Word er verlegen van Missquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:02 schreef miss-scofield het volgende:
Knuffels terug hoor!
Stom dat ze daar heen poppetje van hebben
Heb er een gevondenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:02 schreef miss-scofield het volgende:
Knuffels terug hoor!
Stom dat ze daar heen poppetje van hebben
Ik kan dat bevestigen!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:54 schreef Roycoooooo het volgende:
Goeiedag die nieuwe meid is echt lelijk, dacht dat t nog wel mee viel maar ze zat tegen over mij (naast Damzkieee, ook al zo'n plofkop). Brrrrrrrrr
![]()
KUSquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:01 schreef DaFan het volgende:
Oe morgen komt KUS in de studio bij de Koen & Sander Show.
quote:
Morgen gewoon de webcam aan van de 3FM studio.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:05 schreef Teije het volgende:
Ja, foto's van KUS please.
Gaarnequote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:05 schreef Teije het volgende:
Ja, foto's van KUS please.
Bagger kwaliteitquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:05 schreef DaFan het volgende:
[..]
Morgen gewoon de webcam aan van de 3FM studio.
In de Dominicaanse Republiek zeker?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:05 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dat is meteen zo overdreven!![]()
Kunnen we meteen gaan![]()
Zo eentje ja! Maar dan zonder moeite dat je 'm ergens van internet moet plukken enzo. Ik wil 'm onderaan 'het bericht' zien!!quote:
Jaaaaaa, romantisch!!quote:
Nee, voor de TV, tussen de lege zakken chips en met berensloffen aan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:07 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Jaaaaaa, romantisch!!
Op het strand, tussen de palmbomen en op blote voeten!! Wil ik later wel hoor!!
Die hebben we toch al een keer gezien? Met die tietuh!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:07 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Don't get me started..
D'r zijn betere foto's..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |