ik vond sommige programma's op Talpa best vermakelijk hoor..quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:39 schreef Bootje84 het volgende:
talpa
maaruh gotc, lees mijn reply op vorige pagina aub ff
Dit was het 1e programma dat ik wel te doen vondquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik vond sommige programma's op Talpa best vermakelijk hoor..![]()
Je moet wat doen tidjens het lerenquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:07 schreef InnocentFR het volgende:
Dit wordt bijna een uurtaak ipv een dagtaak. Gaat wel erg rap idd.
En Koen, jij maar zeuren dat je het niet bij kan houden met lezen terwijl 1/3 je eigen posts zijn.
Beginnen ze hier ook al over trackmania, misschien moet ik daar ook maar eens een keertje naar kijken.
Luitjes die examen hebben, succes!
dat heet studieontwijkend gedrag... gamen ipv van leren..quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:47 schreef dubidub het volgende:
[..]
Je moet wat doen tidjens het leren
Net Nederlands gehad, aardig wat goed... dus... over 3 kwartier Wiskunde
SOGquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:47 schreef dubidub het volgende:
[..]
Je moet wat doen tidjens het leren
Net Nederlands gehad, aardig wat goed... dus... over 3 kwartier Wiskunde
ze negeert jequote:
Misschien heeft ze het Kees nou al verteld... En denkt ze: publiceer dan maar lekker op GeenStijl.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:43 schreef Bootje84 het volgende:
ja mooi.. keijz, nou al bericht gehad????
Wat vaag joh, ffies fietsen en dan in Duitsland zittenquote:Naaldwijkse man weer terecht
Hendrik Willem Austmann uit Naaldwijk is weer terecht. De man verblijft op een camping in Duitsland en heeft vanaf daar telefonisch contact opgenomen met zijn vrouw, die hem gaat ophalen.
Hij verliet zondagmiddag rond 14.00 uur zijn woning aan de Kalmoes om een stukje te gaan fietsen, maar keerde niet meer terug. De politie stuurde gisteren een opsporingsbericht rond.
Het is niet bekend waarom de man naar Duitsland is gegaan.
Zo aan de achternaam te zien... Ausmann.. klinkt mij vrij Germaans..quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:06 schreef chrisgyan het volgende:
Ongelovelijk, wat gaan de topics hard.
[..]
Wat vaag joh, ffies fietsen en dan in Duitsland zitten![]()
Vanavond heerlijk naar The Clarks in Teejater, superdik, heb 'r zin an...![]()
Doet me een beetje denken aan die man die naar zeeland is gegaan met zn citroen en vervolgens zelfmoord pleegdequote:Op woensdag 16 mei 2007 15:06 schreef chrisgyan het volgende:
Ongelovelijk, wat gaan de topics hard.
[..]
Wat vaag joh, ffies fietsen en dan in Duitsland zitten![]()
Vanavond heerlijk naar The Clarks in Teejater, superdik, heb 'r zin an...![]()
Hmm ok, ik wist het ook niet 100% zeker en werd eerder al gecorrigeerd met de mededeling dat ik iets anders bedoelde...quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Ach ja, het is slechts m'n 1e taal, maargoed.
Voor kranten is het een leuk zinnetje ja, en het kan ook wel grammaticaal, maar omgwtfbbq klinkt het een partij slecht. Ik vroeg het aan m'n moeder en die vond het ook maar een partij bagger, het klinkt gewoon niet goed.
Iig, genoeg. Ik heb andere dingen aan m'n hoofd dan dit gedoe van een puberende jongen.
Nederlands was wel te doen idd, alleen jammer dat al die debielen 3 uur nodig hebbenw aardoor ik van half 11 tot half 12 moest zitten vervelen eer ik weg mochtquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:55 schreef ThaRooP het volgende:
Zoooo... ff twee examens gehad vandaag, waren allebei wel te doen![]()
Ja, m'n buurman bedoel jequote:Op woensdag 16 mei 2007 16:37 schreef DrTenma het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan die man die naar zeeland is gegaan met zn citroen en vervolgens zelfmoord pleegde![]()
Nou dat moet toch wel lukken?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:13 schreef dubidub het volgende:
Tevens moet deze vandaag nog volGisterenavond sloeg echt nergens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |