quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee hoor
[..]
dan weet ik het ook niet meer![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:53 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
En als dat niet werkt...tja...
Dan zal je een aansteker moeten gebruiken om de dvd te branden
Tsja geen idee!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik niet hoor, waarom zou je dat denken?Ga je nog naar dat ene verre land? Ben de naam ervan alweer kwijt
miss-scofield, light my firequote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:53 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
En als dat niet werkt...tja...
Dan zal je een aansteker moeten gebruiken om de dvd te branden
Dominicaanse Republiekquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik niet hoor, waarom zou je dat denken?Ga je nog naar dat ene verre land? Ben de naam ervan alweer kwijt
dat was het jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:54 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Tsja geen idee!
Valt nog mee dat er geen 'grappen' zijn gemaakt over mijn woordkeuze!!
Dominicaanse Republiek ja! Nog steeds, had al in februari geboekt ofzo
Ik heb godverredomme geen plofkopquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:54 schreef Roycoooooo het volgende:
Goeiedag die nieuwe meid is echt lelijk, dacht dat t nog wel mee viel maar ze zat tegen over mij (naast Damzkieee, ook al zo'n plofkop). Brrrrrrrrr
![]()
krijg je bij het scoren van een FiPo nieuwe f5 knop?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zo hoor ik dat graag, vrouwen die schoonmaken!
Kerel Bootje, jij had echt na 1 sec. er een fipo staan![]()
dat ik kap dat ik nok, straks heel fijn in bad en dan.... jeugdsentimentquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:55 schreef Sehnsucht het volgende:
nog 15 minuutjes voordat ik stop!
STOP!!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat ik kap dat ik nok, straks heel fijn in bad en dan.... jeugdsentiment
Wehe Telekids!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:55 schreef Sehnsucht het volgende:
nog 15 minuutjes voordat ik stop!
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wehe Telekids!
Nog 3, 3 minuten voordat ik sto-hop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |