quote:PSV en Ajax hengelen naar Bojan
Naast Ajax hoopt ook PSV volgend seizoen over Bojan Krkić Pérez te kunnen beschikken. De jonge Spanjaard staat bij FC Barcelona onder contract, maar mag daar volgend seizoen op huurbasis vertrekken.
Dit seizoen maakte Bojan indruk op het EK -17. De aanvaller scoorde in de halve finale een belangrijke treffer, en was in de finale verantwoordelijk voor het winnende doelpunt tegen Engeland. Ook in diverse jeugdteams bleek Bojan al een uitzonderlijk talent, met een gemiddelde van maarliefst 3,5 doelpunt per wedstrijd.
Volgens het Spaanse Sport zijn PSV, Ajax en Deportivo la Coruña de belangrijkste kandidaten om de pas zestienjarige Bojan op huurbasis in te lijven. De Nederlandse ploegen lijken daarbij de voorkeur van Barcelona te hebben, vanwege de aanvallende speelstijl.

que?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:28 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat is dat toch voor een josti-gedrag dat die sukkels alles moeten slopen, en niet uit frustratie....ze hebben nog gewonnen ook.
Daar kan ik echt niet bij, en het gezeik is dat alle supporters meteen die stempel op hun kop krijgen.

Ga met een velpapier klappen ofzoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:28 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat is dat toch voor een josti-gedrag dat die sukkels alles moeten slopen, en niet uit frustratie....ze hebben nog gewonnen ook.
Daar kan ik echt niet bij, en het gezeik is dat alle supporters meteen die stempel op hun kop krijgen.

Wij hebben ten Cate en Cruijffquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:30 schreef TIM-846 het volgende:
Moet PSV zich er ook weer mee gaan bemoeien??
[..]

Voor zover ik weet is er niks noemenswaardigs gesloopt hoor in dat dorp tijdens de bekerfinalequote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:28 schreef fuckbuddy het volgende:

preciesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ga met een velpapier klappen ofzo![]()
![]()
Az-fans meest kansloze volk in nederland![]()

Hij heeft wel gelijk, of kun je uitleggen wat het nut/ de lol er van is...?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
![]()

Er is echt niet voor een half miljoen gesloopt, de media overdrijft nu eenmaal graagquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:35 schreef BoNi het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, of kun je uitleggen wat het nut/ de lol er van is...?

Het gaat dus vooral de bussen......quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is er niks noemenswaardigs gesloopt hoor in dat dorp tijdens de bekerfinale

Psv maakt toch geen kans om hem aan te trekkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:30 schreef TIM-846 het volgende:
[..]

Dan nog, al is het de helft van dat. Ieder tientje is teveel en gaan wij terugzien in toekomstige prijzen...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:36 schreef stefmans het volgende:
[..]
Er is echt niet voor een half miljoen gesloopt, de media overdrijft nu eenmaal graag

Bij az hebben ze pech met 1 bus, word die ook meegetelt als gesloopt?quote:

Ajax ook niet, we mogen hem hurenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:37 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Psv maakt toch geen kans om hem aan te trekken

Wat weet jij er nou van?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
![]()

Ach.. Nog 2 jaar schat ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:01 schreef Sethje het volgende:
[..]
Godver...dat is niet zo mooi... Gaat nog wel even duren voordat hij terugkeert![]()

Iets met een tattoo, wat iets te offtopic wasquote:

Een ietwat meer inhoudelijk commentaar is te moeilijk voor je?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:14 schreef Robar het volgende:
Moet je geen tattoo zetten in verband met de winst in de play-offs?

idd, wat een klote antwoord, ik heb dan geen discussie met hem maar als mensen zo gaan reagerenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:15 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Een ietwat meer inhoudelijk commentaar is te moeilijk voor je?

Ja daaaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:15 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Een ietwat meer inhoudelijk commentaar is te moeilijk voor je?

Ja, dat klopt; de rest van jouw reacties interesseren mij niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:23 schreef Robar het volgende:
Ja daaaaaaaaaaaaaaaaaaaag![]()
99% van mijn reacties is inhoudelijk en nu pik jij deze er even uit!![]()

Boehoe, kom op zeg, ik wordt gewoon een beetje ziek van al die randverschjinselen en hoe iedereen elkaar ter verantwoording roept! De een nog schijnheiliger endan de ander en dat is niet persoonlijk naar iemand hier bedoeld!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
idd, wat een klote antwoord, ik heb dan geen discussie met hem maar als mensen zo gaan reageren![]()

Dat is al langer bekend, riepen ze een hele poos geleden al op RAC1quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:30 schreef TIM-846 het volgende:
[..]

Blijkbaar lees je het toch.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt; de rest van jouw reacties interesseren mij niet.
Dus nogmaals: inhoudelijker dan dat wordt je niet?

Dus ga je maar lekker met een randverschijnsel als die tatoeage smijten. Best hoor, wat jij wilt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:25 schreef Robar het volgende:
Boehoe, kom op zeg, ik wordt gewoon een beetje ziek van al die randverschjinselen en hoe iedereen elkaar ter verantwoording roept! De een nog schijnheiliger endan de ander en dat is niet persoonlijk naar iemand hier bedoeld!

Ik veroordeel dat slopen ook, maar blijkbaar lees je mijn reacties nooit, anders had je dat geweten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dus ga je maar lekker met een randverschijnsel als die tatoeage smijten. Best hoor, wat jij wilt.
Dan veroordelen wij dat slopen wel wat nergens op slaat en bemoei jij je in het vervolg niet meer met zulke "randverschijnselen", ok?

Ja maar als Barcelona geen kampioen word, dan moeten ze ook spelers verkopen of verhurenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat is al langer bekend, riepen ze een hele poos geleden al op RAC1
catalaanse radio
Overigens zeiden ze daar ook dat ze er alleen over na denken om Bojan te verhuren als BarcaB degradeert..

Mooi, zijn we het iig eensquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:32 schreef Robar het volgende:
Ik veroordeel dat slopen ook, maar blijkbaar lees je mijn reacties nooit, anders had je dat geweten.
Het gaat mij er alleen om, dat we randverschijnselen op een dusdanige manier bespreken, dat het uitkomt op met het vingertje wijzen naar iemand. Wellicht dat ik wat overdreven reageerde, maar ik kan me gewoon kwaad maken om die vernielzucht, alsook het direct klaarstaan om elkaar (schijnheilig) terecht te wijzen!

Gelukkig maarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:37 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Mooi, zijn we het iig eens
en klopt, ik lees je reacties verder nooit.....tenminste, ik onthou ze niet![]()

quote:Amsterdam, 15 mei 2007
Een MRI-scan heeft aangetoond dat tijdens het duel Ajax - sc Heerenveen van afgelopen zondag de linkerhamstring van Jaap Stam opnieuw beschadigd is.
Stam zal daardoor niet inzetbaar zijn voor de play-offwedstrijd AZ - Ajax van komend weekend. Het is nog onduidelijk of de aanvoerder kan meespelen in de return in de Amsterdam ArenA op zondag 27 mei.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |