quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:23 schreef Roi het volgende:
Mensen ik heb een vraag die me al tijden dwarszit.
HOE moet je als fietser het Kloveniersbugwal op gaan (gezien vanaf de Amstel.) ?
Moet je daar links op het fietspad of moet je gewoon op de weg fietsen daar..
Ha, daar heb ik ook een tijdje gewoond. Mán wat voelde ik me daar veilig na zonsondergangquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:16 schreef Biels het volgende:
Onlangs verhuisd naar het westerpark, toch een stuk beter dan reigersbos.
Ohhja, ik heb nog ff voor je gekekenquote:
wíl je dat écht?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:33 schreef pmdomela het volgende:
Ik wil graag zo'n containerwoning in het westelijk havengebied betrekken na de zomer als ik ga studeren, maar ik ging laatst eten daar in de IJkantine en het is echt wel een half uur varen met de pont![]()
Toch gejatquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:53 schreef Principessa het volgende:
[..]
Woensdagavond? Ik denk wel dat ze die dingen weghalen, anders stonden ze er nog hèWat ik echt heel erg klote vond was dat ik hem 's middags heel netjes in een rek had gezet, slot om die beugel en dat ik 's nachts terug kom en he-le-maal niets terug vind. Geen stukje slot oid. Ik ga woensdag naar de AFAC en hoop dat -ie dan daar staat ofzo. Honden.
Mja, 'permanent toezicht' toezicht in die fietsflat zeggen ze... Valt tegen dus..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:29 schreef Principessa het volgende:
[..]
Toch gejatDe vriendelijke mevrouw aan de telefoon vond het ook erg vervelend.. Het was potjandorie een erfstuk. Ik hoop maar dat iemand erg blij is met mijn Raleigh uit 1970
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:40 schreef lienelien het volgende:
Ander fietsgezeur:
Ik fietste gisteren naar m'n werk, en ging toen via waterlooplein naar het muntplein over de binnenamstel. Daar heb je aan de waterkant een fietspad, en alleen aan de andere kant van de weg een voetpad. En minder slimme toeristen lopen uiteraard al-tijd midden op het fietspad in groepen van 10.
Gisteren liepen er drie mannen naast elkaar, dus al ik al van ver voor ze bellen en roepen dat ze aan de kant moesten: geen reactie. Ze liepen een beetje uit elkaar dus ik dacht, ik fiets er wel tussendoor. Ik nog eens roepen, en fiets dus door. Bedenkt één van die mannen zich ineens en werpt zich récht voor m'n fiets! Dus m'n fiets stopt daar, en ik word gelanceerd. Heul prettig
Nu ligt m'n arm helemaal open en ik kan 'm niet echt goed bewegen, m'n been ik kapot en dik en auw en m'n heup hetzelfde![]()
Is het soms genetisch bepaald dat toeristen doof en blind zijn?![]()
Owww dat's kut! Ik snap ook niet dat die domme toeristen het nooit begrijpen, ook al sta je als een gek HALLO HALLO te roepenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:40 schreef lienelien het volgende:
Ander fietsgezeur:
Ik fietste gisteren naar m'n werk, en ging toen via waterlooplein naar het muntplein over de binnenamstel. Daar heb je aan de waterkant een fietspad, en alleen aan de andere kant van de weg een voetpad. En minder slimme toeristen lopen uiteraard al-tijd midden op het fietspad in groepen van 10.
Gisteren liepen er drie mannen naast elkaar, dus al ik al van ver voor ze bellen en roepen dat ze aan de kant moesten: geen reactie. Ze liepen een beetje uit elkaar dus ik dacht, ik fiets er wel tussendoor. Ik nog eens roepen, en fiets dus door. Bedenkt één van die mannen zich ineens en werpt zich récht voor m'n fiets! Dus m'n fiets stopt daar, en ik word gelanceerd. Heul prettig
Nu ligt m'n arm helemaal open en ik kan 'm niet echt goed bewegen, m'n been ik kapot en dik en auw en m'n heup hetzelfde![]()
Is het soms genetisch bepaald dat toeristen doof en blind zijn?![]()
Ik ook, soms wel in 3 talen joh, maar ze gaan zo op in hun fotocamera's dat ze niets horenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik schreeuw altijd, dan gaan ze wel weg![]()
Nee ik zeg gewoon dat ik een toffe fiets heb enzoquote:
En samen wodka drinken, is dat ook goed?quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:32 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee ik zeg gewoon dat ik een toffe fiets heb enzo![]()
Ja, ehh, nee over
Inwisselbaar voor een paar tientjes of dezelfde hoeveelheid flessen wokda![]()
![]()
Ik was al in je fobo aan het kijkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En samen wodka drinken, is dat ook goed?![]()
Is dat een ja?quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik was al in je fobo aan het kijken
Ik val op blondquote:
Ze wijst je afff!! muahahaquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik val op blond
Die eerste foto met de ananas is schattig, maar je lijkt me daar nog een beetje minderjarig
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik val op blond
Die eerste foto met de ananas is schattig, maar je lijkt me daar nog een beetje minderjarig
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:40 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Ze wijst je afff!! muahaha
DISS!!
*het is laat*
Een bierbuik hoop ik volgend jaar pas te kwekenquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
En daarmee komt een bierbuik en aanverwante artikelen
Kheb nog een paar flessen wodka over omdat een deal met een fiets niet doorging, interesse?quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:43 schreef anti-virus het volgende:
Wil je dan met mij wodka bitterlemon drinken lien?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:43 schreef anti-virus het volgende:
Wil je dan met mij wodka bitterleimone drinken lien?
Dude!quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kheb nog een paar flessen wodka over omdat een deal met een fiets niet doorging, interesse?![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
psst, pest 'm maar niet zo, hij is gewoon wanhopig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:43 schreef anti-virus het volgende:
Wil je dan met mij wodka bitterlemon 7up drinken lien?
Jamaar hij .. Hij! HIJ!quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
psst, pest 'm maar niet zo, hij is gewoon wanhopig![]()
Ikzelf niet, mijn vriendenquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:50 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Jamaar hij .. Hij! HIJ!
hij noemt zichzelf frituurkoning![]()
![]()
![]()
![]()
JA!quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:50 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Jamaar hij .. Hij! HIJ!
hij noemt zichzelf frituurkoning![]()
![]()
![]()