zou wel heel kortzichtig zijn om puur alleen daarvoor zoveel te posten. Alsof alles wat mij interesseert 'tieten' zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:31 schreef LoPrEtNi het volgende:
En toch vind ik het facinerend dat een man in staat is om 3 slowchat topics vol te posten om uiteindelijk het gewenste doel te bereiken: tieten.![]()
Verder echt NOFI hoor, het zal best de moeite waard zijn.
(en ik zou er zelf ook toe instaat zijn in bepaalde situaties)
Vindt het alleen gaaf hoe de natuur zijn werk doet enzo![]()
Anyway have fun
Ik lurk nog ff verder.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |