, maar ik vond alleenquote:13 tot 21, directe vlucht met KLM naar Istanbul Ataturk airport. 247,10 retour incl. tax p.p.
bij klm ...quote:Price ticket(s) including
tax(es),surcharges and reservation fee
EUR 627
Prijs Op basis van:
2x volwassene(n)
Wat mij daar vooral tegen staat is de totale reistijdquote:Op maandag 10 september 2007 20:01 schreef Thetallguy het volgende:
13 oct 17:40 Amsterdam - 00:50 Istanbul
22 oct 06:00 Istanbul - 16:50 Amsterdam
225.79 bij Alitalia
wel vervelende vertrek/aankomsttijden maar vrij goedkoop
Daarom was ik ook benieuwd naar de door Roelio genoemde bedragen. Daar kan ik nog mee leven...quote:Op maandag 10 september 2007 20:18 schreef Thetallguy het volgende:
Mja rechtstreeks heb je alleen KLM en Turkish en dat is al gauw een stukje duurder
Bij cheaptickets.nl moet je echt net de deal van de dag hebben. De door mij genoemde prijzen waren schijnbaar een mazzeltje op dat moment.quote:Op maandag 10 september 2007 20:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Daarom was ik ook benieuwd naar de door Roelio genoemde bedragen. Daar kan ik nog mee leven...
Ik ga proberen 10-17 te vliegen, dan zit ik op 520 euro met klm (2 pers incl tax + boekkosten).quote:Op maandag 10 september 2007 21:23 schreef Roellio het volgende:
[..]
Bij cheaptickets.nl moet je echt net de deal van de dag hebben. De door mij genoemde prijzen waren schijnbaar een mazzeltje op dat moment.
Momenteel staat er een vlucht van 270 p.p. op, met een overstap van 2 uurtjes in Parijs, met Air France.
10 - 14 november komt op 80 euro met www.clickair.com . Met www.vueling.com of www.transavia.com ben je al snel 40 euro meer kwijt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:36 schreef ameliepoulain het volgende:
Iemand een goedkope optie om in november van Amsterdam naar Barcelona te vliegen (retour)?
Ik ben druk aan het zoeken, maar misschien zie ik wat over het hoofd. Ik hoop stiekum op een heel goedkoop ticket, ik wil er graag heen om iemand te verrassen, maar heb jammergenoeg weinig geld...
Alvast bedankt!
Hieronder een aantal voorwaarden die bij 'Voordeligste rond de wereld' staan.quote:Op zondag 23 september 2007 22:30 schreef DutchTrain het volgende:
Enig 'nadeel' is dat je ook nog een stop moet maken in Nieuw Zeeland.
m.a.w. je zou ook gewoon naar Japan en LA kunnen gaanquote:Minimaal 3 stops (voor Voordeligste Rond de Wereld Ticket is geen minimum vereist)
ik ben benieuwd wat de prijzen dan worden. Ik heb al een offerte aangevraagd dus wacht nu nog op de prijzenquote:Alle tarieven zijn exclusief luchthavenbelastingen
Ik bedoelde de aanbieding van Air New Zealand; daarbij moest je via Auckland naar LA.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:50 schreef SureZal het volgende:
{...}
www.delta.comquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:56 schreef Hi_flyer het volgende:
Weet iemand hoe ik zo goedkoop mogelijk in Anchorage Alaska kom? Planning is volgende zomer, via reguliere sites zit je zo op ¤2000,= en dat vind ik iets te gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |