Gastjes waren er ook en die waren net zo ergquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja die ook, verwende krengen die vrouwen meiden.
Is leuk volgde het eerst niet echt maar nu ik er een beetje in zitquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:50 schreef devzero het volgende:
Wat gaat die slowchat snelIk kan het echt niet meer bij houden. Hoop nieuwe mensen ook
![]()
Misschien net zon handige auto link maken als voor het WP topic kerel?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:58 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gastjes waren er ook en die waren net zo erg. 15 jarige met een fucking slee ...
[..]
Is leuk volgde het eerst niet echt maar nu ik er een beetje in zit!
Voor jouw best wel jaquote:
We lopen 10 topics met dat stukje in de opquote:Vervolg op: [Slowchat deel 160] SHERMAN zonder internet
Is goed zal ik zo ff doenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:00 schreef JortK het volgende:
[..]
Misschien net zon handige auto link maken als voor het WP topic kerel?
Dan kan ik hem ook in me sig zetten
Aangepast nu het nog konquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Voor jouw best wel ja.
Btw:
[..]
We lopen 10 topics met dat stukje in de op.
Wat moet je precies doen dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja gaat lekker hard zo zou ik zeggen
Tering 500 omgenummerd, nog even te gaan dus
Success spreek jullie straks wel weerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja gaat lekker hard zo zou ik zeggen
Tering 500 omgenummerd, nog even te gaan dus
Debiteurnummers omnummers, omdat ik een twee administratie bij de oorspronkelijke moet importerenquote:
De tering. En dat kan niet automatisch?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Debiteurnummers omnummers, omdat ik een twee administratie bij de oorspronkelijke moet importeren
643 nu op dit moment, van de 953
Ach, je moet er van houden, en inderdaad geld hebben om de DS te kunnen kopen, en games ervoor te kunnen aanschaffen..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:25 schreef Burdie het volgende:
Shit, ik heb weer teveel gekocht in de stad.
Ook heb ik bijna een Nintendo DS gekocht, maar ik weet niet zo goed of die wel leuk genoeg is voor die prijs. De spellen zijn ook enorm duur voor de DS, zag ik al
.
Pfff, een parapluquote:
Wel handig als het altijd regent waar je woont (hoor ik iemand nederland roepen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Pfff, een paraplu
Zoals er ook al in de comments werd aangegeven; best wel nutteloos aangezien je een paraplu enkel gebruikt als het regent of om wat schaduw te creëren...
Heb je die nog niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:14 schreef Litpho het volgende:
Gadgets zijn tof.
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/technology/technology.html?in_article_id=454961&in_page_id=1965
* WyriHaximus ziet het al voor zich. Godlike02 met ze plaatjes paraplu moddend rond aan het hoppen op Fok!quote:
Je weet dat Fok! virtueel is?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus ziet het al voor zich. Godlike02 met ze plaatjes paraplu moddend rond aan het hoppen op Fok!![]()
Ja dus? Dan kan ik het nog wel voor me zien dat je over de web pagina heen looptquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je weet dat Fok! virtueel is?![]()
Je kan er niet echt rond lopen hoor.![]()
Of denk je dat duckstad ook echt bestaat?![]()
* roept engelandquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wel handig als het altijd regent waar je woont (hoor ik iemand nederland roepen?)
.
Ja nu maar aan het kijken of het niet automatisch kanquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:21 schreef WyriHaximus het volgende:
moge JortK
Haha ergens is het ze verdiende loon als ik het allemaal zo gelezen hebt.
Wel bezig geweest, maar niet lekkerquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:40 schreef FredvZ het volgende:
Nouja, je bent iig lekker bezig geweest.
Wat de fuckquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:18 schreef JortK het volgende:
Goedemorgen
Heb ik gister die debiteuren om zitten nummeren (dit was niet mijn taak, maar mijn collega op kantoor heeft verzaakt)
Nu komt die van ja ik wil ze eigenlijk een andere nummerreeks meegeven..
En toen sprong ik per ongeluk uit mijn vel
Ja ach ik heb nu maar iemand anders achter het omnummeren gezetquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat de fuck. Lekker handig, hadden ze dat niet eerder kunnen verzinnen.
Laat ze het maar lekker zelf doen dan
Een soort van ontgroeningquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:18 schreef JortK het volgende:
Nu komt die van ja ik wil ze eigenlijk een andere nummerreeks meegeven..
Werk jij in Eindhoven?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja ach ik heb nu maar iemand anders achter het omnummeren gezet
En dat rijden van den haag naar Eindhoven bevalt me ook niet, maar goede nieuws is dat ik vanavond naar de camping ga en die ligt net buiten Eindhoven![]()
Ja ik ben consultant, dus ik rij zeg maar het hele land door de hele weekquote:
Nou kijk mijn collega heeft verzuimt, en ik moest verder en toen dacht dat doe ik wel ffquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:12 schreef devzero het volgende:
Consultant en dan zelf gaan omnummeren? Wat mis ik.
'Teamspirit, yeah baby!'quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Nou kijk mijn collega heeft verzuimt, en ik moest verder en toen dacht dat doe ik wel ff
Want anders kan ik niet verder, en dan wordt de klant boos blablabla, zeg maar Take one for the team
Ja ach het vervelende werk (quote:
Wie zegt dat jij het niet af krijgt?quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:59 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja ach het vervelende werk () moet nog komen, en dat mag hij doen want dat krijg ik nu niet af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |