zijn zin is correct. Ik denk dat hij er alleen iets anders mee bedoeltquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Geef nog even antwoord op mijn vraag, hoe oud ben je?

wel als je je zo gedraagtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:14 schreef BonJovi het volgende:
Volgens mij ben ik belangrijker voor jullie dan Ajax

Mwah, dit is echt een heel duidelijk signaal hoor. De toeschouwersaantallen zijn dramatisch.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:22 schreef BB-boy het volgende:
Nog 84.415 teveel.

Volgens mij is dit zeg maar de laatste serie playoffs voor de evaluatiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:37 schreef Suijk het volgende:
Ja, maar toen konden ze het nog niet afschaffen. Vindt die evaluatie na dit seizoen plaats of pas volgend jaar?

Ja dit is toch ook de tweede keer dat er playoffs zijn..dat is toch 2 jaar (lees 2 seizoenen)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik hoor ze er steeds over dat ze het volgend jaar gaan evalueren, maar ik meen me echt te herinneren dat het een proef van twee jaar was...

Dat meen ik me ook te herinnerenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:54 schreef twi het volgende:
Volgens mij was de proef 3 seizoenen lang.

ik maak me eerder druk over Dembele dan over Shota en Koevermansquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:42 schreef BB-boy het volgende:
Koevermans kan waarschijnlijk niet spelen zondag. Als Dembele ook wegvalt hoeven we ons alleen druk te maken over Shota.

Ach Dembele is absoluut een topper in spé maar netzoals elk talent is hij erg wisselvallig.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:01 schreef toma het volgende:
[..]
ik maak me eerder druk over Dembele dan over Shota en Koevermans
heb die gast vorig jaar bij WillemII zien spelen. Toen zag ik hoe makkelijk dat hij alle duels won van bijvoorbeeld een speler als Majstorovic terwijl hij nog maar 18 was. Ik blijf zeggen dat ik hem het grootste talent in de eredivisie vind.

Ja precies en zoals je zag bij de laatste wedstrijden hadden we Alves onder controle, moet bij Dembele ook zo zijn. Maar zal wel moeilijker worden zonder Stam, Gabri en Davids.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:29 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ach Dembele is absoluut een topper in spé maar netzoals elk talent is hij erg wisselvallig.
Dus als het een beetje mee zit heeft hij 2 off-days.

Dat is volgens mij al 10.000x uitgelegd. Hij verkoos een basisplek bij Willem II boven een contract bij Ajax, waar hij nog niet veel aan spelen toe zou komen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:03 schreef BB-boy het volgende:
Absoluut. Weer een misser van Ajax dat ze hem niet opgepikt hebben bij GBA.

quote:Van Geel: Kluivert geen optie
Tegenover DeWedstrijden.tv van Tien liet Ajax technisch directeur Martin van Geel weten dat de komst van Patrick Kluivert niet aan de orde is. De dertigjarige spits is "met alle respect geen optie" voor Ajax. Patrick Kluivert solliciteerde afgelopen week openlijk naar een rol bij Ajax. Ten Cate liet daarop weten daar eerst intern over te spreken alvorens daar een reactie op te geven.

quote:Volgens onderstaande quote hebben ze bij de KNVB nog steeds niet door dat de supporters niet op de play-offs zitten te wachten. Echter: het moment dat in Zeist het kwartje valt is wel bekend. Als er 27 mei om 14:29 minder dan 25.000 kaarten zijn verkocht zegt de KNVB voor een serieus probleem te staan. Tijd voor iedereen die tegen de play-offs is om geen kaartje te kopen. Een duidelijkere oproep van de KNVB om thuis te blijven als je tegen de play-offs bent kan je niet krijgen lijkt ons.
Manager competitiezaken Bert van Oostveen van de KNVB noemt het in een reactie "nog te vroeg om zwaarwegende conclusies te trekken". "Ik vind het nog niet verontrustend. Pas als de stadions bij de komende duels tussen AZ en Ajax opnieuw half leeg zijn, weten we dat we met een serieus probleem hebben te maken. Dat zullen we dan structureel moeten aanpakken."

Ik had Kluivert graag bij Ajax gezien volgend seizoen. Al was het alleen als mentor of pinchhitter, hij heeft bewezen dat hij spelers beter kan maken. Want ik kan niet geloven dat Koeman dat namelijk wél kanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:45 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan?
Doordat Kluivert tegen ons scoorde zijn we 2e geworden.

Is dat zo? Het is voor het eerst dat ik het hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:34 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Dat is volgens mij al 10.000x uitgelegd. Hij verkoos een basisplek bij Willem II boven een contract bij Ajax, waar hij nog niet veel aan spelen toe zou komen.

Ik vind dat hij had moeten komen toen we hem 2-3 jaar geleden vroegen. Maar toen had hij nog niet genoeg geld ofzo.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:46 schreef toma het volgende:
[..]
Ik had Kluivert graag bij Ajax gezien volgend seizoen. Al was het alleen als mentor of pinchhitter, hij heeft bewezen dat hij spelers beter kan maken. Want ik kan niet geloven dat Koeman dat namelijk wél kan

omgquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:46 schreef BonJovi het volgende:
Ik vind het wel kut voor Kluivert, waar moet hij nu gaan. Ik wil hem niet zien afbouwen bij Feyenoord ofzo

Ach, dan kon ajax hem toch contracteren en meteen verhuren?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:34 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Dat is volgens mij al 10.000x uitgelegd. Hij verkoos een basisplek bij Willem II boven een contract bij Ajax, waar hij nog niet veel aan spelen toe zou komen.

Eensch + toegevoegde waarde is nihil. Niet constructief voor het team.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:55 schreef devv05 het volgende:
Kluivert moet lekker wegblijven, hij heeft voor psv gekozen.

Zou ik geen problemen mee hebben, leuke club voor hem. Liever dan az/fnoord/psv. Maar bij Ajax hoeft ie gewoon niet meer te komen, had ie een jaar terug die grote fout niet moeten maken. Dan had ie nu misschien welkom geweest.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:57 schreef toma het volgende:
ik zie kluivert best naar Heerenveen gaan als Alves vertrekt

Jij snapt mij niet, ik bedoelde bij wijze van. Ik vind het gewoon jammer dat hij niet komt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
omg
Feyenoord, Kluivert? Jij snapt het niet hé

Met het voetbal dat wij voor ogen hebben, hoeven we geen pinch-hitter te hebben.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:59 schreef StarGazer het volgende:
Wie ga je dan halen als pinchitter Van Geel? Geen slimme zet dit

Kluivert is ook geen pinchitter. Kluivert is nu al uitgeblust. Lullig voor die jongen, maar het is eenmaal zo.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:59 schreef StarGazer het volgende:
Wie ga je dan halen als pinchitter Van Geel? Geen slimme zet dit

Ik niet. Heerenveen zal met het geld van Alves wel een échte opvolger halen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:57 schreef toma het volgende:
ik zie kluivert best naar Heerenveen gaan als Alves vertrekt

Maar Niels, kluivert is niet slecht voor Heerenveen hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:04 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ik niet. Heerenveen zal met het geld van Alves wel een échte opvolger halen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |