Ow... okquote:
hihiquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:18 schreef cosmick het volgende:
Het begon zo goed vandaag. Kane! Aaaaaaaaaarrgghhh!!!!!!!!![]()
Vertel nu eens eerlijk. Vond je dat een mooi nummer? Het eind is nog het ergst. Dat gaat en jengelt maar door.quote:
Volgens mij komt 'ie uit Gerards kofferquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:20 schreef cosmick het volgende:
Hehehe.Supersub!!!!
Erg leuk en vrolijk.
Nee Kane vind ik niet echt leuk nee.. maar ach, een hekel heb ik er ook weer niet aan. Maar het is niet mijn straatje muziek.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vertel nu eens eerlijk. Vond je dat een mooi nummer? Het eind is nog het ergst. Dat gaat en jengelt maar door.
Pearl Jam heeft er ook een handje van. Dan denk ik, "in godesnaam, HOU OP".
Heb je nog wat bands geluisterd die ik ooit aan je doorgaf?
He, doesniequote:Op woensdag 16 mei 2007 10:22 schreef cosmick het volgende:
Pearl Jam heeft er ook een handje van. Dan denk ik, "in godesnaam, HOU OP".
Even off-topic denk ik hoor:quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:24 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nee Kane vind ik niet echt leuk nee.. maar ach, een hekel heb ik er ook weer niet aan. Maar het is niet mijn straatje muziek.
Aan jouw rijtje bands ben ik nog niet toegekomen. Op mijn stage luister ik altijd 3fm.. voorheen wilde ik tijdens Claudia nog wel eens een cdtje opzetten, maar sinds Stenders staat dan ook altijd de radio aan. Ik zal morgen en overmorgen wel tijd hebben om een cdtje of 2 van je lijstje te beluisteren. Welke 2 raad je aan dan?
Het staat genoteerd in de agenda!quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Even off-topic denk ik hoor:
Die Maximo Park vind ik wel leuk, de nieuwe Feist trouwens ook. Je moet er wel van houden denk ik omdat ze beiden een wat aparte sound hebben. MSP zelf is ook wel geinig, aardig toegankelijk.
Zelf luister ik veel naar de Lostprophets, Black Rebel Motorcycle Club en Volbeat de laatste week.
En ik heb veel (voor mij nieuwe) tracks van The Cardigans in mijn bezit (nummers die op b-kantjes van Scandinavische releases staan). Erg leuk![]()
Wel leuk dat introotje altijdquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:34 schreef ruud.nl het volgende:
Meatloaf![]()
Oja, het is natuurlijk niet voor niks wansmaak woensdag.![]()
You said it.. Bring on the sunquote:
Charlie Dee, echt te gekke muziekquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Bah.![]()
Charlie Dée!! Leuk leuk leuk leuk!
Zo super is dit nou ook weer niet tochquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Bah.![]()
Charlie Dée!! Leuk leuk leuk leuk!
Jawel man, leuk en sympathiek. Een meisje die haar eigen muziek maakt. Mooie melodieën en erg leuke gitaartjes. Haar Engelse uitspraak is wellicht voor verbetering vatbaar, maar dat vind ik juist leuk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:12 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zo super is dit nou ook weer niet toch![]()
Houten Hart ook, maar ik doelde op het nummer daarvoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:41 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
dat houten hart bedoel je ? daar vind ik ook niets aan..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |