quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:55 schreef Vava het volgende:
Ik ben net naar Istanbul geweest, misschien ga ik in juli een paar dagen naar Boedapest en in november naar Zuid-Afrika![]()
Mag ik vragen welk reisbureau dat is?quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:06 schreef vencodark het volgende:
Heb bij een reisbureau een reisboek meegenomen, de zomereditie besteld ze voor me maar met de wintereditie van afgelopen jaar, kan ik een indruk krijgen wat die dinges zoal aanbied. Tis met reizen voor jongeren tussen de 18 en 35 jaar, groepreizen zonder dat je met allerlei oude echtparen zit. Heb geen reispartner dus dan zo eens proberen. Reizen kan over heel de wereld dus zal eens zien wat er tussen staat. Liefst ga ik buiten Europa. Het is óf een reis, of dit jaar voor mijn rijbewijs.![]()
=> [Zomer 2007] Kreta - Chersonissos #4quote:Op zondag 10 juni 2007 12:00 schreef MissSunshineee het volgende:
Ik zoek weer mede kreta gangers -Chersonissos-
Ik denk tussen de 9 en 10 uur. Naar Aruba is het ongeveer 9,5 uur vliegen vanaf Amsterdam meen ik me te herinneren.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:14 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vertrek 25 juni voor 2 weekjes naar Curacao. Ik heb hier trouwens ook een vraagje over, weet iemand toevallig hoelang de vlucht Amsterdam - Willemstad duurt? Ik kan het nergens vinden namelijk...
Ik ga trouwens midden augustus ook nog een midweek naar Berlijn.
![]()
Hmm ja maar die liggen beneden ergens, zijn in handen van m'n ouders.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:13 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik denk tussen de 9 en 10 uur. Naar Aruba is het ongeveer 9,5 uur vliegen vanaf Amsterdam meen ik me te herinneren.
Je kunt trouwens toch wel de vertrek- en aankomsttijden vinden? Dan rekening houdend met het tijdsverschil weet je het zo.
9 uur vliegen.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:14 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vertrek 25 juni voor 2 weekjes naar Curacao. Ik heb hier trouwens ook een vraagje over, weet iemand toevallig hoelang de vlucht Amsterdam - Willemstad duurt? Ik kan het nergens vinden namelijk...
Ik ga trouwens midden augustus ook nog een midweek naar Berlijn.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |