Rechtsbuiten, eentje die wel graag bij Ajax wil voetballen en een redement hoger dan 1 assist per 18 wedstrijdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:57 schreef TIM-846 het volgende:
Welke positie moet bakircioglu volgend jaar bekleden?
Vragen of sommige normaal reageren is een utopie.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:53 schreef fuckbuddy het volgende:
En kom dan wel met een normale opmerking
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:57 schreef TIM-846 het volgende:
Welke positie moet bakircioglu volgend jaar bekleden?
Pfff doe niet zo pedant man.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:05 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Vragen of sommige normaal reageren is een utopie.
Wannabee hoolie`s en clearasil-jeugd gebeuren is hier wat aan de hoge kant soms.
Dus je voelt je aardig thuis hier tussen tochquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:05 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Vragen of sommige normaal reageren is een utopie.
Wannabee hoolie`s en clearasil-jeugd gebeuren is hier wat aan de hoge kant soms.
Goed nieuws.quote:
Het nadeel? AZ had de vorige 2 wedstrijden het nadeel.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:00 schreef twi het volgende:
Alsof iedereen altijd fit is aan 't begin van 't seizoenDie situatie heb je nooit. Nu heeft Ajax een keer het nadeel. Heb liever dat de spelers zich een keer in houden en we een wedstrijd gewoon met 11 tegen 11 uitspelen.
CM2 ('95-'96) haalde ik hem alquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:54 schreef twi het volgende:
[..]
De CM-liefhebbers gaan door 't lintNu Kim Kallstrom en Julius Aghahowa nog
Nou...als ik zie hoe sommige reageren is dat toch wel van een bedroevend niveau. Of nie dan?quote:
Mwoah. Zou leuker geweest zijn als men iets vaker even nadenkt voor men wat post en daardoor dus iets inhouderlijker zou reageren.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:20 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Dus je voelt je aardig thuis hier tussen toch
Ik moet idd toegeven dat AZ zeer veel blessureleed heeft gekend dit seizoen en dat daar niet tot nauwelijks voor gejankt werd. Echter voor Ajax geldt hetzelfde. PSV heeft wat dat betreft wel de boventoon gevoerd dit seizoen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:51 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Het nadeel? AZ had de vorige 2 wedstrijden het nadeel.
Stijn Schaars al maanden eruit
Mendes da Silva ook al maanden eruit
Cziommer is er pas sinds kort weer bij.
Ik denk dat het nu vrij gelijk staat qua blessures.
En de met de beker hadden wij die clown ook nog een keer op doel.![]()
Als Stekelenburg geblesseerd raakt dan zal je als Ajax ook een serieus probleem hebben....
Wel als het op pingels aankomtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:06 schreef Black-Death het volgende:
Ik denk dat Ajax er niet veel op achteruit gaat als Stekelenburg geblesseerd raakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |