http://dogsinthenews.com/issues/0106/articles/010609a.htmquote:UPDATE Apr 14, 2007 - Herculean Hoax
This phantasmagoric photo of "Hercules" has been recently circulated around the internet; however it is a digital fraud. We'll have a picture of the real Hercules for you on Monday. Check our latest news page.
Misverstand de wereld uit dus, vond de foto al een beetje...tja.. onwaarschijnlijk. Leuke site link je naar, hond die het wereldrecord touwtjespringen heeft (63 keer).quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:22 schreef IJsmuts het volgende:
die foto van TS is trouwens nep
[..]
http://dogsinthenews.com/issues/0106/articles/010609a.htm
Whehehequote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:24 schreef Mirel het volgende:
Stiekem is de linker een pony en zijn de mensen lilliputters.
quote:
Deze hond stond van de week in TriV (magazine) als grootste hond ter wereld.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:19 schreef IJsmuts het volgende:
zou kunnen, Gibson is iig de grootste hond ter wereld!![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:39 schreef buachaille het volgende:
Kwa gewicht zal deze de grootste zijn.
[afbeelding]
Het lijkt wel een varken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:39 schreef buachaille het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sommige mensen laten het ook zover komen met zichzelf dus waarom niet met hun huisdier.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:54 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ach wat zielig
Arm beest, echt walgelijk dat sommige mensen het zoveer laten komen
![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:04 schreef buachaille het volgende:
[..]
Sommige mensen laten het ook zover komen met zichzelf dus waarom niet met hun huisdier.
Nee hoor, ik vind het ook erg voor die dieren. Net als bij mensen vergroot een hoog lichaamsgewicht de kans op allerlei nare welvaartsziekten zoals suikerziekte, hartfalen en impotentie.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:09 schreef Lllaura het volgende:
[..]
![]()
Wat een stomme redenering. Dat praat toch niks goed..?
quote:
Dank je wel. Ik had het wel gezien hoor. Maar een google naar 'grootste hond ter wereld' levert dit op. Na het lezen van alle info was mijn voorgaande post mijn reactie.quote:
Kick hoor!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:58 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Dank je wel. Ik had het wel gezien hoor. Maar een google naar 'grootste hond ter wereld' levert dit op. Na het lezen van alle info was mijn voorgaande post mijn reactie.
Ik kick wel eens vaker iets
Dus eigenlijk kon dit topic al na mijn eerste reactie op 15 mei 2007 op slot?quote:Op maandag 18 januari 2010 00:35 schreef childintime het volgende:
Volgens mij is statistisch gezien de Ierse Wolfshond de grootste.
Nee want van 2007 tot nu had er een hond ongekende grootes kunnen aannemen.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kon dit topic al na mijn eerste reactie op 15 mei 2007 op slot?
Die is inmiddels de pijp uitquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:19 schreef IJsmuts het volgende:
zou kunnen, Gibson is iig de grootste hond ter wereld!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kon dit topic al na mijn eerste reactie op 15 mei 2007 op slot?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |