quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:04 schreef buachaille het volgende:
[..]
Sommige mensen laten het ook zover komen met zichzelf dus waarom niet met hun huisdier.
Nee hoor, ik vind het ook erg voor die dieren. Net als bij mensen vergroot een hoog lichaamsgewicht de kans op allerlei nare welvaartsziekten zoals suikerziekte, hartfalen en impotentie.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:09 schreef Lllaura het volgende:
[..]
![]()
Wat een stomme redenering. Dat praat toch niks goed..?
quote:
Dank je wel. Ik had het wel gezien hoor. Maar een google naar 'grootste hond ter wereld' levert dit op. Na het lezen van alle info was mijn voorgaande post mijn reactie.quote:
Kick hoor!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:58 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Dank je wel. Ik had het wel gezien hoor. Maar een google naar 'grootste hond ter wereld' levert dit op. Na het lezen van alle info was mijn voorgaande post mijn reactie.
Ik kick wel eens vaker iets
Dus eigenlijk kon dit topic al na mijn eerste reactie op 15 mei 2007 op slot?quote:Op maandag 18 januari 2010 00:35 schreef childintime het volgende:
Volgens mij is statistisch gezien de Ierse Wolfshond de grootste.
Nee want van 2007 tot nu had er een hond ongekende grootes kunnen aannemen.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kon dit topic al na mijn eerste reactie op 15 mei 2007 op slot?
Die is inmiddels de pijp uitquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:19 schreef IJsmuts het volgende:
zou kunnen, Gibson is iig de grootste hond ter wereld!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kon dit topic al na mijn eerste reactie op 15 mei 2007 op slot?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |