Waarom neem je niet een rustdag? Je lichaam moet herstellen van de inspanning van gisteren (vooral je spieren). En aangezien je het gisteren moeilijk had lijks het me verstandig om vandaag aan te sterken en het dan morgen weer proberenquote:Op zondag 3 juni 2007 12:11 schreef Cutie het volgende:
@FJD: Nee, ik liep absoluut niet langzaam genoeg.
Vandaag ga ik voor Les 1 poging 2, nu op een tempo wat wat meer aangepast is op mijn conditie.
@Teigan: Hoe snel loop je nu? Een GPS meenemen is inderdaad een goed idee, zo kun je ook zien of er over een tijdje wat verbetering in je snelheid zit!
Inderdaad, daar leer je wel goed wat het beste voor je is.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:06 schreef FJD het volgende:
De 2-2-2-2-2-2 oid training is echt killing. Ik ben daar ook helemaal stuk op gegaan.
Ach je leert er van zullen we maar zeggen. Nu weet ik veel beter wat m'n mogelijkheden zijn en hoe hard ik moet lopen om door te kunnen zetten zonder op mn tandvlees te lopen in de laatste paar minuten. Dat zijn toch lessen die je beter nu kunt leren dan als je straks in een 10km loop zit.
is dat gewoon een auto navigatie gps? of een special apparaat?quote:Op zondag 3 juni 2007 11:37 schreef teigan het volgende:
Ik heb les 3 net gedaan.. Ging best heel lekker.. GPS meegenomen, en een mooi grafiekje van tijd/sneldheid/afstand gekregen nu... Ik ren sneller dan dat ik dacht, het viel mij echt enorm mee..
Garmin heeft leuke apparaatjes. Ik heb er ook eentje voor t buggyenquote:Op maandag 4 juni 2007 17:24 schreef borbit het volgende:
is dat gewoon een auto navigatie gps? of een special apparaat?
heb een navman (of me pa eigenlijk) maar kan je daarmee ook loopsnelheid bijhouden?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Garmin heeft leuke apparaatjes. Ik heb er ook eentje voor t buggyenIs wel iets te groot om mee te nemen maar goed.
Ik heb een Garmin Forerunner 205, die kun je voor hardlopen, fietsen en andere sporten gebruiken, wij gebruiken hem vooral voor het skaten, en nu dus voor het hardlopen..quote:Op maandag 4 juni 2007 17:24 schreef borbit het volgende:
[..]
is dat gewoon een auto navigatie gps? of een special apparaat?
duur?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:38 schreef teigan het volgende:
[..]
Ik heb een Garmin Forerunner 205, die kun je voor hardlopen, fietsen en andere sporten gebruiken, wij gebruiken hem vooral voor het skaten, en nu dus voor het hardlopen..
Ik kan hem als een horloge omdoen, en daarna dus op de computer uitlezen
230 euro via internet...quote:
Het is wel de meest exacte wijze om afstand en snelheid te meten, lijkt me. Ik twijfel nog over dat Nike+. Heb nu een normale 'grote' iPod. Zou speciaal voor Nike+ een Nano moeten kopen. Dan maar speciaal een fatsoenlijke GPS.....quote:Op maandag 4 juni 2007 18:51 schreef Yildiz het volgende:
Men gaat toch geen GPS aanschaffen speciáál voor het hardlopen?
En wat kun je er dan mee, ga je dan harder lopen ofzo?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is wel de meest exacte wijze om afstand en snelheid te meten, lijkt me. Ik twijfel nog over dat Nike+. Heb nu een normale 'grote' iPod. Zou speciaal voor Nike+ een Nano moeten kopen. Dan maar speciaal een fatsoenlijke GPS.....
Ik gebruik de site zelf niet maar had er van gehoord.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:37 schreef Cutie het volgende:
Yildiz, je hebt bij Mapmyrun niet eens wiskunde nodig, de software rekent het zelf voor je uit.
Vanavond les 2!
Te snel na je eten gaat je idd opbreken, het beste is een lichte maaltijd en dan een uur wachten ongeveer, dan is het best te doen.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:45 schreef FJD het volgende:
Schandalig slechte training, eerste keer dat ik een keer moest verzaken
Zal vast wel iets te maken hebben met m'n drankgebruik van vrijdag en zondag en misschien ben ik te snel na het eten gaan lopen maar ik kreeg na de eerste twee sessie's enorm last van m'n maag/buik waardoor ik eigenlijk niet meer lekker verder kon rennen. Derde sessie maar overgeslagen en de vierde weer meegedaan. Toch maar weer eens beter op de voeding letten want het kost me steeds meer kracht.
koffie is lekker, geeft ook wel energie. Maar drink je er wel genoeg bij? Koffie droogt je lichaam uit. (net als alcohol) probeer anders eens een paar glazen water bij je ontbijt? (niet direct voor je gaat lopen anders klotst het in je maag)quote:Op maandag 4 juni 2007 23:59 schreef MaxPower het volgende:
Ik heb afgelopen weekend ook 's ochtends na een bak yoghurt met muesli en een kop koffie gelopen, maar dan is mijn lichaam nog niet wakker geloof ik. Was echt enorm zwaar.
Liep je op schoenen met genoeg demping? En waar heb je specifiek pijn?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik mag minstens 2 weken niet meer hardlopen [afbeelding]
moet zeggen dat ik het érg jammer vind, maarja, niks aan te doen..
Heb wel gemerkt dat als ik water drink het een stuk beter gaat, dus ik denk dat ik dat inderdaad eens ga proberen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:34 schreef borbit het volgende:
[..]
koffie is lekker, geeft ook wel energie. Maar drink je er wel genoeg bij? Koffie droogt je lichaam uit. (net als alcohol) probeer anders eens een paar glazen water bij je ontbijt? (niet direct voor je gaat lopen anders klotst het in je maag)
nee, had wel net sportschoenen gehaald. 4 lessen op gewone, de 5e op speciale.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Liep je op schoenen met genoeg demping? En waar heb je specifiek pijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |