Wat doe je nu....quote:
Was jijer ook met kaartverkoop voor die feesten in die tent op de ijsbaan? Anders kan ik je wel onbewust gezien hebben ofzoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:25 schreef DrTenma het volgende:
[..]
Ik heb er meer dan 8 jaar gekorfbalt, maar jammer genoeg door 2 schouder blessure (links & rechts ) kan ik niet meer spelen. Ik ben dit jaar geen lid meer, maar ik sta elke zaterdag achter de bar/keuken en praktisch gezien bij elk feest aanwezig bij elke valto aangelegenheid![]()
ik heb ze weggejaagdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:04 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
En toen was het ineens een uur lang stil...
Ach ja, het is slechts m'n 1e taal, maargoedquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
Godsie jij bent wel een lolbroek
![]()
Proud of being a man
KAN gewoon![]()
De zinsconstructie proud of of proud of being is correct naar mijn weten. Het komt ook gewoon flink vaak voor in Engelstalige kranten enzo.
We blijven bezig hier in het Westlandquote:Naaldwijkse man vermist
De politie is op zoek naar de 54-jarige Hendrik Willem Austmann uit Naaldwijk. Hij verliet zondagmiddag rond 14.00 uur zijn woning aan de Kalmoes om een stukje te gaan fietsen en is niet meer teruggekeerd.
De man is 1.86 meter lang, heeft een slank atletisch postuur, blauwe ogen en kort grijs stekelhaar. Hij draagt een zilverkleurig metalen bril, rechthoekig van vorm. De Naaldwijker is gekleed in een bordeaux rood fietsjack, met zwarte kraag, manchetten en schouderbiezen. Onder het jack draagt hij een rood, wit en grijs gestreept poloshirt. Verder draagt hij een zwarte fietsbroek tot aan de knie en witte gympen.
Hendrik Willem Austmann is vertrokken op een witte fiets van het merk gazelle en heeft een racestuur met zwart stuurband, een bagagedrager en een bidonhouder. Mensen die informatie hebben worden verzocht contact op te nemen via 0900-8844.
Serieus?quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:20 schreef Strychnine het volgende:
Jezus, ik ken hem
En ik werd wakker met mijn mp3 speler aan, en ik werd gewoon wakker met hans teeuwen - het meisje en de 7 turken
Hij kwam regelmatig met partijen in de zaak van mijn ouders. Mam slaapt nog, als ze wakker is zal ik vragen of ik de goede voor ogen heb, maar ik weet het vrijwel zekerquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:22 schreef dubidub het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Ik werd wakker met 'Jochem Myjer - Wakker worden' op Radio Veronica
Nee niks johquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:57 schreef Strychnine het volgende:
ramptoerist meldt zich.
oeh, oeh, wat is er voorgevallen tussen bootje en GotC
correct me if i am wrong, maar ik zit je toch niet weg te jagen of heb je het over iemand anders? anders excuusquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Ach ja, het is slechts m'n 1e taal, maargoed.
Voor kranten is het een leuk zinnetje ja, en het kan ook wel grammaticaal, maar omgwtfbbq klinkt het een partij slecht. Ik vroeg het aan m'n moeder en die vond het ook maar een partij bagger, het klinkt gewoon niet goed.
Iig, genoeg. Ik heb andere dingen aan m'n hoofd dan dit gedoe van een puberende jongen.
Nee, doordeweeks ben ik niet in De Lier :pquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:13 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Was jijer ook met kaartverkoop voor die feesten in die tent op de ijsbaan? Anders kan ik je wel onbewust gezien hebben ofzo![]()
Schiet inderdaad niet opquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:12 schreef dubidub het volgende:
[..]
We blijven bezig hier in het Westland
mag dat wel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |