quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:14 schreef bvvt het volgende:
De volgende wilde ik niemand onthouden
[[url=http://www.bikernewsonline.com/uploaded_images/motorcycle-faucet-797677.jpg]afbeelding][/url]
slechts een gedachtenspinsel van een ontwerper.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:25 schreef -XX- het volgende:
Haha, en wordt die ook nog geproduceerd of blijft het alleen op 3d fantasie!![]()
dan moet je opschieten - ze hebben er slechts 500quote:
Wel goeie kunstenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:28 schreef bvvt het volgende:
[..]
slechts een gedachtenspinsel van een ontwerper.
daar blijft het ook bij
[..]
dan moet je opschieten - ze hebben er slechts 500
á heel veel ¤
($799.99 USD)
Tis wel een heel globaal 3d model, weet je cker dat het bij audi zelf wegkomtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:28 schreef bvvt het volgende:
[..]
slechts een gedachtenspinsel van een ontwerper.
daar blijft het ook bij
is inderdaad een "nog al apart" model jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:38 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Tis wel een heel globaal 3d model, weet je cker dat het bij audi zelf wegkomt![]()
Edit:
Kzie het al, komt er wel vandaan. Lelijke shit dan. Dat ze dat zo durven te presenteren
![]()
Is nog een verkapte trike ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:38 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Tis wel een heel globaal 3d model, weet je cker dat het bij audi zelf wegkomt![]()
Edit:
Kzie het al, komt er wel vandaan. Lelijke shit dan. Dat ze dat zo durven te presenteren
![]()
nee hoor.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:19 schreef bvvt het volgende:
[..]
nee hoor.
Wat mij nu wel opviel - de balhoofdhoekverhouding (2x woordwaarde) is wel erg chopperachtig.
Dan klopt ie weerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:26 schreef Alexxxxx het volgende:
hierbij 704
Nu je het zegt zie ik het ook............quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
In De reflectie kun je goed zien dat hij 2 achterbanden heeft, en dat de "aandrijving" er tussen door loopt
gohquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:26 schreef Alexxxxx het volgende:
hierbij 704
Kun je je achterbrug ook niet kromtrekken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
In De reflectie kun je goed zien dat hij 2 achterbanden heeft, en dat de "aandrijving" er tussen door loopt
NEE NIET!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:47 schreef bvvt het volgende:
[..]
Nu je het zegt zie ik het ook............
en dat gaat echt niet fatsoenlijk werken. veelste onstabiel
quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik sta niet op Gennep foto'sijsmeis wel een keer of 10, en haar vader, moeder en vrind nog veel vaker
[afbeelding]
Dit ben ikEn nee, die deur kan inderdaad niet open
Nou.... ik was sprakeloosquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Zeggen jullie ook nog wat moet moet ik schrale fietsen BLIJVEN posten?
Is dat niet lastig lopen met een auto aan je beenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik sta niet op Gennep foto'sijsmeis wel een keer of 10, en haar vader, moeder en vrind nog veel vaker
[afbeelding]
Dit ben ikEn nee, die deur kan inderdaad niet open
Nee hoor, is maar een licht dingquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Is dat niet lastig lopen met een auto aan je been
Gjees Droogklootquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Is dat niet lastig lopen met een auto aan je been
Ah kijkquote:
Nee, dat is voor de sierquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ah kijk
Overigens is dat zwarte ducktape een soort van franse spoiler
/droogkloot
/Koffiekoekje, ook bij de thee
Huhm das dan wel weer grappigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nee dat zijn special effectsquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:12 schreef Beach het volgende:
Zit daar linksvoor nou allemaal tape?
Niet alleen daar hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:12 schreef Beach het volgende:
Zit daar linksvoor nou allemaal tape?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Sjeeeez... Droogkloot
Het Woord van de dag
Lijkt me niet echt ideaal bij bochten...quote:
Nou, als het zoals op dat model zit niet nee. Maar als ze het meer zouden uitwerken, en de 2 wielen tegelijk kunnen kantelen. Dan heb je ineens heel veel gripquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:43 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt ideaal bij bochten...
Zoals de Piaggio driewiel scooter.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:21 schreef Snelwagen het volgende:
Nou, als het zoals op dat model zit niet nee. Maar als ze het meer zouden uitwerken, en de 2 wielen tegelijk kunnen kantelen. Dan heb je ineens heel veel grip![]()
zo, goed vol gehouden om zo lang niet te postenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zoals de Piaggio driewiel scooter.Maar dan achter.
![]()
[afbeelding]
Tijdje terug voor het vervangen van imbusjes bij het bezig geweest..
..bouwmarkt, ijzerhandel, auto en scooterzaken afgeweest..
.. loop ik er vanmiddag op mijn aanstaande werk zo tegenaan, en nog RVS ook!
[afbeelding]
De aanstaande collega zei dat dit pikwerk was toen ik vroeg wat het koste.![]()
![]()
![]()
![]()
Dus pimp my Triumph!![]()
![]()
[afbeelding]
Helaas krijg ik bij de schakelas het schroefdraad er niet in, zels de oude niet.![]()
[afbeelding]
En een stukje schroefdraad waar nog een moer op zat gaat er ook niet in.![]()
En sterker nog, het moertje van de afgebroken as gaat na verwijderen niet meer terug op de as.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Dat excuus wilde ik ook niet aanhalen,quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:25 schreef bvvt het volgende:
zo, goed vol gehouden om zo lang niet te posten
ja ja, werk is geen excuus.
Jah die wilde ik er nog bij plakken, maar kwist niet echt meer welk type dat was. En had geen zin om te zoeken....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zoals de Piaggio driewiel scooter.Maar dan achter.
![]()
[afbeelding]
Tijdje terug voor het vervangen van imbusjes bij het bezig geweest..
..bouwmarkt, ijzerhandel, auto en scooterzaken afgeweest..
.. loop ik er vanmiddag op mijn aanstaande werk zo tegenaan, en nog RVS ook!
[afbeelding]
De aanstaande collega zei dat dit pikwerk was toen ik vroeg wat het koste.![]()
![]()
![]()
![]()
Dus pimp my Triumph!![]()
![]()
[afbeelding]
Helaas krijg ik bij de schakelas het schroefdraad er niet in, zels de oude niet.![]()
[afbeelding]
En een stukje schroefdraad waar nog een moer op zat gaat er ook niet in.![]()
En sterker nog, het moertje van de afgebroken as gaat na verwijderen niet meer terug op de as.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Wat is er fout aan danquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat excuus wilde ik ook niet aanhalen,
maar we werken niet allemaal in de ICT met een headsetje op.![]()
In het kader van verborgen gebreken.![]()
[afbeelding]
G.A.M.E over.![]()
Nieuwe uitdaging.![]()
Een klein breukje volgens mij...quote:
Ah! voetsteun van frame gebroken aan 1 kant. We kijken dus tegen de breuk aanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Noem dat maer klein.![]()
Notabene aan de schadevrije zijde van de motor.![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:09 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ah! voetsteun van frame gebroken aan 1 kant. We kijken dus tegen de breuk aan
Wtfquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat excuus wilde ik ook niet aanhalen,
maar we werken niet allemaal in de ICT met een headsetje op.![]()
[afbeelding]
G.A.M.E over.![]()
Nieuwe uitdaging.![]()
WP heeft WB gesaboteerd om de snellere ronde te kunnen maken @ Zandvoort. Was achteraf niet nodigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:21 schreef -XX- het volgende:
Hoe komt dat zo dan!
Ziekquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:24 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
WP heeft WB gesaboteerd om de snellere ronde te kunnen maken @ Zandvoort. Was achteraf niet nodig
Lollllllquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:24 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
WP heeft WB gesaboteerd om de snellere ronde te kunnen maken @ Zandvoort. Was achteraf niet nodig
Ik had WP nogal hoog zitten maar nu ditquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Vertel mij watnooit gedacht dat t zover moest komen
t is ze weer geluktquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:26 schreef Alexxxxx het volgende:
hierbij 704
Maar is dit nonfixablequote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
G.A.M.E over.![]()
Nieuwe uitdaging.![]()
Ben je dit alweer vergeten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Magnesium.quote:Alles proberen
los te halen, en daarna nog eens goed brainstormen.
![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ben je dit alweer vergeten?![]()
Nou ik niet.Badly in need of a nurse!
![]()
![]()
Sleutelen gaat ook niet zo eenvoudig ..
[afbeelding]
.. gelukkig bestaan er rib-i tyribs.
Magnesium kun je gewoon TIG lassen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Magnesium.Alles proberen
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Als laatste redmiddel .. maar ik probeer zoveel mogelijk eigen oplossingen te doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:21 schreef Snelwagen het volgende:
Magnesium kun je gewoon TIG lassen toch?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ben je dit alweer vergeten?![]()
Nou ik niet.Badly in need of a nurse!
![]()
![]()
Sleutelen gaat ook niet zo eenvoudig ..
[afbeelding]
.. gelukkig bestaan er rib-i tyribs.
Dus die bikescheur kwam nog van toen der tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Magnesium.Alles proberen
![]()
!!! Jaaaaaaaa zechhh dat dannn
Hoe is het met het armpje?
Sowieso schrijf je zo.
2 weken, ja dat is wel 'vroeger' en toen der tijd.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:36 schreef -XX- het volgende:
Dus die bikescheur kwam nog van toen der tijd!!! Jaaaaaaaa zechhh dat dannn
De pijn is nu zo en dan merkbaar onder het gips, in tegenstelling tot de afgelopen weken.quote:Hoe is het met het armpje?![]()
Shocktherapie!quote:
What she saidquote:
Tijd voor een pilsjequote:
Nee ook al genoeg op, ik heb vanmiddag al even gevierd dat ik vandaag precies al een jaar bij fock zitquote:
En was het een grootse partyquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee ook al genoeg op, ik heb vanmiddag al even gevierd dat ik vandaag precies al een jaar bij fock zit![]()
![]()
Nou gingen 7,5 kratje doorheen ja was best een party ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:04 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En was het een grootse party![]()
Ik pak ff een warsteiner![]()
Ow dus dr was een man of 3quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nou gingen 7,5 kratje doorheen ja was best een party ja.
Valt dus nog mee met die echte mannenquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, tegenwoordige zitten er echte mannen bij de MC.![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:12 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Valt dus nog mee met die echte mannen![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |