Ja, en helaas is dat de enige HBO school dat Luchtvaarttechnologie aanbiedt in Nederland. We zitten trouwens ook opgescheept met 16 opleidingen voor boomknuffelaars en scheepsbouwkunde (quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:06 schreef Agiath het volgende:
Zit er een inholland in Delft?
Waarom ga je dan niet naar WO Lnr?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, en helaas is dat de enige HBO school dat Luchtvaarttechnologie aanbiedt in Nederland. We zitten trouwens ook opgescheept met 16 opleidingen voor boomknuffelaars en scheepsbouwkunde ().
Wat een pauper studie, doe gewoon LR aan de TU Delft!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, en helaas is dat de enige HBO school dat Luchtvaarttechnologie aanbiedt in Nederland. We zitten trouwens ook opgescheept met 16 opleidingen voor boomknuffelaars en scheepsbouwkunde ().
Klopt, aan de Kalfjeslaan in Delft Zuid. Ik werkte er namelijk tot anderhalf jaar geledenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:09 schreef Armageddon het volgende:
Zit in Delft Zuid als ik me niet vergis.
Ahuquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:06 schreef Dodecahedron het volgende:
InHolland? Is dat niet die geprivatiseerde pauperschool?
Voor zover ik weet gaat heel INHOLLAND naar het TU terrein toe, ze zijn al aan het bouwen of slopen volgens mij. Ik heb horen roepen Rotterdamseweg, maar ik ken de situatie daar niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:09 schreef Jimmeh het volgende:
Dat composietenlab zit in mijn faculteit, daar erger ik me nog het meest aan [afbeelding]
En nu staat de hele faculteit vol met troep van InHolland waar weer flink met geld gesmeten wordt om zieltjes te winnen. Zal wel zijn omdat de TH Rijswijk op de campus van TUD komt in 2009 ofzo...
th rijswijk heeft niks met inholland te maken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:09 schreef Jimmeh het volgende:
Dat composietenlab zit in mijn faculteit, daar erger ik me nog het meest aan [afbeelding]
En nu staat de hele faculteit vol met troep van InHolland waar weer flink met geld gesmeten wordt om zieltjes te winnen. Zal wel zijn omdat de TH Rijswijk op de campus van TUD komt in 2009 ofzo...
Tip van de ervaringsdeskundige: Ga Werktuigbouw doen in Rijswijk! Leer je 10x zoveel, krijg je fatsoenlijk les, en dat beetje wat specifiek over vliegtuigen gaat spijker je zo bij!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, en helaas is dat de enige HBO school dat Luchtvaarttechnologie aanbiedt in Nederland. We zitten trouwens ook opgescheept met 16 opleidingen voor boomknuffelaars en scheepsbouwkunde ().
Wie of wat is Blauw? Of is dat meer voor insiders?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:19 schreef mcDavid het volgende:
Overigens moet je niet zeiken. Je hebt iig geen last meer van Blauw.. Das al een hele vooruitgang.
Dat wás de opleidingsmanager. Wat een eikel was dat zeg!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wie of wat is Blauw? Of is dat meer voor insiders?
In Adam zit er ook eentjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, en helaas is dat de enige HBO school dat Luchtvaarttechnologie aanbiedt in Nederland. We zitten trouwens ook opgescheept met 16 opleidingen voor boomknuffelaars en scheepsbouwkunde ().
Heul niet, da's geen technische opleiding.quote:
Waarom nodig je die mensen uit om mee te eten?quote:OT:
InHolland lutsers![]()
HBO studenten uberhaupt
Delft![]()
Mensen die klagen maar geen andere opleiding kiezen![]()
McDavidquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heul niet, da's geen technische opleiding.
[..]
Waarom nodig je die mensen uit om mee te eten?
Nee, daar moest gisteren uitgebreidt afscheid van worden genomen. Toneelspel...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:19 schreef mcDavid het volgende:
Overigens moet je niet zeiken. Je hebt iig geen last meer van Blauw..
Doornbosquote:Das al een hele vooruitgang. Nu Doornbos er nog uit. En hoe heet die andere gast? Putter dacht ik.
We hebben altijd Long nogquote:Wtf eigenlijk iedereen eruit, behalve Nuhn, Konnen, Jochem en hoe heet die andere (redelijk nieuwe) gast ook al weer? Oh ja Hidde Duivenvoorde (ongeveer).
Misschien dat het dan weer een beetje een fatsoenlijke studie wordt.
En die oud-docent, zwaar homo. Peter nogwat, jaar of 30. Nog wel 's mee wezen stappen; wát een briljante kerelquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, daar moest gisteren uitgebreidt afscheid van worden genomen. Toneelspel...
[..]
Doornbos
[..]
We hebben altijd Long nog! En we kregen 1,5 jaar geleden een incompetente 747 co-piloot erbij, man, wat een geniale gast is dat
. Gewoon vanwege zijn stupiditeit. En ow ja, een latente homo. Wat een team
. Alleen Hidde, Konnen, Terry en Nuhn zijn fatsoenlijke leraren
je durft HBO en technisch in 1 zin te noemenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heul niet, da's geen technische opleiding.
Weststratequote:Op woensdag 16 mei 2007 09:28 schreef Autoreply het volgende:
[..]
En die oud-docent, zwaar homo. Peter nogwat, jaar of 30. Nog wel 's mee wezen stappen; wát een briljante kerel![]()
Terry is ook wel OK ja. Heb alleen niet zo heel veel met m te maken gehad. Behalve een klein gebrek aan zelfvertrouwen een prima docent idd!quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, daar moest gisteren uitgebreidt afscheid van worden genomen. Toneelspel...
[..]
Doornbos
[..]
We hebben altijd Long nog! En we kregen 1,5 jaar geleden een incompetente 747 co-piloot erbij, man, wat een geniale gast is dat
. Gewoon vanwege zijn stupiditeit. En ow ja, een latente homo. Wat een team
. Alleen Hidde, Konnen, Terry en Nuhn zijn fatsoenlijke leraren
Ga jij lekker leren uit een boekje leren hoe een draaibank werkt johquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je durft HBO en technisch in 1 zin te noemen
haha Blauw en Doornbos.. wat n kneuzen jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:19 schreef mcDavid het volgende:
Overigens moet je niet zeiken. Je hebt iig geen last meer van Blauw.. Das al een hele vooruitgang. Nu Doornbos er nog uit. En hoe heet die andere gast? Putter dacht ik.
Wtf eigenlijk iedereen eruit, behalve Nuhn, Konnen, Jochem en hoe heet die andere (redelijk nieuwe) gast ook al weer? Oh ja Hidde Duivenvoorde (ongeveer).
Misschien dat het dan weer een beetje een fatsoenlijke studie wordt.
Daar komt het helemaal op neer inderdaad. Echt een triest gedoequote:Op woensdag 16 mei 2007 12:56 schreef mcDavid het volgende:
Maar On Topic: dat hele composietenlab is mooi hoor, maar de enige reden dat dat gemaakt is is dat ze er mee kunnen patsen en zieltjes winnen. En ondertussen wordt de apparatuur voor veel geld aan bedrijven verhuurd en mag je als student blij zijn als je er een keer een simpel practicum-opdrachtje mag doen!
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ga jij lekker leren uit een boekje leren hoe een draaibank werkt joh
Defineer redelijk normaalquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:53 schreef Sirtalis het volgende:
Ik dacht dat je op een HBO geacht werd redelijk normaal Nederlands te kunnen schrijven?
TH Rijswijk gaat naar de TUD campus toe, plannen zijn al lkaar. Check hierquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:12 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet gaat heel INHOLLAND naar het TU terrein toe, ze zijn al aan het bouwen of slopen volgens mij. Ik heb horen roepen Rotterdamseweg, maar ik ken de situatie daar niet.
Neenee, TH Rijswijk is inmiddels ook al Haagse Hogeschool.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:17 schreef dubidub het volgende:
[..]
TH Rijswijk gaat naar de TUD campus toe, plannen zijn al lkaar. Check hier
Ja, maar ik had het zegmaar over die afdeling van de hhs. Goed, jij je zin: De Haagse Hogeschool TH Rijswijk/Academie voor Engineering gaat verhuizen naar de TU campus. Neemt niet weg dát ze gaan verhuizen. Dit is trouwens de eerste keer dat ik hoor dat InHolland ook naar de TUD campus gaat.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Neenee, TH Rijswijk is inmiddels ook al Haagse Hogeschool.
En InHolland Delft gaat ook naar de TU Campus ergens. Werd eens tijd, enorm gebrek aan faciliteiten.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:22 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het zegmaar over die afdeling van de hhs. Goed, jij je zin: De Haagse Hogeschool TH Rijswijk/Academie voor Engineering gaat verhuizen naar de TU campus.
Die plannen zijn er ook al een tijdje, 2008/2009 moet het helemaal zijn verhuist volgens mij.quote:Neemt niet weg dát ze gaan verhuizen. Dit is trouwens de eerste keer dat ik hoor dat InHolland ook naar de TUD campus gaat.
Check die link. Technische Materiaalkunde is al gesloopt, dus binnenkort grondwerk/fundatie. Dan bouwenquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]![]()
.
[..]
Die plannen zijn er ook al een tijdje, 2008/2009 moet het helemaal zijn verhuist volgens mij.
Scheepsbouwkundequote:Op donderdag 17 mei 2007 18:24 schreef Jimmeh het volgende:
Wat komen al die HBO scholen toch doen op de campus.
Zitten er veel vrouwen op die opleidingen? Dan is er misschien nog 1 positief punt
Boh gek, komen al die paupers hier nou naar de campus.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Neenee, TH Rijswijk is inmiddels ook al Haagse Hogeschool.
En InHolland Delft gaat ook naar de TU Campus ergens. Werd eens tijd, enorm gebrek aan faciliteiten.
Wow, waarom heb jij nog geen PhD? PhD's zijn zeer gewild in het bedrijfsleven, je komt veel makkelijker in aanmerking voor hogere functies.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:27 schreef Razha het volgende:
hah! wat een simpele lieden...
ik heb net luchtvaarttechnologie afgerond en ik geef toe, sinds inholland het heeft overgenomen is de studie administratief achteruit gegaan. veel mensen die er zitten maken daar misbruik van en studeren af met minimale moeite. maar wat je aan de studie hebt is wat je er zelf van maakt, dat snapt iedereen.
ik ben afgestudeerd met 3 stages op m'n CV. heb onderdelen mogen ontwerpen voor de volgende airbus en heb materiaalonderzoek gedaan naar de modernste composiet toepassingen (ik zal maar niet in detail gaan). ook heb ik meegewerkt aan de nuna 4 wagen en de SIMONA simulator voor de TU Delft. daarnaast nog enkele delen van de JSF voorbij zien komen.
wie denken jullie nou dat ze aannemen bij operator of design toko's? iemand die meteen in het bedrijfsleven aan de slag kan, die rapporten kan schrijven en met zijn handen kan werken? of iemand die goed is in sommetjes maken?!
de afzeikers op deze draad weten wrsch ook niet dat 70% van de WO'ers OMGESCHOOLD moeten worden voordat ze hetzelfde werk mogen doen als een bachelor of engineering. de overige 30% doen waar ze werkelijk voor opgeleid worden: onderzoek!
oh en mcdavid, constructies die je in de werktuigbouw leert hebben weinig met luchtvaart te maken. er is een groot verschil tussen nulstaven en een LC. denk niet dat je snel aan een straaljager mee mag werken zonder een beetje aerodynamica, laminaattheorie of vliegdynamica. sterker nog, dat kan je wel vergeten. ik spreek ook uit ervaring...
toch, de organisatie inholland blijft beetje jammer.
Kutorganisatie.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:39 schreef Hi_flyer het volgende:
Mooie topic-kick.
Hoe dan ook: TH Rijswijk ftwDat iswas een benchmark voor alle techniekopleidingen
HBO is gewoon baasquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:27 schreef Razha het volgende:
hah! wat een simpele lieden...
ik heb net luchtvaarttechnologie afgerond en ik geef toe, sinds inholland het heeft overgenomen is de studie administratief achteruit gegaan. veel mensen die er zitten maken daar misbruik van en studeren af met minimale moeite. maar wat je aan de studie hebt is wat je er zelf van maakt, dat snapt iedereen.
ik ben afgestudeerd met 3 stages op m'n CV. heb onderdelen mogen ontwerpen voor de volgende airbus en heb materiaalonderzoek gedaan naar de modernste composiet toepassingen (ik zal maar niet in detail gaan). ook heb ik meegewerkt aan de nuna 4 wagen en de SIMONA simulator voor de TU Delft. daarnaast nog enkele delen van de JSF voorbij zien komen.
wie denken jullie nou dat ze aannemen bij operator of design toko's? iemand die meteen in het bedrijfsleven aan de slag kan, die rapporten kan schrijven en met zijn handen kan werken? of iemand die goed is in sommetjes maken?!
de afzeikers op deze draad weten wrsch ook niet dat 70% van de WO'ers OMGESCHOOLD moeten worden voordat ze hetzelfde werk mogen doen als een bachelor of engineering. de overige 30% doen waar ze werkelijk voor opgeleid worden: onderzoek!
oh en mcdavid, constructies die je in de werktuigbouw leert hebben weinig met luchtvaart te maken. er is een groot verschil tussen nulstaven en een LC. denk niet dat je snel aan een straaljager mee mag werken zonder een beetje aerodynamica, laminaattheorie of vliegdynamica. sterker nog, dat kan je wel vergeten. ik spreek ook uit ervaring...
toch, de organisatie inholland blijft beetje jammer.
Goed punt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:53 schreef Sirtalis het volgende:
Ik dacht dat je op een HBO geacht werd redelijk normaal Nederlands te kunnen schrijven?
Liever dat dan een zoveelste pretstudie.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:16 schreef Mendeljev het volgende:
Studeer je en in Delft én ook nog eens aan het HBO. Hopeloos.
Wijdtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:06 schreef Jimmie het volgende:
Inmiddels staan die 2 hoge scholen er... en er staan meer brommertjes daar voor de deur dan heel TU wijdt
HvA?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, en helaas is dat de enige HBO school dat Luchtvaarttechnologie aanbiedt in Nederland. We zitten trouwens ook opgescheept met 16 opleidingen voor boomknuffelaars en scheepsbouwkunde ().
Ik ben een HTS' er die op een uni werkt. Theoretisch zijn die AIO's best sterk, maar een beetje praktisch denken is vaak lastig, voorbeelden te over helaas.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:41 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
HBO is gewoon baas, tenminste bezig met de werkelijkheid en zich niet verschuil houden achter een suf theoretisch wereldje (WO).
quote:
Geef 's wat voorbeelden, ben benieuwd wat je ziet als docentquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:37 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ik ben een HTS' er die op een uni werkt. Theoretisch zijn die AIO's best sterk, maar een beetje praktisch denken is vaak lastig, voorbeelden te over helaas.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:27 schreef Razha het volgende:
hah! wat een simpele lieden...
ik heb net luchtvaarttechnologie afgerond en ik geef toe, sinds inholland het heeft overgenomen is de studie administratief achteruit gegaan. veel mensen die er zitten maken daar misbruik van en studeren af met minimale moeite. maar wat je aan de studie hebt is wat je er zelf van maakt, dat snapt iedereen.
ik ben afgestudeerd met 3 stages op m'n CV. heb onderdelen mogen ontwerpen voor de volgende airbus en heb materiaalonderzoek gedaan naar de modernste composiet toepassingen (ik zal maar niet in detail gaan). ook heb ik meegewerkt aan de nuna 4 wagen en de SIMONA simulator voor de TU Delft. daarnaast nog enkele delen van de JSF voorbij zien komen.
wie denken jullie nou dat ze aannemen bij operator of design toko's? iemand die meteen in het bedrijfsleven aan de slag kan, die rapporten kan schrijven en met zijn handen kan werken? of iemand die goed is in sommetjes maken?!
de afzeikers op deze draad weten wrsch ook niet dat 70% van de WO'ers OMGESCHOOLD moeten worden voordat ze hetzelfde werk mogen doen als een bachelor of engineering. de overige 30% doen waar ze werkelijk voor opgeleid worden: onderzoek!
oh en mcdavid, constructies die je in de werktuigbouw leert hebben weinig met luchtvaart te maken. er is een groot verschil tussen nulstaven en een LC. denk niet dat je snel aan een straaljager mee mag werken zonder een beetje aerodynamica, laminaattheorie of vliegdynamica. sterker nog, dat kan je wel vergeten. ik spreek ook uit ervaring...
toch, de organisatie inholland blijft beetje jammer.
Tuurlijk jongen. Alsof je op de TU alleen maar sommetjes zit te makenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:27 schreef Razha het volgende:
hah! wat een simpele lieden...
ik heb net luchtvaarttechnologie afgerond en ik geef toe, sinds inholland het heeft overgenomen is de studie administratief achteruit gegaan. veel mensen die er zitten maken daar misbruik van en studeren af met minimale moeite. maar wat je aan de studie hebt is wat je er zelf van maakt, dat snapt iedereen.
ik ben afgestudeerd met 3 stages op m'n CV. heb onderdelen mogen ontwerpen voor de volgende airbus en heb materiaalonderzoek gedaan naar de modernste composiet toepassingen (ik zal maar niet in detail gaan). ook heb ik meegewerkt aan de nuna 4 wagen en de SIMONA simulator voor de TU Delft. daarnaast nog enkele delen van de JSF voorbij zien komen.
wie denken jullie nou dat ze aannemen bij operator of design toko's? iemand die meteen in het bedrijfsleven aan de slag kan, die rapporten kan schrijven en met zijn handen kan werken? of iemand die goed is in sommetjes maken?!
de afzeikers op deze draad weten wrsch ook niet dat 70% van de WO'ers OMGESCHOOLD moeten worden voordat ze hetzelfde werk mogen doen als een bachelor of engineering. de overige 30% doen waar ze werkelijk voor opgeleid worden: onderzoek!
oh en mcdavid, constructies die je in de werktuigbouw leert hebben weinig met luchtvaart te maken. er is een groot verschil tussen nulstaven en een LC. denk niet dat je snel aan een straaljager mee mag werken zonder een beetje aerodynamica, laminaattheorie of vliegdynamica. sterker nog, dat kan je wel vergeten. ik spreek ook uit ervaring...
toch, de organisatie inholland blijft beetje jammer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |