Oscar is een heerlijke bakkerij iddquote:Op vrijdag 11 december 2020 09:27 schreef Z het volgende:
Ziet er goed uit. Mijn ouders zijn erg enthousiast over de bakker die daar zit.
Zijn ze snel mee.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:23 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna vijf jaar na de brand begint de sloop. Er komt een hotel voor terug.
Het verzekeringswerk duurde langer omdat ze nooit een dader hebben kunnen vinden. Brand was aangestoken. En daarna zijn er diverse plannen afgekeurd vorig jaar april de vergunning rond was.quote:
Die hotel staat er nog altijd nietquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:23 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna vijf jaar na de brand begint de sloop. Er komt een hotel voor terug.
Al even ja. Tel is in Amsterdam wel open. https://www.vishandeltel.(...)el-tel-ijmuiden.htmlquote:Op zondag 19 april 2026 14:11 schreef Z het volgende:
Ik hoorde dat Tel ook weg zou zijn maar klopt dat ook (vishandel)?
Al jaren zit die daar in Amsterdam. Kom er wel eens, maar rij er niet voor om. In IJmuiden ga ik meestal naar Smeding voor een broodje paling, maar die is wel erg duur geworden.quote:Op zondag 19 april 2026 14:32 schreef borisz het volgende:
Al even ja. Tel is in Amsterdam wel open. https://www.vishandeltel.(...)el-tel-ijmuiden.html
Geen scholkrullen dus meer, daarvoor moet je dus naar Smeding gaan…quote:Ze is pas 24 jaar, maar heeft al de nodige horeca-ervaring achter haar naam. Bij Hoeve Duin en Kruidberg heeft Isabel Emmelot gewerkt. En bij De Bank in Santpoort-Noord. De Santpoortse heeft zelfs op Curaçao in de horeca gezeten.
Binnenkort gaat ze aan de slag in haar eigen Ocean Snacks aan de Loggerstraat bij de Haringhaven in IJmuiden. In de voetsporen van haar oma Gré van De Bruinvis, ooit het gezicht van het roemruchte café bij de sluizen. De openingsdatum is 30 mei, om tien uur.
Isabel greep haar kans. ,,Ik ga er een luxe cafetaria in beginnen. Met ’s ochtends koffie en een gebakje, of een tosti. Met verse broodjes, zelf afgebakken. Plus vers beleg. En uiteraard snacks, van een patatje tot frikandellen en gehaktballen. En dat allemaal voor mensen uit de directe omgeving, van bedrijven, van de visserij. Of de offshore. Ga maar door. Vis ontbreekt overigens. ,,Er zijn al veel viszaken in de haven.”
Dat. Ik ga wel ergens anders heen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:32 schreef Z het volgende:
Kop van de Haven is ook verworden tot een veredelde snackbar helaas.
Echt waar??quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:32 schreef Z het volgende:
Kop van de Haven is ook verworden tot een veredelde snackbar helaas.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |