Klopt, we hebben S1, S2, S3 en toewijzings boten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:25 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Vermoedelijk heeft DDS een aantal boten die voor de wedstrijdroeiers (jeugd of niet) zijn, en die worden dan aan de roeiers (als de prestaties goed genoeg zijn) toegewezen.
Wij hebben dat zelfs in het competitie-systeem.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:34 schreef Boomrups het volgende:
Volgens mij is het de Hollandia, en wat is een toewijzingsboot?
Mijn informatie zegt iig wat anders, maar daar kom ik morgen nog op terug, nu eerstquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:29 schreef Sjobber het volgende:
Met 3 keer roeien in de week moet je er ook komen anders.
Zolang de training maar zwaar, lang en techniesch nuttig is.
Zou een mooie balans geven in het lichaam van herstel en bouw.
Maar men ziet het liever anders. En misschien is het ook wel anders...
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:48 schreef De_Brok het volgende:
Blabla. Lekker knallen op de Hollandia! Wie doet er mee?
Whahaha, net terug van Bosbaanquote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:14 schreef Pluizel het volgende:
Jemig seekfaM, ga je vandaag echt 2 wedstrijden achter elkaar starten? Wat precies is daar het nut van? Dat je in 2 velden start kan ik nog wel begrijpen. Maar over het algemeen wil ik na een 2 km echt heel graag van het water af, en zeker niet nog een keer. Het lijkt me ook niet zo heel goed voor je lichaam en ik kan me ook niet voorstellen dat die 2e km dan nog erg hard gaat.
Ik zat maandenlang op boeg, tot 2 weken terug. Nu zit ik achterin het blok op 2. Bakboordblok is echt ZOO gaafquote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef Pikhoofd het volgende:
gefeliciteerd de brok! zat jij nou op boeg of zit je nu in dat blok?
... en uiteraard hadden het 10 Gyas-blikken moeten zijn ;-)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:22 schreef Apoc2003 het volgende:
Jaaa ook wij zijn beginneling af! In de voorronde derde geworden waarbij we (verrassend) skøll er af hebben gevaren.
In de finale ongeveer 2 meter voor Orca over de finish gekomen! Echt supermooi!![]()
Ook behoorlijk brak gisteren van het feest zondagavond, dat bijzonder geslaagd was, aangezien onze EJD ook had geblikt en er daarnaast nog 8 andere blikken behaald waren! Leuke bijkomstigheid van het feest is dat, doordat we een weddenschap van hem hadden gewonnen, Rogier Blink ons morgen gaat voorslaan![]()
Als met al een fantastisch weekend gehad, om niet snel te vergeten
Het waren er uiteindelijk ook tien als je goed leestquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:39 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
... en uiteraard hadden het 10 Gyas-blikken moeten zijn ;-)
12 dan dusquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:39 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
... en uiteraard hadden het 10 Gyas-blikken moeten zijn ;-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |