Dat is een fout van nu.nl. De iPhone is gewoon quad band, althans, volgens Apple zelf. De FCC is een Amerikaanse organisatie, die alleen de voor VS van belang zijnde standaarden test. Dat zij alleen op 1900 en 850 MHz testen zegt dus niets over de functionaliteit van de iPhone.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:11 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
http://www.nu.nl/news/108(...)iet_voor_Europa.html
Ach ja, wanneer worden wij nou een keertje NIET genaaid?
Nee, en ik ben er ook een beetje moe van gewordenquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:53 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
edit; Heb je die ook allemaal netjes in je iTunes staan?![]()
Ik gok dat die 100 dollar er ook is om een plotselinge daling in de wisselkoers op te vangenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:45 schreef soppig het volgende:
good point...
dan zou de belastingsvrije prijs dus 849 euro zijn en de USD waarde dus 1147.32 .. een slordige 100 dollar extra dus voor vervoer etc.
Ligt ook maar net aan waar je woont, eten, kleding en elektronica is goedkoper. Huizen ook. Je betaalt veel minder belasting, tussen 9%~12% geloof ik, maar dat verschilt nog per staat.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:54 schreef Sjoewe het volgende:
Tja. Gelukkig is de rest van het leven in de VS een stuk duurder dan hier.
Meestal heft het elkaar op, zoals ik laatst opmerkte met een Chevy SUV: Een twee keer zo grote tank, dubbel zo hoog verbruik, maar dankzij de dubbel zo goedkope benzine even duur als een gemiddelde 1.6 liter middenklasser in europaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:54 schreef Sjoewe het volgende:
Tja. Gelukkig is de rest van het leven in de VS een stuk duurder dan hier.
Ja maar als je een verzekering, of een fatsoenlijke opleiding wilt betaal je jezelf kapot.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ligt ook maar net aan waar je woont, eten, kleding en elektronica is goedkoper. Huizen ook. Je betaalt veel minder belasting, tussen 9%~12% geloof ik, maar dat verschilt nog per staat.
Buiten de stad is betaalbaar, maar binnen de stad is stervensduur om te wonen. Maar je krijgt daar ook wel het salaris naar.
Ja, dan vraag je er ook om.. Je hebt ook normale auto's zoals de Toyota Corolla, met hetzelfde verbruik als de auto's waar wij in rijden. Dan ben je dus wel goedkoper uit. Ik geloof dat ik echt bijna geen ruk voor de benzine heb betaald daar over 4 weken verspreid..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Meestal heft het elkaar op, zoals ik laatst opmerkte met een Chevy SUV: Een twee keer zo grote tank, dubbel zo hoog verbruik, maar dankzij de dubbel zo goedkope benzine even duur als een gemiddelde 1.6 liter middenklasser in europa
Uiteraard... maar als Europeaan in Amerika werken met de NL'se zorgvoorwaarden is nooit verkeerd. Je krijgt het salaris van een Amerikaan, maar je betaald maar zorgpremie volgens de NL'se voorwaarden en dat kan als je bijvoorbeeld voor Philips, ABN Amro, NL Overheid werkt..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja maar als je een verzekering, of een fatsoenlijke opleiding wilt betaal je jezelf kapot.
Ook niet helemaal. Er is daar eigenlijk een tweedeling van het land. De mensen die wel geld hebben en de mensen die het niet hebben. Jan modaal daar, verdiend echt wel goed. De mensen met een opleiding, living the American Dream.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:17 schreef Sjoewe het volgende:
Voor een Amerikaan zal een MacBook relatief hetzelfde kosten als een Europeaan
Ja dat is het ook. Ik woon liever in NL. In Amerika belandt je zo in de slop als het een keer niet goed gaat of ziek wordt. Echt belachelijk wat je daar voor de ziektezorg betaald..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:22 schreef Jarno het volgende:
Ik zie die 100 euro meer als premie om maar niet in de VS te hoeven wonen. En die betaal ik dan ook graag..
Nee hoor.De Dollar/Euro wisselkoers en de uitzondering daar gelaten komt het hierop neer:quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ook niet helemaal. Er is daar eigenlijk een tweedeling van het land. De mensen die wel geld hebben en de mensen die het niet hebben. Jan modaal daar, verdiend echt wel goed. De mensen met een opleiding, living the American Dream.
Alleen dus degene die geen diploma hebben en niet voor zichzelf kunnen zorgen en 3 banen hebben. Daarvoor is het verrekte duur.. die moeten rondkomen van de fooien e.d. die kunnen niet eens een macbook kopen..
Want als je een opleiding hebt genoten, dan heb je genoeg aan 1 baan.
Vraag maar aan Michael Moore.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja dat is het ook. Ik woon liever in NL. In Amerika belandt je zo in de slop als het een keer niet goed gaat of ziek wordt. Echt belachelijk wat je daar voor de ziektezorg betaald..
Nouja ik vind 95 euro voor een basisverzekering ook niet misquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja dat is het ook. Ik woon liever in NL. In Amerika belandt je zo in de slop als het een keer niet goed gaat of ziek wordt. Echt belachelijk wat je daar voor de ziektezorg betaald..
Ja voor ons is het kut.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:31 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Nouja ik vind 95 euro voor een basisverzekering ook niet mis
En vanaf volgend jaar 150 euro eigen risico
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |