Ik, want ik ga nu pas importeren, en daarna nog wat hakken en zagen op de database omdat die import tool van dat pakket een beetje brak isquote:
Feliquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:02 schreef Jump het volgende:
[..]
www.2-consult.net, daar loop ik nu nog mijn stage
Ah tof zie dat jullie met een oud stage adres van me samen werkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:02 schreef Jump het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:02 schreef Jump het volgende:
[..]
FEliquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:02 schreef Jump het volgende:
[..]
Zijn die open vandaag danquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:21 schreef mschol het volgende:
bah bah en nog eens bah...
de fan van mijn voeding is overleden, dus ik moet nu ergens een voeding van dan halen, op hemelvaart notabene
en nee ik ga niet de media markt in...
Het is vandaag, of het is morgenquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:21 schreef mschol het volgende:
bah bah en nog eens bah...
de fan van mijn voeding is overleden, dus ik moet nu ergens een voeding van dan halen, op hemelvaart notabene
en nee ik ga niet de media markt in...
Ergens zie ik ze er nog wel voor aan om langer open te zijn of X% korting te geven xD!quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ja de MM zal vast open zijn, zijn ze gek genoeg voor (waarschijnlijk wel minder lang..)
hoe??quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:53 schreef devzero het volgende:
Je hebt toch nog wel ergens een fan liggen die je in die voeding kunt stoppen?
That i know..quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het is vandaag, of het is morgenthis aan jou de keus
![]()
Zelf solderen is eigenlijk meer tijd dan een nieuwe voeding kopenquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:57 schreef mschol het volgende:
[..]
That i know..
dus morgen (aangezien ik nog wel een server tot me beschikking heb)
Met zelf solderen ben je binnen 15 minuten klaar. Alleen als je naast een computer winkel woont kun je dat verslaan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:14 schreef Sjowhan het volgende:
Zelf solderen is eigenlijk meer tijd dan een nieuwe voeding kopen.
Ook bij een "betere" kwaliteits voeding kan de/een fan kapot gaan. Maar goed, je mag hopen dat de kwaliteit wat beter isquote:Ga je dan een betere kwali kopen of nog steeds zo'n elcheapo-ding?
Natuurlijk, maar het zal wel degelijker zijn dan een cheapo-voeding van 20 euro.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook bij een "betere" kwaliteits voeding kan de/een fan kapot gaan. Maar goed, je mag hopen dat de kwaliteit wat beter is
nee niet elcheapo, wordt een zalman :quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zelf solderen is eigenlijk meer tijd dan een nieuwe voeding kopen. Ga je dan een betere kwali kopen of nog steeds zo'n elcheapo-ding?
moet ik eerst onze soldeerbout + tin vinden... tel daar dus nog maar een uurtje of 2 bij opquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Met zelf solderen ben je binnen 15 minuten klaar. Alleen als je naast een computer winkel woont kun je dat verslaan.
Ik denk dat enkel aparte programma's dit echt kunnen; wellicht dat de handleiding van Samsung uitsluitsel kan geven?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:19 schreef El_Liberaliste het volgende:
Fokkers
Ik heb geen zin om hier een heel topic aan te wijden, maar ik heb een klein vraagje;
Is het mogelijk om op de Samsung E330 een telefoonnummer te blokkeren? Dus dat een bepaald nummer jou niet meer kan bereiken.
Ik dacht toch dat mijn telefoon dat had, maar ik kan het nergens vinden..
Zit ik dan toch op het verkeerde forumquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:07 schreef mschol het volgende:
[..]
moet ik eerst onze soldeerbout + tin vinden... tel daar dus nog maar een uurtje of 2 bij op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |