Feli!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:10 schreef Goover het volgende:
Hallo, daar ben ik weer.
Terug bij een pc met internet
Ik ben aangenomenNet toen ik mijn pc ging verslepen werd ik gebeld
![]()
Dit weekend meteen aan de slag
Op mn stage zul je zeker bedoelen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een top 100 plaats is ook niet moeilijk als je hier bezig bent
Barçaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Een Barçafan heeft hem voor mij gemaakt
dusquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Op mn stage FOK! zul je zeker bedoelen?![]()
ik las alimentatie teamquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:12 schreef Goover het volgende:
[..]
Recreatiemedewerker / Animatie team(weet je nog, training gehad dit weekend enzo..)
Daar ging ik nou juist niet heen...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:12 schreef Casual-T het volgende:
Goover gefeliciteerd en succes op de nudistencamping!
gefeliciteerd kerelquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:10 schreef Goover het volgende:
Hallo, daar ben ik weer.
![]()
Gefeliciteerd...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:10 schreef Goover het volgende:
Hallo, daar ben ik weer.
![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:13 schreef DaFan het volgende:
[..]
Kinder-entertainer. Kijk maar twee topics terug zie je m met zo'n groen apenpakkie aan
Animeermeisjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:12 schreef Goover het volgende:
[..]
Recreatiemedewerker / Animatie team(weet je nog, training gehad dit weekend enzo..)
en dan nog? als er niets te doen is kun je toch niets doen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:13 schreef Sehnsucht het volgende:
ik heb mazzel dat de hele afdeling een aparte internetverbinding gebruikt die niet word gefilterd en gemonitord. anders sta ik bovenaan in de internetverbruiklijst![]()
![]()
niemand die 't ziet dat ik hier bezig ben. behalve degene die langs m'n monitor loopt en het ziet dan, maar daar word ook niet moeilijk over gedaan...
Jep. Alle duimers, bedankt!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gefeliciteerd...
dus het duimen heeft gewerkt![]()
Bel die ene meid ff op of ze ook is aangenomenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:15 schreef Goover het volgende:
[..]Ik kan ook ballonvouwen
En het is dus ook: Knutselen, Spelletjes doen met de kinderen, sporten, Bingo avonden presenteren, Playbackshows organiseren/presenteren, kindertheater spelen, tochten organiseren enz enz. Bijna elke vorm van recreatie die je op een camping kan vinden. (Met de nadruk op bijna, om de flauwe antwoorden af te wenden)
NPquote:
En op welke camping ben je te vinden, want dan ga ik daar naar toequote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:15 schreef Goover het volgende:
[..]Ik kan ook ballonvouwen
En het is dus ook: Knutselen, Spelletjes doen met de kinderen, sporten, Bingo avonden presenteren, Playbackshows
organiseren/presenteren, kindertheater spelen, tochten organiseren enz enz. Bijna elke vorm van recreatie die je op een camping kan vinden. (Met de nadruk op bijna, om de flauwe antwoorden af te wenden)
Graag gedaan.. it's never hurts to helpquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |