Ja nu maar aan het kijken of het niet automatisch kanquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:21 schreef WyriHaximus het volgende:
moge JortK
Haha ergens is het ze verdiende loon als ik het allemaal zo gelezen hebt.
Wel bezig geweest, maar niet lekkerquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:40 schreef FredvZ het volgende:
Nouja, je bent iig lekker bezig geweest.
Wat de fuckquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:18 schreef JortK het volgende:
Goedemorgen
Heb ik gister die debiteuren om zitten nummeren (dit was niet mijn taak, maar mijn collega op kantoor heeft verzaakt)
Nu komt die van ja ik wil ze eigenlijk een andere nummerreeks meegeven..
En toen sprong ik per ongeluk uit mijn vel
Ja ach ik heb nu maar iemand anders achter het omnummeren gezetquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat de fuck. Lekker handig, hadden ze dat niet eerder kunnen verzinnen.
Laat ze het maar lekker zelf doen dan
Een soort van ontgroeningquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:18 schreef JortK het volgende:
Nu komt die van ja ik wil ze eigenlijk een andere nummerreeks meegeven..
Werk jij in Eindhoven?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja ach ik heb nu maar iemand anders achter het omnummeren gezet
En dat rijden van den haag naar Eindhoven bevalt me ook niet, maar goede nieuws is dat ik vanavond naar de camping ga en die ligt net buiten Eindhoven![]()
Ja ik ben consultant, dus ik rij zeg maar het hele land door de hele weekquote:
Nou kijk mijn collega heeft verzuimt, en ik moest verder en toen dacht dat doe ik wel ffquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:12 schreef devzero het volgende:
Consultant en dan zelf gaan omnummeren? Wat mis ik.
'Teamspirit, yeah baby!'quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Nou kijk mijn collega heeft verzuimt, en ik moest verder en toen dacht dat doe ik wel ff
Want anders kan ik niet verder, en dan wordt de klant boos blablabla, zeg maar Take one for the team
Ja ach het vervelende werk (quote:
Wie zegt dat jij het niet af krijgt?quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:59 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja ach het vervelende werk () moet nog komen, en dat mag hij doen want dat krijg ik nu niet af
Ik, want ik ga nu pas importeren, en daarna nog wat hakken en zagen op de database omdat die import tool van dat pakket een beetje brak isquote:
Feliquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:02 schreef Jump het volgende:
[..]
www.2-consult.net, daar loop ik nu nog mijn stage
Ah tof zie dat jullie met een oud stage adres van me samen werkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:02 schreef Jump het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:02 schreef Jump het volgende:
[..]
FEliquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:02 schreef Jump het volgende:
[..]
Zijn die open vandaag danquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:21 schreef mschol het volgende:
bah bah en nog eens bah...
de fan van mijn voeding is overleden, dus ik moet nu ergens een voeding van dan halen, op hemelvaart notabene
en nee ik ga niet de media markt in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |