Lekker bezigquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
zo, mezelf een flinke scho onder de kont moeten geven, maar les 3 zit erop
Kijk het vanavond even aan, en slaap anders door tot morgen. Je zult zien dat je steeds sneller herstelt van dat soort dingen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:58 schreef teigan het volgende:
Mijn spierpijn begint net wat weg te trekken, en eigenlijk moet ik vandaag les 2 doen.. Ik weet eigenlijk niet zeker of het verstandig is om nu weer te gaan lopen, maar ik wil nu ook niet gelijk alweer gaan uitstellen
Als je ook geen spierpijn e.d. hebt dan moet je gewoon ergens invallen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:19 schreef cs-Blade het volgende:
ik kan zonder training zo'n 13min op een stevig hardlooptempo hardlopen... heeft het dan zin om die eerste lessen uberhaupt te volgen? of kan je dan beter bij week 4 ofzo beginnen?
Vorige week een blessure opgelopen doordat ik nog even snel aanzette omdat Evy zei dat het bijna afgelopen was. Dat even duurde alleen een minuut of 3 waardoor ik uiteindelijk dus iets geblesseerd hebquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:59 schreef Jojogirl het volgende:
Waarom zou je een terugslag krijgen FJD? Als je gewoon regelmatig blijft lopen ligt dat niet echt voor de hand toch?
Ik ben echt op 0,0 begonnen. Heb het jaar hiervoor voor het grootste deel op m'n luie reet gezeten met heel af en toe en potje tennis (eens per twee maanden zou al veel zijn) en af en toe een stukje wielrennen (wat ik een paar weken veel deed en toen niet meer). Kortom, conditie was helemaal rukquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:18 schreef Eigenmijsje het volgende:
Les 1 gister gedaan, ging best lekker en stiekem heb ik alweer zin in les 2![]()
Zijn er hier meer mensen die met een conditie van 0,0 begonnen zijn?
Aan het einde van de les of van die 10 weken? Heb gister niet te hard en niet te zacht gelopen en kon dit goed tot het einde volhouden. Zal over een paar lessen wel heel anders zijnquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben echt op 0,0 begonnen. Heb het jaar hiervoor voor het grootste deel op m'n luie reet gezeten met heel af en toe en potje tennis (eens per twee maanden zou al veel zijn) en af en toe een stukje wielrennen (wat ik een paar weken veel deed en toen niet meer). Kortom, conditie was helemaal ruk![]()
Belangrijkste dingen om te onthouden zijn dat je hardloopschoenen haalt en dat je de training begint op een tempo waarvan je denkt "jezus wat langzaam", loop je meteen op een goed tempo dan zul je zien dat je het heel moeilijk krijgt aan t einde
ja, ikkequote:Op donderdag 31 mei 2007 09:18 schreef Eigenmijsje het volgende:
Les 1 gister gedaan, ging best lekker en stiekem heb ik alweer zin in les 2![]()
Zijn er hier meer mensen die met een conditie van 0,0 begonnen zijn?
wat voor loopschoenen heb jij gehaald?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben echt op 0,0 begonnen. Heb het jaar hiervoor voor het grootste deel op m'n luie reet gezeten met heel af en toe en potje tennis (eens per twee maanden zou al veel zijn) en af en toe een stukje wielrennen (wat ik een paar weken veel deed en toen niet meer). Kortom, conditie was helemaal ruk![]()
Belangrijkste dingen om te onthouden zijn dat je hardloopschoenen haalt en dat je de training begint op een tempo waarvan je denkt "jezus wat langzaam", loop je meteen op een goed tempo dan zul je zien dat je het heel moeilijk krijgt aan t einde
Dus je loopt nu op 1 rode en 1 roze schoen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
asics runningshoes van 70 euro, voor 60 omdat er 1 verkleurd was
lijken me prima beginners shoes
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:13 schreef Niek. het volgende:
[..]
Dus je loopt nu op 1 rode en 1 roze schoen?![]()
Omdat hardloopschoenen met hakken niet erg comfortabel zijn?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
(wáárom zijn alle hardloopschoenen lelijk?)
Ja, dat kan dus niet hèquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik draag mijn gewone dagelijkse sokken..
mnouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |