Duh, Freud zou er trots op geweest zijn. (gewoon echt een typfoutje hoor).quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:04 schreef DumDaDum het volgende:
Dit doe je niet af met de standaard tiepvout-smoes. Typisch Freudiaans; a smoking gun it is!
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:59 schreef ooge het volgende:
[..]
heb je niet door dan dat DumDaDum jou eigenlijk probeert te versieren?
en ik? je vriend is toch op vakantiequote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:28 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..], als hij al een kans zou hebben dan zeker niet op zo'n manier.
Mijn vriend is inderdaad op vakantie en dat is kut, maar ik vermaak me wel zelf hoor.quote:
okee das jammer, voor mij.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:43 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Mijn vriend is inderdaad op vakantie en dat is kut, maar ik vermaak me wel zelf hoor.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:59 schreef ooge het volgende:
[..]
heb je niet door dan dat DumDaDum jou eigenlijk probeert te versieren?
ja tuurlijk altijd ff controlerenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:18 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
WTF
Volgens mij zit jij zelf een beetje de boel uit te checken![]()
quote:
hoe dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:43 schreef even-vlug-reageren het volgende:
maar ik vermaak me wel zelf hoor.
Ik heb het gelezen, en ik geloof je heus wel. Als je ook maar lief bent voor jouw vriendin.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:59 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
niet meer doen, ik was eerst
![]()
Nou ja, shit happens. So game on![]()
En voor EVRals je dit leest, ik bedoelde het niet zo, eigenlijk ben ik best lief!!
Maar ja, je hebt natuurlijk al een vriendje...
samen met mijquote:
Juist, jij hebt het door. PM me ff je telefoonnummer. Heb ik nog wel een paar ideetjes voor jequote:
neemt je vibrator je tegen je wilquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:43 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Mijn vriend is inderdaad op vakantie en dat is kut, maar ik vermaak me wel zelf hoor.
ik geloof dat de meest voorkomende fantasieen bij vrouwen verkrachtinsfantasieen zijnquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:49 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Ach, ik heb het alweer van me af laten glijden hoor. Ik weet ook wel dat hormoontjes bij mannen kunnen leiden tot aparte fantasietjes en dat bij de meeste dit tot dat niveau blijven houden.
Sex is lekker en hoort gewoon plezier voor 2 te zijn, zolang dat de drijfveer is heb ik er echt geen moeite mee.
Voorbinddildo en glijmiddel?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
het lijkt me moeilijk om voor een vrouw haar partner tegen zijn wil te nemen..![]()
Waarom uberhaupt trouwen tegenwoordig?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:45 schreef beijar het volgende:
waarom trouwen, als je je man geen plezier wil geven terwijl hij wel voor jou moet zorgen??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |