quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:48 schreef miss-scofield het volgende:
Pfff, ben niet helemaal idioot hoor!!
Was ff m'n vakantie aan het betalen en de keuken schoonmaken!
Liever niet joh.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wehee lees die andere 150 topics eens na
Ooh he miss-scofield, als je dvd branden niet werkt wanneer je dvd onderste boven erin doet, moet je de kast van de pc op zijn kop zettenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:48 schreef miss-scofield het volgende:
Euh nee, hij heeft z'n eigen salaris hoor!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Betaal je ook voor je vriend of dat niet?
Zo hoor ik dat graag, vrouwen die schoonmakenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:48 schreef miss-scofield het volgende:
En als dat ook niet werkt?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:49 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ooh he miss-scofield, als je dvd branden niet werkt wanneer je dvd onderste boven erin doet, moet je de kast van de pc op zijn kop zetten
Ik zal het zo eens proberenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:49 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ooh he miss-scofield, als je dvd branden niet werkt wanneer je dvd onderste boven erin doet, moet je de kast van de pc op zijn kop zetten
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:49 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Euh nee, hij heeft z'n eigen salaris hoor!
die gast heeft echt niks te doenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zo hoor ik dat graag, vrouwen die schoonmaken!
Kerel Bootje, jij had echt na 1 sec. er een fipo staan![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:49 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Anders krijg ik ruzie met mamaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kerel Bootje, jij had echt na 1 sec. er een fipo staan![]()
Wat stom zeg dat ze met mijn grap aan de haal gaan hè. Je vond die van mij wel leuk hèquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:50 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik zal het zo eens proberenSukkel.
zo heb ik ze ook het liefstquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:51 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ineens hebben jullie allemaal de pik op mij ofzo?!
nee hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:51 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
dan weet ik het ook niet meerquote:
ik niet hoor, waarom zou je dat denkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:51 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |