Tja ben er nog steeds niet helemaal uit. Kans dat ik in Leeuwarden ga bestellen is eigelijk vrij groot, eigelijk wil ik het gewoon gelijk mee nemen zonder gekloot of zoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:48 schreef Sjowhan het volgende:
En Speedy, al een keuze kunnen maken wat je precies hebt besteld?
De webshops zijn opzich net zo goed hoor, het is natuurlijk wat jezelf het lekkerste vind; je betaald vaak wel wat meer, maar dan heb je inderdaad de service dat ze in de stad zitten en je er zo heen kan rijden mocht er wat verkeerds mee zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tja ben er nog steeds niet helemaal uit. Kans dat ik in Leeuwarden ga bestellen is eigelijk vrij groot, eigelijk wil ik het gewoon gelijk mee nemen zonder gekloot of zoen als er wat is, dan kan ik altijd nog weer daar heen brengen
maar waar ik moet kijken, tja ik weet niet.
Upgrate PC.
Norrod.
Dixons.
Dynabyte.
Dit zijn de enige die losse onderdelen hebben![]()
Norrod zegt me zelf wat meer als die upgrate, dus tsjaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Idd, dus die 2 wordt het niet. Dan wordt het dus Upgrate PC of Norrod.
Laat het ff weten wat je gaat doen enzoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:00 schreef Burdie het volgende:
Ja, dat was ook het plan.
Ga je Vista gebruiken? Creative heeft volgens mij nog steeds problemen met drivers te brouwen voor het nieuwe drivermodel dat in vista gebruikt wordt. Ik vraag me ook af of ze alle software en features van die kaart weer aan de gang krijgen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Volgende dingen heb ik nu momenteel:
Creative SB X-FI Xtreme Audio
Beetje goeie geluidskaart kan geen kwaad![]()
En werkt het onder Vista?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:31 schreef Sjowhan het volgende:
@Speedy; wat betaal je voor de pinnacle? Is er een reden waarom je kiest voor Pinnacle en niet bijvoorbeeld voor Hauppage?
Ik zou een beetje pc kopen die vista ready is, mocht je ooit willen upgraden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
De vraag is; gaat hij Vista draaien?
ik zit al thuis sinds 12.30quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:27 schreef JortK het volgende:
[..]
That's the ham question
* JortK is het werk hier goed zat
* WyriHaximus ook voor vandaag en gaat naar huisquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:27 schreef JortK het volgende:
[..]
That's the ham question
* JortK is het werk hier goed zat
Lucky motherfucker, ik ben er net achtergekomen dat ik hier wel zit tot een uur of zeven geloof ikquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:02 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus ook voor vandaag en gaat naar huis
Ik ga geen Vista draaien....naar mijn mening nog te veel bugs etc, ik wat er nog wel even een tijdje mee, XP is goed en stabiel zat.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga je Vista gebruiken? Creative heeft volgens mij nog steeds problemen met drivers te brouwen voor het nieuwe drivermodel dat in vista gebruikt wordt. Ik vraag me ook af of ze alle software en features van die kaart weer aan de gang krijgen.
Hauppauge WinTV PVR150 MCE PCTV PCI (low profile)quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:31 schreef Sjowhan het volgende:
@Speedy; wat betaal je voor de pinnacle? Is er een reden waarom je kiest voor Pinnacle en niet bijvoorbeeld voor Hauppage?
Ik zal niet snel upgraden hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou een beetje pc kopen die vista ready is, mocht je ooit willen upgraden.
Dat zeg ik, die nog 2k draait
Hehe weet wel dat ik al om 6 uur me nest uit ben en er pas om half acht zit xD. Ben pas ook rond 6 uur weer thuisquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Lucky motherfucker, ik ben er net achtergekomen dat ik hier wel zit tot een uur of zeven geloof ik
Mooi zoquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:12 schreef Pheno het volgende:
Ja hoor.
Dan hoop ik vrijdag dit te hebbenquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:13 schreef JortK het volgende:
Speedy niet zeiken maar gewoon dat ding bestellen
* JortK gaat naar bed, morgen naar Purmerend vanuit Den Haag, dus dat zal wel ff duren
quote:<Saskia> goeie morgen
<WyriHaximus> moge
<Saskia> heyzz leuk
<WyriHaximus> sup?
<Saskia> ja ik verveel me een beetje
<WyriHaximus> ik niet ben aan het werk
<WyriHaximus>
<Saskia> o sorry
<WyriHaximus> geeft niet
<Saskia> man weg zit alleen thuis
<WyriHaximus> maar kan geen hele lange diepzinnige gesprekken voeren nu
<WyriHaximus> hehe balen he
<Saskia> ja begrijp ik
<Saskia> je zit niet alleen begrijp ik?
<WyriHaximus> collega zit tegen over me
<Saskia> ik ben 37 en jij?
<WyriHaximus> maar me baas zou nog langs komen vandaag
<WyriHaximus> 22
<Saskia> o jong nog
<WyriHaximus> mm ^^
<Saskia> haha ja
<Saskia> kan je nu wel vrijuit chatten?
<WyriHaximus> nee niet echt super
<Saskia> saskia is mn echte voornaam
<WyriHaximus>
<Saskia> ik draag mn laarsjes rok t shirt met een truitje van mexx
<WyriHaximus> hehe verveel je je ofzo?
<Saskia> ja
<WyriHaximus> merk het
<Saskia> leuk van je dat je blijft chatten met me
<WyriHaximus> ach ben niet super druk
<Saskia> ik vind t wel spannend hoor
<WyriHaximus> hoe zo dat?
<Saskia> mn rok schuift iets omhoog nu
<WyriHaximus> Ok nu weet ik het zeker je bent een kerel!
<Saskia> ????????
<WyriHaximus> Het valt gewoon op.
<Saskia> nou je vergist je behoorlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |