Voor de rest wel oke?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:52 schreef JortK het volgende:
Waarom een diskette station erin?
Waarom geen 4GB geheugen als je toch bezig bent?
Die lijkt me inderdaad wel handig voor video bewerking en shizzlequote:Op zondag 20 mei 2007 22:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Voor de rest wel oke?
En idd, zat ook aan 4gb te denken
Ja iddquote:Op zondag 20 mei 2007 22:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Die lijkt me inderdaad wel handig voor video bewerking en shizzle
Voor de rest mag iemand anders met wat meer verstand van grafisch kaarten enz naar deze config kijken
Welke kaart en moederbord raad je me dan aan?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:15 schreef mschol het volgende:
waarom nog een agp slot en niet gewoon gelijk pci-e, agp is uitgerangeerd..
even snel bij alternate gekeken en de asrock ConRoeXFire-eSATA2 ziet er best leuk uit.. (ik weet niet waar je gaat bestellen dus heb maar een willekeurige winkel gepaktquote:Op zondag 20 mei 2007 22:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Welke kaart en moederbord raad je me dan aan?
Waar ga je de videokaart voor gebruiken? Als het enkel het tonen van beelden zijn, en je hebt bijna geen (zware) games waar je op geilt, zal een standaard kaartje al voldoen, wellicht eventueel al een onboard ding, maar dat is echt als het budget miniem isquote:Op zondag 20 mei 2007 22:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
4gb lijkt me voorlopig wel voldoende lijkt mij toch?![]()
En welke videokaart? Ik speel zelden een spel
Ik spel eigelijk zelden spellen, het is meer voor foto/videobewerking. Misschien later GTA 4 of zowquote:Op zondag 20 mei 2007 22:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Waar ga je de videokaart voor gebruiken? Als het enkel het tonen van beelden zijn, en je hebt bijna geen (zware) games waar je op geilt, zal een standaard kaartje al voldoen, wellicht eventueel al een onboard ding, maar dat is echt als het budget miniem is
http://www.google.nl/search?hl=nl&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=3gb+limit+windows+32+bit&spell=1quote:Op zondag 20 mei 2007 22:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oefkortom dat zou zonde zijn als ik 4 gig neem?
Kortom, 3GBquote:Op zondag 20 mei 2007 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=3gb+limit+windows+32+bit&spell=1
Nja, als je overwilt naar een 64 bit is het geen probleem. 32bit kan niet geheel met het 4gB geheugen overweg..quote:Op zondag 20 mei 2007 22:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oefkortom dat zou zonde zijn als ik 4 gig neem?
Mja, je kan dan ook 3 reepjes van 1gb kiezen, enkel is het fijner om of 2, of 4gb te hebben vanwege het eventuele dual-geheugen principe (snellere verwerking door het geheugen)quote:Op zondag 20 mei 2007 22:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Juist, laat je nou net geen 3gb kunnen pakkenik kan alleen maar 1 of 2 of 4 gig kiezen
(alternate)
Hmm foto/videobewerking, ik heb even geneust in de BBG (multimedia systeem) van tweakers.net, en zij komen met de "MSI GeForce 8600 GTS 256MB DDR3 - ¤ 185,85". Dit omdat door deze kaart Dx10-wordt ondersteund (de vervolger van Dx9, wat nu nog erg gebruikt wordt).quote:Op zondag 20 mei 2007 22:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik spel eigelijk zelden spellen, het is meer voor foto/videobewerking. Misschien later GTA 4 of zow![]()
En euh onboard? Noway![]()
P.s
Nu moet ik alles opnieuw doenkrijg niet eens inlog gegevens
![]()
Blijf je trouwens op Windows XP of ga je hem gelijk op Vista zetten?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Aha oke thnxik denk dat ik toch maar eens in leeuwarden ga kijken. Na mij zien heeft alternate niet alles
even kijken wat het beste qua service / prijs is
![]()
En idd, DX10 zit ik ook al aan te denken, beter nu dan volgend jaar
Heb mijn systeem 2 jaar geleden bij 4Launch besteld, en zeker de moeite waard, RMA gaat prima en deze shop staat ook als goed te boek bij de shopsurvey van tweakers.netquote:Op zondag 20 mei 2007 23:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik blijf voorlopig nog wel even bij XP, zo lang Vista nog niet 100% goed is, ga ik die ook nog niet gebruiken...kans dat mijn software het niet meer doet is misschien vrij groot.
Welke winkel ik het ga weg halen, daar ben ik zelfs nog niet eens uit :S als ik het via i-net doe en er is wat aan de hand, dan hang je weer lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |