misschien heeft het er ook mee te maken dat de driekamp meetelt voor de vlietbokaal?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:12 schreef cryforhelp het volgende:
Ik ben nog nooit ook maar in de buurt van de driekamp geweest, wist niet eens dat er zoveel mensen kwamen
Er gaan vanuit hier wel comporoeiers naartoe in de 4+, blijkbaar hebben die de moed nog niet helemaal opgegeven.
Zelf ben ik nou al een paar weken 2x per week in de 2- aan het trainen, is echt gaaf. Ik heb geen last van m'n rug, wat ik normaal wel altijd heb, het is alleen rete-vermoeiend
En en en??quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:09 schreef WanEnOonlie het volgende:
Doe ik Leso
Nou, vandaag de grote dag. Over een uurtje in de auto naar de Bosbaan, om 11:00 de eerste race! Wish me luck!
Wij kunnen anders wel om ze lachen. Maar toch sportief dat ze bij bijna alle wedstrijden aan de start verschijnen. Jammer alleen dat dat groepje van Yoel en Robert zich niet hebben ingeschreven. Die moeten wij nog even terugpakken van onze blamage op de EDR.quote:Er gaan vanuit hier wel comporoeiers naartoe in de 4+, blijkbaar hebben die de moed nog niet helemaal opgegeven.
Dat groepje was meer een eenmalige combinatie voor die wedstrijd. In een andere opstelling hebben ze de Gyas-Hunze ook nog gestart, maar de EDR was waarschijnlijk hun laatste wedstrijd in een 4+, tenzij ze de orcaslot nog starten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:41 schreef Sjobber het volgende:Jammer alleen dat dat groepje van Yoel en Robert zich niet hebben ingeschreven. Die moeten wij nog even terugpakken van onze blamage op de EDR.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:15 schreef WanEnOonlie het volgende:![]()
Verdriet verzuipen, natuurlijk niet!! WOEHOE!! Ik zit in de acht!!
Kleinere marge dan ik had gedacht cq. gehoopt, maar het was voldoende. Nu hard m'n best doen en laten zien dat mijn, maar vooral ook onze uitverkiezing geen verkeerde keuze was.
Er komt wel nog een gelegenheids 4+ op de orcaslot waarschijnlijkquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:32 schreef Thrawn het volgende:
[..]
Dat groepje was meer een eenmalige combinatie voor die wedstrijd. In een andere opstelling hebben ze de Gyas-Hunze ook nog gestart, maar de EDR was waarschijnlijk hun laatste wedstrijd in een 4+, tenzij ze de orcaslot nog starten.
Waarom starten jullie dit weekend eigenlijk SA8+ en niet gewoon LSA8+?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:15 schreef WanEnOonlie het volgende:![]()
Verdriet verzuipen, natuurlijk niet!! WOEHOE!! Ik zit in de acht!!
Kleinere marge dan ik had gedacht cq. gehoopt, maar het was voldoende. Nu hard m'n best doen en laten zien dat mijn, maar vooral ook onze uitverkiezing geen verkeerde keuze was.
Het is toch gewoon een internationaal toernooi waarvan de hoogste klassen (alles SA en SB) toevallig nu world cup zijn? Volgens mij kan je je voor alles onder SA en SB voorzover dat wordt gehouden prima inschrijven...quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:16 schreef WanEnOonlie het volgende:
De Holland Beker is naar mijn weten een World Cup wedstrijd, lijkt me sterk dat je je daarvoor kan inschrijven.
Overigens zal ik binnenkort het hele seat-race verhaal hier posten. Nu slapen
Wel redelijk maffe constructie qua tijden. Als je zaterdag om 12:00 de A-finale haalt mag je zondag om 18:00 terugkomen. Nou kan dat leuk zijn als je in amsterdam studeert en roeit, als je uit enschede of groningen moet komen is het wat minder.quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:56 schreef -Banaan- het volgende:
Alle ploegen die aan het EYK meedoen mogen ook meevaren op de KHB, de wedstrijd telt ook mee voor het klassement.
Groningers zoeken voor elk wedstrijdweekend op de Bosbaan een slaapplek in of rond Amsterdam/Amstelveen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:17 schreef Thrawn het volgende:
[..]
Wel redelijk maffe constructie qua tijden. Als je zaterdag om 12:00 de A-finale haalt mag je zondag om 18:00 terugkomen. Nou kan dat leuk zijn als je in amsterdam studeert en roeit, als je uit enschede of groningen moet komen is het wat minder.
Klopt, de afgelopen 2x heb je in het zaaltje naast ons geslapenquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:48 schreef Boomrups het volgende:
[..]
Groningers zoeken voor elk wedstrijdweekend op de Bosbaan een slaapplek in of rond Amsterdam/Amstelveen.
Wij hebben tot nu toe altijd bij iemand thuis geslapen, dus ik denk niet dat je naast ons sliep.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:50 schreef Thrawn het volgende:
[..]
Klopt, de afgelopen 2x heb je in het zaaltje naast ons geslapen
Maar als we pas om 18:00 hoeven te starten vermoed ik dat we gewoon thuis slapen.
Klopt, ik slaap altijd naast apoc2003quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:13 schreef Boomrups het volgende:
[..]
Wij hebben tot nu toe altijd bij iemand thuis geslapen, dus ik denk niet dat je naast ons sliep.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |