Als ik dan inderdaad zou denken wat jij aan het doen zou zijn, dan zou ik dat ook niet erg vinden. Ik was meer aan het denken wat de situatie bij mijn vergaderingen zou zijn (waarbij de dames niet echt van het type zijn dat een dergelijke bezigheid een leuke gedachte isquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:25 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dannog. Het ging om wat ik zou doen, met die implicatie erbij. Kennelijk vond jij dat idee heel erg
Nou, 'het' doen we hier niet echt heel erg (al kwamen we een paar pagina's wel erg dichtbij). Maar gezellig is het meestal wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:28 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Hoi allemaal. Is hier waar het allemaal gebeurd?
Hoiquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:28 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Hap!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:30 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Als ik dan inderdaad zou denken wat jij aan het doen zou zijn, dan zou ik dat ook niet erg vinden. Ik was meer aan het denken wat de situatie bij mijn vergaderingen zou zijn (waarbij de dames niet echt van het type zijn dat een dergelijke bezigheid een leuke gedachte is)
Ah, gezelligheid is goed, en ja ik mis hem wel een beetje ja, maar zo lekker 3 weekjes alleen is ook wel lekker.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:31 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Nou, 'het' doen we hier niet echt heel erg (al kwamen we een paar pagina's wel erg dichtbij). Maar gezellig is het meestal wel.
Maar je mist je vriendje en zoekt hier vervangend gezelschap?![]()
Kan het moeilijk zo dood laten bloeien.quote:
Kan je m'n opmerking over m'n collega's nog herinneren?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:35 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Kan het moeilijk zo dood laten bloeien.
Maar nu ben ik wel benieuwd of je dat soort dingen wel eens doet tijdens een vergadering
Niet echtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:37 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Kan je m'n opmerking over m'n collega's nog herinneren?
quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:20 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Geen knappe
De enige knappe is vorig jaar weggegaan![]()
Tijdens een vergadering?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:48 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Owja
Nou, meer reden om jezelf dan maar te vermaken
Smakelijk!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:49 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Even eten maken. Honger.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ok, 3 cm voor m'n ogen, 20 à 30 cm naar beneden: nu heb ik meer dan een handvol. En dan?
Daar dus!quote:
Jij bent aardig! ... bezorg de schilders ook een leuke vrijdag!quote:[..]
Flirten met de schilders
Ow, welke?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:01 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Vrijdag avond en weinig te doen dus hier. Ik ga maar even een leuke film kijken.
Ja, maar die ken ik alquote:
Lief hè?quote:Jij bent aardig! ... bezorg de schilders ook een leuke vrijdag!
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:28 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Hehe, het zou wel heel kortzichtig zijn om puur alleen daarvoor zoveel te posten. Alsof alles wat mij interesseert 'tieten' zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:31 schreef LoPrEtNi het volgende:
En toch vind ik het facinerend dat een man in staat is om 3 slowchat topics vol te posten om uiteindelijk het gewenste doel te bereiken: tieten.![]()
Verder echt NOFI hoor, het zal best de moeite waard zijn.
(en ik zou er zelf ook toe instaat zijn in bepaalde situaties)
Vindt het alleen gaaf hoe de natuur zijn werk doet enzo![]()
Anyway have fun
Ik lurk nog ff verder.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |