ik heb hem ook even voorbij zien flitsenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:14 schreef ReMcOrE het volgende:
denk dat iedereen nu ff problems met FOK! heeft, kreeg net ook die melding
bij mij is het eten een half uurtje later dan normaal...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:16 schreef ReMcOrE het volgende:
of zijn we allemaal aan het lunchen??
iedereen wil tegelijk kijken en posten natuurlijkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb het idee dat de Stage SC traag is want de rest van FOK! laad wel snel
Nee Ciabatte Fresh Tuna with Red nogwattes. Lekker iigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:31 schreef Sehnsucht het volgende:
zo, ben weer terug van pauze, iemand ook een AH kruiden-kaas croissant met een bekertje fruitontbijt?
eetse.
de smaak strawberry hill van Coolbest is ook ontzettend lekkerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:33 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nee Ciabatte Fresh Tuna with Red nogwattes. Lekker iig
Coolbestquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:35 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
de smaak strawberry hill van Coolbest is ook ontzettend lekker![]()
ik durf alleen die Coolbest promegrenade pomegranate ofzoiets niet aan...ik vind dat ding er zo goor uitzien, iemand daar ervaring mee?quote:
Nog niet geprobeerd nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:42 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik durf alleen die promegrenade pomegranate ofziets niet aan...ik vind dat ding er zo goor uitzien, iemand daar ervaring mee?
Zou t niet doen nee. Ik vind m niet lekker in ieder geval. Van Coolbest drink ik eigenlijk alleen de Tropicana Original.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:42 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik durf alleen die Coolbest promegrenade pomegranate ofzoiets niet aan...ik vind dat ding er zo goor uitzien, iemand daar ervaring mee?
wel lekkere spamquote:
ik heb er geen ervaring mee, Hier zit trouwens ook nog een bakker Bart, dus daar haal ik zo af en toe ook wel is een smakelijk broodje.quote:
ik ook hoor..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:49 schreef ReMcOrE het volgende:
en dan zit ik straks GVD weer aan mijn 'gewone' bammetjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |